madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juni 2015

Av madelene - 15 juni 2015 17:34

Att en dag bara kan vara såhär tråkig... Jag har inte gjort ett skit i dag, kommit hem från helgens bravader och bara suttit och lyssnat på musik typ.

Min energi är som bortblåst.. Huvudet går i hundranittio men jag står still.

Shopping hade varit perfekt en sån här dag om jag inte varit så förbannat fattig!


Helgen har varit perfekt och fylld med kärlek. Min bror tog studenten i fredags, väldigt lyckat alltihop! Är så stolt över lilla pyret ^^

Resten av helgen spenderades med pojkvännen och en vän, ätit gott och sådär :)


I veckan laddar vi inför midsommar som är på fredag! Tiden går så himla fort så man hinner ju inte med!
men nästa helg är det iaf dax, hoppas sommaren håller i sig så vi slipper regn eller kyligt väder. Manvill ju ha sommar outfit på sig :)


  Från studenten i fredags :)



Av madelene - 5 juni 2015 02:51

Idag har jag gjort absolut ingenting! Har solat, fixat papper och suttit i telefon (haft väärsta turen med telefonkö och grejer, kom fram dirr ^^)


Har möten imorgon tidigt, iaf om man frågar mig, och jag kan inte sova som vanligt när det är något viktigt som står på schemat nästa dag.. inre stress...

Det är bara det mötet, men ändå stressar min kropp upp sig som om jag hade hela dagen full späckad!

Så himla löjligt det här!


Ska njuta av vädret imorgon,då dom lovat sommar :D
Umgås med en vän, kanske två om jag får min lilla ruumpa från min soffa till min väninnans soffa :P


Nu får det bli godnatt iaf..


 

Av madelene - 2 juni 2015 17:39

Idag har jag legat och kollat på wallander från det att jag vaknade..Myst med pojkvännen och doggie dog.

2 Juni och det har regnat och blåst som om det är oktober! Var tar sommaren vägen ?

Från torsdag har dom lovat lite vackrare väder här i skånelandet, så vi hoppas på det!

Det blir en sån dag, äta-kolla-på-tv-dag.


Planerade med min älskade L att dricka vin med henne, men känner jag mig rätt så kommer jag ingenstans i kväll.... dystert...


Har så mycket drama runt omkring mig som jag inte ens vill vara en del av, så det tröttar ut hela hjärnan på mig. Jag förstår inte hur jag kan hamna i såna konflikter när jag själv har klackarna i taket och lägger energi på bättre positiva grejer!




 

Får bli min fantasi bild idag    

Av madelene - 1 juni 2015 18:00




Klickade hem dessa i ren desperation för att jag inte hade vita sneakers   

När jag får cash sen så har jag ett par andra i sikte,dröm-skorana!

Visar dom när dom är MINA senare ^^

 


Jättenöjd! budget   


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards