madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 21 maj 2012 22:25

                 

Av madelene - 21 maj 2012 18:17

Måste först säga att jag haft en jäääättebra helg :) Såå lycklig ^^

Jag är verkligen mig själv där ute i mellbystrand, jag vet inte vad som händer med mig. Mina vänner är så underbara,jag inser verkligen hur mycket jag har saknat dom och hur lyckligt lottad jag är som har dom.

Det är tråkigt att det tar sån tid, men jag tror det var för att alla behövde komma igång med sitt liv.

Ska spendera varenda liten ledig tid ute hos dom. Midsommar kommer bli såå härlig och rolig.


Ska lägga upp bilder sen. och berätta lite mer. Fick ett blått öga under helgen tex... helt sick :P haha




Idag vaknade jag vid 10,cp trött men gick upp ändå. Cyklade hem till mamma, på min nya fina cykel ^^ Love it! Fick den när jag fyllde år, jättefin,jättecool!

Pratade lite med mamma + gav henne humanity armbandet som jag hade köpt till henne :) Jättefint. Köpte ju ett till mig och ett till henne. 300kr,superbra!


Sen ringde min nästkusin och bad mig komma upp på sjöstugan och hjälpa till lite för det var mycket att göra. Så drog dit och jobbade några timmar.

Det har verkligen varit skitvarmt hela dagen, riktig sommar :) Man blir på så bra humör, fast saker inte går som man vill... Bråkade tex med min moster,gjorde henne jätteledsen :( Break my heart. Så dum jag är ibland, bara skriker.

Men jag gjorde nog henne glad sen igen, hoppas jag  


Nu sitter jag bara hemma i min soffa och tar det lugnt. Vill ut men orkar inte. Måste äta något iaf.

Men det ska vara fint imorgon oxå tror jag, så om jag intalar mig det så kanske jag inte har så mycket ångest för att jag lägger mig och kollar på tv istället ?

Åhh. Träden har blivit så gröna så solen når inte min balkong :( Solen står fortfarande för lågt :( buuu!


Käka dårra. Sen rullar jag ner och hoppas på morgon dagen ^^


Pz

Av madelene - 18 maj 2012 00:24


Skriv er mail till mig för att bli inbjudna till 30% off på gucci parfym.

Jag älskar gucci rush,sååå  god :)









     Finnas massa andra erbjudanden oxå. riktigt bra sida faktiskt!

Har beställt Nelly skor 1 gång, 99kr paret.

Och så har jag bestsällt humanity armband för 100kr tror jag dom kostade.

Asbra alltså. För dom som älskar fina grejer men vägrar betala sjuka priser för det

2012 · 2013
Av madelene - 17 maj 2012 22:24

Var skitirriterad igår, typ hela dagen - vaknade skitirriterad idag. Skällde på alla där ett tag,sen pallade jag inte mer och stängde bara av. Städade hemma hos mamma, tvättade lite och sen gick jag och jobbade.


Älskar verkligen mitt jobb,så underbara alla i personalen är. jag känner mig verkligen lugn, och att jag får vara precis som jag är och blir uppmuntrad till att jag är bra som jag är. Helt omedvetet får dom mig att må superbra!

Känna mig bra och inte alls konstig eller missförstådd.


Det skriks rätt mycket här hemma nu! :P Sverige suger k*k! hahahaha.

Jag fattar inte hur man kan bli så arg på en match som man själv inte ens är med i. Man känner INGEN som spelar i laget, bara för dom har gula eller blåa tröjer på sig så ska det vara något :P hahah

Näe, dont get it.

Visst hade det varit roligt om dom vann, men orka lägga ner energi på om dom gör det :P

Skrika och bete sig lustigt :P

haha.


Imorgon fyller jag år, trevligt...........

Ska upp tidigt och åka till Halland - the best people out there ;) Mina älsklingar ^^. Fast vi inte träffats på evigheter så känner man bandet innombords,jag gör iaf. Och jag älskar dom som om det var sommar 2002, igår! Såå kul vi hade, så bra jag mådde-fri som ingen annan (kändes det som :P)


Jag hoppas på bra väder iaf (det kan jag väl ändå få ? Det är jag väl värd snälla Gud) Make me happy 


       


You made the best days of my life  

Av madelene - 16 maj 2012 15:29

 

 


All that make sense

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards