madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2011

Av madelene - 31 augusti 2011 02:06

Kunde inte låta bli.... Så har varit inne på Hm igen..... Bad! Har liksom knappt plats i min gardrob. MÅSTE rensa där, igen. Har redan 2 stora sop säckar nere i förrådet.


Men måste visa iaf :)


 

Jeans 99kr! Tog ett par svarta oxå :)



 

En sparkdräckt :P haha. Tog den på killarnas avd. tjejernas var så ful!

Dom säger att dessa är mycket skönare än dom som kostar 1000-1500 spänn. Så varför lägga ut så mycket när man kan få typ samma skit för 400 :)


  Skitfint halsband 80kr!


Nu är det slutshoppat på 2 månader! Kanske möjligvis en tröja till som jag länge kollat på. Men vi får se, ödet ligger på den ;)

Ska sova nu och hoppas dagen börjar bättre imorgon än vad den gjorde idag.


Av madelene - 31 augusti 2011 01:25







Haha lite blandat, men fyfan vilka minnen jag har till dessa låtarna. Lätt dom bästa tiderna! :p

Jag var lycklig tror jag...

Av madelene - 31 augusti 2011 01:17






"See, when you forgive your imperfections
And you've auctioned all your clothes
And you look to see your true reflection
You will be the one who loves you the most
You will be the one who loves you the most
You will be the one who loves you the most"

Av madelene - 31 augusti 2011 01:05

Sådär, nu har jag ändrat tillbaka till den vanliga stilen igen. Hoppas min blogg blivit bättre för ALLA nu...


Pallar inte skriva något. Alexandra påpeka att jag är tråkig, men aaaaa. Pallar inte dela med mig av för mycket just nu. jag håller knappt reda på mina egna tankar.

Men det är luuugnt, för får tid att ta det lugnt väldigt snart,alldeles ensam. Så då har jag tid att bara tänka på mig själv och rensa mina tankar.


 


Av madelene - 30 augusti 2011 14:26

Vaknade på heelt fel sida idag! Arg som ett fucking bii! Det är inte bra för mig att jobba natt, det är en sak som är säker. Men vad ska man göra... pengar behöver jag ju - jag är skitdyr i drift.

Så har varit bitch mot alla som ringt mig sen jag vaknade, paaalllar inte! Idag önskar jag att jag bodde själv, så jag får vara för mig själv - jag behöver tänka,på rätt saker. Hålla koll på det viktiga i huvudet.

Sen samtidigt, så ta mig snälla härifrån! Jag hatar det här fattiga jävla stället! iam sooo bored!



Usch drömde en jäättehemsk dröm idag :( Den var snabbt över och var bara där en kort minut, men usch vad jobbigt.

jag drömde att min pappa och hans brödrar stod och pratade,jag stod lite bakom och kollade på den, och helt plötsligt säger dom bara att dom inte fått tag i farfar på några dagar och att han anagligen drunknat. (typ precis så snabb och kortfattad var drömmen)

Mitt hjärta krossades i en halv minut, jag var helt förstörd! men sen var drömmen borta igen.


Hade min farfar dött så vet jag knappt om jag hade orkat leva. Min farfar är bäst! Han är så bra och fin på alla sett och vis :)

Han har alltid varit speciell för mig, och jag har varit hans favorit. Kommer ihåg när jag var liten och han kunde leka i timmar med mig. Jag minns tiden med massa skrattattacker som jag knappt klarade av att hantera. Hahah kan fortfarande känna hur min kropp tömts på energi för att jag skrattat så mycket, armarna kändes som spaggetti och magen var stenhård av magrutor ;P

Jag sa till och med att jag skulle gifta mig med min farfar och vi skulle ha ett rosa hus med vitt stacket (som jag inte kunde uttala när jag var liten) och massor massor av djur.

Åh vad jag älskar min farfar :) Har alltid sagt att han inte får dö förrän jag själv är gammal, och som det ser ut nu så skulle det inte vara helt omöjligt. Min farfar är 66 år gammal,men beter sig som en 30 åring :P coooling och eftertracktad av the ladys ;) hahaha.

nej min farfar kommer inte dö på länge, och han kommer absolut inte drunkna! Han är gammal sjöman för i heelvede, Skulle den mannen drunkna så skulle han gjort det för läääänge läänge sen :P (med tanke på hans levnads sett då)


Så jag var inte så påverkad av drömmen när jag vaknade, just för den bara var i några sekunder men oxå för att det inte är rimligt att min farfar skulle drunkna. Han var sjöman som sagt och han älskar att fiska, han trivs bättre i vattnet än i land.

Så även om han skulle drunkna så tror jag ändå han skulle varit rätt nöjd (usch kalla korar bara av att säga så)


Ska snart ta tag lite här hemma och städa lite. Fan vad stökigt det blir snabbt. vill man ha de snyggt hemma så får man ju för fan gå och plocka hela tiden - det är ju två barn som bor här! (me and my bofriend)

Skitjobbigt, hatar att städa och hålla på, älskar dock när det är fint men hade helst bara velat knäppa med fingrarna för att få det så. Synd det inte funkar så..

så plocka undan, diska undan och renbädda! Thats my life toodääy. Sen chill läge framför tv!

hoppas att imorgon blir bättre.



 

fuckoff!


Av madelene - 30 augusti 2011 01:52


Lät ho(a)n in
Lät ho(a)n ta
Lät mig tro
Vad ho(a)n än sa
Jag lät det gå
Sväva på moln
Tills ho(a)n slet mig i stycken
Spotta på mina sår, ååår
Men ser det ut som om jag sörjer dej?
Mer som om jag höjer dej
För jag

Kommer aldrig låta dig få se mig svag

Gav ho(a)n allt
Allt jag kan ge
Ville ha mer
Det e så ho(a)n e
Ensam e stark
Det e så jag blev
Litar inte på någon och allt är he(o)nne(m)s fel, eel
Men ser det ut som om jag lackar? Nej
Mer som om jag tackar dej
För jag kommer aldrig låta dig få se mig svag

Av madelene - 30 augusti 2011 01:20

ursäkta mig för att bloggen sett lite lustig ut. försökte mig på att ändra lite, men det har gått lite sådär,som ni ser. Får fixa mer när jag har rikitgt internet.

Hoppas det är bättre nu iaf så att man kan läsa utan större ansträgning :P


Har varit en kass dag, så har inte mycket att skriva. jag önskar jag bara kunde släppa allt det här, och bara ta hand om mig själv.....

Vi får väl se.....

Ska snart gå och lägga mig så jag får rätt på dygnet igen. liiide jobbigt efter 3 dagars natt arbete. Men det är bara till att masa sig upp imorgon och se glad ut. Har ju lite på schemat imorgon, sååattte, sover jag bort dagen så vet jag inte vad jag gör... ångesten äter väl upp mig - tänker för mycket. Det kommer ju ny dag efter imorgon, så helt hopplös är jag inte. to hard on myslef


  muuuums med blåbärs stänger :)

Av madelene - 29 augusti 2011 01:18

Ja då var man tillbaka på jobbet. (jag vet fortfarande om att man inte får sitta på datorn på jobbet. Men fortfarande så är det det som underhåller min hjärna till att hålla sig vaken.)

Skönt att det är sista natten. Dock hoppas jag på att få jobba lite i veckan oxå, hade varit bra.

Var roligt hos min kusin idag. Hahah han är så söt ^^ Ja och lilla Julia oxå såklart :)

Han blev överlycklig över pressenten som mamma hade köpt till honom. Det är så gulligt när så små barn blir övervämligad av känsor. Han visste inte hur han skulle reagera och stod först och log/skrattade och sen bara gapade han och sa "ooooj." och så skrattade han lite till och sa igen "ooooj" haha så gullig. Han hade nog en toppen födelsedag tror jag :) Han fick massa leksaker som han ääääälskade, hela ungen sken upp - 2 bast, tuffare än alla! :P


Lilla killen :D med händerna i fickorna, som vanligt. haha han är så söt!

 

Lilla Julia <3 my sweetheart

Var där en timme sen drog vi hem och jag lekte skyddsängel igen.

Kul att folk uppskattar ens vänlighet, men fan va nära jag är på att bli utnyttjad. Vafan ger jag mig in i ? Jag vet ju hur det slutar, jag blir besviken och sårad av några som absolut inte förtjänar det.

Varför lyssnar jag inte på vad jag själv säger till mig ? (upprepande..)

Jag vet inte hur jag ändrar det. Har det med min dåliga självkänsla att göra ? Jag är ju så jävla tuff annars. Varför kan jag inte vara kall och oberörd av vad oärliga människor känner ? Det stör mig! Varför bryr jag mig ? varför matar jag dom med min energi ? Varför ger jag av mig själv? Dum.i.huvudet paah


Aja, jag lär väl mig. jag blir väl hårdare, så hård som jag tror mig vara -viljan är ju där. fake it until you make it,sa en strippa en gång. fuck det, det funkar kanske i den världen - men inte i verkligheten. Livrädd med stil, dit kan jag räcka mig. men hur mycket jag än fejar så är den där störiga känslan ändå där.....

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards