madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 16 maj 2012 15:18

Det är ibland en av dom största frågorna i mitt liv!



Nike - Sportsko

Av madelene - 16 maj 2012 14:00


Bara 1 dag kvar på erbjudandet.

Eller gå in och bli medlem så får ni oxå massa övernice erbjudanden på coola grejer :)




2012 · 2013
Av madelene - 16 maj 2012 13:05

Vissa människor alltså, som hittar på och tycker synd om sig själv. Ena dagen är det den sjudomen, andra dagen är det en annan sjukdom. HUR sjuk kan man vara egentligen ?


Jag lever ett sååå mycket mer ohälsosamt liv än den här peronen då. Och ändå , när alla andra drabbas av influensan då är den 1000 gånger värre på den här tjejen. Hon får problem med att andas och det blir infektion i lungorna -som om att lilla tjejen våre 70år gammal.

Hon har "anorexia" men skrirver ändå om hennes mat vanor som om det inte vore någonting - pizza,fika,kaffe och mysmiddagar är det hon skriver om. Bara HALLÅ tjejen! du glömde bort att du sagt du hade anorexia.


Du har inte funderat på att gå och kolla upp så det inte är FEL på DIG, i huvudet ?

Stör mig så mycket - hatar såna som verkligen "snyyyyyyft, tyck synd om mig. jag har faktistk något som ingen annan har, med det är negativt och alla ska tycka synd om mig" Ah nolla!


Varför inte hitta på något bra om sig själv ? Varför måste hon hela tiden vara sjuk ?

Tittar man på henne så ser hon sjuk ut, eller asså "jag-vill-vara-sjuk" -Titta på mig, jag skrattar aldrig eller ler - för jag är egentligen jättesjuk, ni skulle bara veta..... Aah nolla!





  Hoppas hon läser min blogg! kommenterade hennes blogg, men lämnade inte mitt namn- det kan bli så mycket drama för ingenting(det kompis gänget är känt för att göra värsta hönan av en fjäder,dramaqeens fo´sho!),för att jag stör mig på en stackars liten människa (för det är det ju, hon är juinte frisk i sitt lilla huvud-när hion bara ser så mycket fel överallt på sig själv)

Av madelene - 16 maj 2012 00:15

Var längesen jag tipsade om något. och hade fått ett erbjudande från Bamarang :)


I love this!

Jag har sån dille på "konstiga" grejer, och grejer med mycket färger.


Detta är fodral, man kan lägga vad man vill i. Typ skyddar dina ömtåliga grejer när man är på stranden.

Kostar från 69kr. Skitnice :)


 


Ritkigt snygga, såå enkelt - inte som these days, highthch fuck off!

2012 · 2013
Av madelene - 15 maj 2012 23:51

Det börjar med en joint å går över till hasch.

Hahaha!

Det är så roligt när folk som inte vet vad dom pratar om väljer att prata ändå :P


Av madelene - 15 maj 2012 23:17

Åh, jag är ledig imorgon :) Det ska bli så skönt. Behöver verkligen det.

Ska inte göra någonting på dagen! Bara vara hemma och vara med mig själv! Baby har planerat att skejta med en gammal kompis - skitbra! ^^

På kvällen blir det lite mys-party hos en arbetskamrat :)


Så roligt att bli dit bjuden, var ju bjuden på hennes 50års fest oxå :) Kul när det klickar sådär, trots åldern.

Hon är verkligen en klippa! Och jag älskar hennes personlighet, det finns nog inte en bättre mamma och mormor, eller kvinna överhuvudtaget.


Jag gillar utländska kvinnor, eller många av dom - dom är så raka och ärliga, jobbar hårt för att alla ska ha det bra runt omkring dom, gör sitt bästa för andra, och accepterar därför inte heller skit! Dom har sån god självsyn så dom vet att dom inte förtjänar att bli spottade på -dom gör ju alltid sitt bästa, för andras skull, för att dom själva mår bäst när alla mår bra.

Det finns inte många "bra" svenska kvinnor, om dom inte är 80-90 år gammla. Förstår ni hur jag menar ?


Min arbetskamrat hon är sådär bra iaf, tar hand om och ser till allas bästa hela tiden. Får en att känna sig trygg och omtyckt, ingen är utanför i hennes sällskap. jag tycker verkligen om henne. Helt underbar :)


Så det ska bli kul att gå dit imorgon, med hennes släckt och vänner. Hennes döttrar är oxå helt underbara, men man kan nog inte bli annat med en sån mamma ^^

Väldigt roligt :)


Gick bra som servitris idag oxå. Tappade min lur och spräckte glaset! Skitstörigt!

Varje gång något händer med den piss telefonen så blir jag skitsur på mig själv! Varför ska jag ha sånn flächig lur när jag vet om att jag tar sönder dom ?!

Varför ska jag vara så lättpåverkad så jag måste ha den finaste luren för att känna mig.... "bra" ?

idiotiskt! Hatar hightech! nymodigheter,sååå jobbigt och komplicerat! jag vill vara nöjd med en sony ericson walkman,enkel!

Puckobrud!



Av madelene - 15 maj 2012 11:30


Stupid hoes is my enemy
stupid hoes is so wack
Stupid hoe shoulda befriended me
Then she coulda prolly came back!


You a stupid hoe, you a you a stupid hoe

  



Av madelene - 15 maj 2012 01:12




Kändes som om jag alltid var lycklig på den tiden

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards