madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 6 maj 2012 03:05

nostalgiin


'



               

Av madelene - 5 maj 2012 21:58


Har sovit hela dagen. Gick upp, kollade på American pie reuniong (rätt kul fan!), fixade mig sedan och gick tillbaka till jobbet.

En natt till sen är jag ledig.  Det känns som om jag blivit överkörd av en lastbil, hela kroppen gör helt ont.


Skulle cyklat hem imorse, men upptäckte att det var punka på skiten!  Dock trampade jag på ändå ett tag, ville inte vara besvärlig mot någon annan klockan 7 en lördag.. 

När jag kommit en bra bit (för att ha punka) så vart jag så arg och irriterad så skickade ett meddelande till pappa som kom och hämtade upp mig. Jättesnällt!

Sååatte, så gick det med den cykelturen.


Får ta det en annan dag helt enkelt. Idag fick jag skjuts eftersom det ska regna imorgon bitti.



Hoppas alla haft en bra dag. ;Mitt liv är tråkigt!

Bye!


 

Av madelene - 4 maj 2012 21:38

Jag blev med-bjuden upp till Stockholm en natt av en tjejkompis, och det tackar man ju inte nej till.  Så nästa helg bär det av, 24 timmar i huvudstaden.

Det bli shopping och party !! :) Super kul! 

Jag har aldrig varit i stockholm, men det blir väl lätt så när man bor så långt ifrån.  Det tar ju typ 3-4 timmar upp.

Men kul ska det bli, jätteroligt :)


Idag har jag jobbat. Det var fruktansvärt att gå upp i morse, jag ville verkligen inte. Men det gick, och jag var färdig på ett kick så jag kunde ta bussen (brukar alltid missa den annars)

Jobbade halva dagen, sen gick jag massa ärenden i lilla hålan - fått mitt sommarschema! Kanon, nu kan man planera sommaren :)


Och nu sitter jag på jobbet igen och ska arbeta av 10 timmar. Spääännande!

Imorgon ska jag bara sova någon timme för att sen sätta mig på ett tåg till min älskade Slyna   

Eller jag hoppas verkligen jag kommer upp så jag kan åka iväg, vill inte göra henne besviken.

SEn blir det natt jobb imorgon oxå, kul helg!

Men som sagt, har mer att se fram emot nästa helg :D


      

Av madelene - 3 maj 2012 22:35

Vilken uuunderbar dag :)

Har suttit på balkongen hela dagen efter jag varit och träffat min vän.

Varit rastlös som fan, samtidigt som ja har velat sola så har jag varit såå uttråkad! Det är verkligen skönt och underbart på alla sätt och vis att sola - men GUD så tråkigt!

Gjorde allt för att underhålla mig! Drack cider,läste, spelade spel aa massor.


Så jag har städat och lite så oxå idag. Vikt och lagt in alla kläder som vi tvättade igår natt.

Skönt att ha allt i garderoberna, fast nu är det verkligen FULLT! Vet inte hur jag ska få plats med kläderna som är på väg från Hm :P She dident - yes I did ^^


Får väl sortera ut lite mer då. Har faktistk en hel del "fantasi" plagg som inte alls är min stil men som jag envisas med att ha eftersom jag tycker det är fint och kaaaaanske användbart någon gång vid något tillfälle. oftast kommer aldrig det tillfället,eftersom plaggen helt enkelt inte är min stil.

Jättejobbigt när man tycker massor av grejer är fina, men så är typ inte ens hälften något som passar en, alltså ens stil.


Aja, skitsamma :P

Har blivit brun iaf - det är huvudsaken :)


Imorgon blir det jobb, först på dagen och sen natten.

Har bestämt mig för att cykla till jobbet imorgon kväll och sen cykla hem efter 10 timmar igen. jag behöver verkligen det! Pms förstör mig -hej +10kg!


Hatar att det bara går att ladda upp bilder ibland

Men det är nog snart fixat skulle jag tro :)


       

Av madelene - 3 maj 2012 11:52

Ska springa iväg och möta upp M en stund. Ta en kaffe och prata lite skit innan han börjar jobba.


Älskar att det är lika fint väder idag :D var nästan beredd på snö och slask när dom snackade om kallare väder. Men vi är över den biten huh ? Inget någon behöver oroa sig över längre ? ^^


Orkar inte sitta här,ska sola och lukta på nyklippt gräs (och må skitdåligt över det då jag är allergisk). Bye!



 

Av madelene - 3 maj 2012 09:30

Färgadelinser firar att våren är här så dom har kanon erbjudanden på Ray-ban glasögon och billiga linser!

Ööövernice! :)





Ray-Ban för endast 945:-/par.


MakeLooks cirkellinser för endast 198:-/par

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards