madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2015

Av madelene - 13 september 2015 19:22

Så fruktansvärt tråkig söndag!

Jag har inte haft lust med ett skit idag. Det har varit så grått och tråkigt ute så man trott det varit kväll hela dagen.

Hade en vän på kaffebesök och snackade lite skit, så det är det jag gjort idag.


Imorgon får jag ta tag i mig själv och fixa lite. En sån här dag till och jag hänger mig!


Bästa botet mot en sån här dag är att sätta sig och klicka hem något roligt! ;) Så man inte känner att HELA dagen är bortkastad ;P



Av madelene - 13 september 2015 16:42

Idag fyller min pappa år!
Önskar honom en FaaNtastisk födelsedag härifrån gråa tråkiga Sverige till underbara soliga GranCanaria :)

Av madelene - 13 september 2015 00:34

Tjocksmock-ett steg fram två bakåt

Av madelene - 13 september 2015 00:30

Hela sommaren har gått utan att jag har skrivit någonting!
Har mest jobbat och umgåtts med vänner och pojkvän ??
Haft roligt jobb denna sommaren :) Inga jättetidiga mornar och inga supersena kvällar. Hur soft som helst! Det bästa med allt var att det var två jobb jag pendla mellan. Så jag som annars tröttnar snabbt, har inte tröttnat alls och går fortfarande på timmar på båda ställena :)

Hela familjen, utom jag, åkte till gran canaria idag. Så jävla soft, dom förtjänar att ha det varmt och skönt en vecka.
Själv ska jag söka jobb och sälja av massa kläder i veckan. Kommer bli mycket spring här antagligen, har både kläder,skor och jackor ute för försäljning. Massor av kläder och grejer ligger bara här och skräpar. Vissa grejer är inte ens använda. Har skänkt bort en del, men man vill ju inte ge bort ett par only jeans som knappt är använda. Tjänar hellre lite fickpengar, som jag behöver :)

Ligger i sängen och ska sova nu. Har druckit vin och ätit mig fet på ost ikväll ?
Så kommer somna som på ett svävande moln ??

Hahah ?

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards