madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juli 2012

Av madelene - 30 juli 2012 23:19

Gjorde saft på jobbet.
Har aldrig gjort saft,men oj så bra jag är :D
asgod blev den! Gjorde två liter svartavinbär. Det luktade helt underbart i hela köket :)
och härlig röd-rosa färg överallt..torkade och torkade ihjäl mig!

tog en jävla tid,mycket tålamod och det är inte min starka sida direkt :P
men god,så god! :)

Av madelene - 30 juli 2012 23:13

Cyklade hem från jobbet idag. Var inom pojkvännens bror en runda innan och hade mys med bebis ^^
Sen när jag väl börjar cykla hem sen då,jo då börjar det ÖSREGNA! Verkligen som om ett helt hav kom från himlen!
jag var så irriterad,men insåg snabbt att det bara var att trampa på.

har aldrig cyklat hem så fort :P tog max en kvart haha. Och skitsur var jag!!
så irriterande att vara sur på grejer man absolut inte kan ändra,påverka lr ha kontroll över. Skitstörigt!

Såg ut som om jag badat med kläderna på när jag kom hem. Inte alls glad..

sitter just nu med plastpåsar på fötterna :P
har oliv olja i..skitbra för fötterna! Man ska inte hålla på för mycket med fötterna. Då blir dom bara värre.
fotbad och hemmagjord kur är allt som behövs! Fötter lägger man inte pengar på!
dom blir jättelena och fina imorgon bitti :)

ska snart sova. Är ledig imorgon. Ska verkligen bli asskönt!

Av madelene - 29 juli 2012 17:58


Den är egentligen inte ens bra. Men OJ så BAD man var HAHAHA!

Av madelene - 29 juli 2012 17:45

baaaow såå tråååkigt.

Dagen har känts helt konstig, som om den aldrig ska sluta. På jobbet idag kändes det som om att klockan aaaaldrig skulle bli fyra. inte så att tiden gick långtsamt eller att man inte hade att göra, men dagen har känts jävligt lång.....

Men klockan blev fyra, och jag kunde gå hem. Helt trött i huvudet. -jag älskar mitt jobb,verkligen ÄLSKAR det. Men aa, vissa får allt att kännas 100 gånger värre,tyngre,långsammare. Helt sjukt..


Men inte ska jag prata skit. Jag får hitta en bra lösning till att ändra det här som stör mig så FRUKTANSVÄRT mycket. Och det är inte det att jag inte försökt att acceptera och vara trevlig. Det fullständigt kväver mig, hur jag än försöker att vara tydlig och klarspråklig.


en dag kvar, sen ledig! Längtar sååååå! skönt att få göra vad man vill. Tänka på sig själv.


Känns inte ens som söndag idag. Min tidsrytm fucked eller ? Nooo.

Vet inte vad det är, allt känns lustigt bara.


Hoppas allt känns bättre imorgon.


    


Av madelene - 29 juli 2012 09:07

Nostalgi från högstadiet,då hela klassrummet luktade såna här för att man käkade ihjäl sig på dom :)
käkade lätt halva paketet ena lektionen och andra halvan nästa lektion.
Dom kostade bara 5kr i skolans kafeteria.
dock så fick jag alltid någon att betala för mig :P haha
högstadiet asså haha,så roligt man hade. Vilka underbara minnen <3

Av madelene - 28 juli 2012 19:30

Enligt "hemligheten" bakom det stora folket,makten,dom högst upp i pyramiden - så ska något hända nu under OS i London.

Det ska utföras ett terrorist attack eller något och det kommer gasas i tunnelbanorna bla.

Det ska tydligen bli kaos och hela världen kommer drabbas av detta..


Frågan man ställer sig nu är iaf detta,eller något överhuvudtaget kommer hända ?

Enligt dom som "knäckt koden" bakom illuminati, så ska 11 september i Usa också stått med bland "onda planerna" där nu detta med London står.


Det första jag la märke till är ju dom stora pyramiderna runt heeela arenan. lite sådär.

Jag är rädd för dom där jävla pyramiderna alltså. Skrämmande vad dom står för ju.


Så vad ska man tro ? Vad tror ni ? Eller dom flesta skiter i vilket och heeeeeeelt plötsligt bara bryr sig om sina egna business ?


jag tycker sånt här ska uppmärksammas. Man borde skaffa sig en åsikt iaf, ha sett det men skaffat sig sin egen åsikt.

Samma som doumentären the arrivals. kolla på DEN!

 



och att alla filmer har sin egna lilla mening hoppas jag att alla insett.



Jag är ett levande helgon, aaaaldrig gillat film ;P haaaah..

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards