madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 31 maj 2012 23:39

Sitter och chillar till lite skön musik :) Din gata är den bääästa radio stationen ;)






Har inte mått så bra idag, så har legat och sovit mest. kollat på film och tv.

Varit raslös nu fram emot kvällen.

Sjuka mig imorgon oxå eftersom det där kosntiga i magen inte har släppt. Som sagt, har INGEN lust att få så ont i magen där.

Blir en lugn dag imorgon oxå.

Älskar min nya dammsugare som mamma (blev det tillslut) kom och lämnade. Den är jättefin ^^


Ska snart gå och  lägga mig. är trött fast jag sovit typ hela dagen..


Av madelene - 31 maj 2012 12:52

Då har jag beställt ett sommarkort :) Kan alltså resa hur mycket jag vill i skåne under 2 månader.

Tråkiga pengar att slänga ut, men men. Vi tjänar på det  :)


Har vaknat 2 gånger under morgonen av att jag haft sådär ont i magen som jag hade igår.

Förstår inte vad det är, för det gör bara ont ibland. Spydde igår oxå, hatar att spy!

Eftersom det inte hade gått över så ringde jag och sjukade mig. lite tråkigt att få så ont när jag är på jobbet.

Baby tyckte jag var blek, och det hade han tydligen tyckt redan igår.

jag har fan inte tid att vara sjuk, så jag hoppas inte det är maginfluensa eller något!


Ska ringa tillbaka till jobbet ikväll och säga hur jag mår, och om jag kan jobba imorgon. jag hoppas detta bara är tillfälligt...


Ska lägga mig och kolla på Sunes sommar tänkte jag.

Be baby att gå och köpa en proviva oxå, kanske hjälper min lilla mage.


 


Av madelene - 31 maj 2012 01:18

Fick akut ont i magen innan ikväll, trodde jag skulle dö.fucking pms!

Så jag var tvungen att gå och lägga mig, ville bara sova bort smärtan. Sov i 2 timmar, bra där madelene.

Tänkte snaaaart gå in och försöka sova.


imorgon ska min far köpa dammsugare till mig. Eller asså, jag betalar men han ska köpa den till mig :)

Äntligen! Sist jag kollade så hittade jag ingen. Tänker inte betala 1000spänn för en dammsugare! Nope, men nu har jag hittat en bra för 800 :)

Så pappa ska köra inom och köpa den imorgon.


Sen är det jobb, och ännu en dag att cykla.

Fredag morgon -cykla.......


Drog aldrig till malmö idag, fick inte tag i min vän. men tänkte att man kanske kunde dra till honom i helgen, jag har ju lördagen fri. Mja, om inte det blir som jag ööönskat högt ;) Det får jag oxå reda på imorgon :)


Sitter och försöker hitta en ny soffa. Den jag har är inte bra, inte skön.

Det är liksom en sån där gammal soffa som man sitter fint i. Den har sin charm, men not worth it!


Har verkligen varit flitig idag oxå. Tvättat alla kläder,dammsugit och plockat undan inne i sovrummet. Har dock att lägga in alla kläder kvar, det tråkigaste.


Ser redan fram emot min lediga dag på lördag....


 

Av madelene - 30 maj 2012 23:14


Dom har massa söta kepsar och linne och massa annat nu hos Hello kitty på Campadre 

Min kusin ääälskar Hello kitty, så jag funderar på att köpa något till henne, ett badlakan kanske.. Billigt är det ju ^^











och missade man kampanjen hos Campadre med Humanity armbanden så kan man få chansen igen ^^
Fast på members. Och där måste man av någon anledning bli inbjuden till kampanjerna, eller så tar det 3 dagar att bli medlem. men skickar ni eran mail så fixar jag lätt så ni får erbjudandet redan idag :)

Dom har även erbjudanden från miss sixty, skitfeta och fina klockor :)

2012 · 2013
Av madelene - 30 maj 2012 13:54

Sådär ja, då vart jag igång! :) sista maskinen i, här går det undan!

Och på lite bättre humör, eller jag försöker väldigt mycket iaf. happythoughts,happythoughts,happythoughts ^^


Tror jag åker ner till malmö vid 16 tiden,umgås lite med min vän -jag behöver verkligen en riktig vän!

kanske sover där, och åker hem tidigt imorgon. eller mja, tidigt -killen sover fortfarande så jag gör antagligen det samma om jag deckar där ikväll :P

Får se vad pojkvännen tycker om DET då..


Försökte sortera ut lite kläder som jag inte använder- men asså jag är verkligen skitdålig på det! jag kan verkligen inte plocka bort mer, ändå vill jag köpa mer nytt, fast jag inte har plats. Men ÅHH, varför ska jag ha så blandad stil och verkligen ÄLSKA allt som är fint,snyggt och coolt...

Ny lägenhet med bättre garderober är ett MÅSTE,väldigt snart!


Och regnet folk snackade om, syns inte till! :) Happyme vafan!

Så ska ut och sätta mig i solen medans jag väntar på tvätten...


 

??

Av madelene - 30 maj 2012 11:57

 

          

Av madelene - 30 maj 2012 11:15

Vaknade av en jävla gräsklippar igen, det får mig verkligen att koooka! så irriterande ljud!


Hade verkligen behövt åka iväg, jag känner hur nära jag är på ett jävla sammanbrott.

Behöver tvätta idag, men funderar ändå på att åka till Malmö ikväll.


jag är irriterad över allt,verkligen allt. Stör mig på alla människor i den här hålan, jag gör verkligen det - fast man inte får bry sig om hur andra människor är - men jag bryr mig över dom som stör mig med sina fucked up beteende och tänkande.

Helt själv kan man inte vara - jag har provat, och man blir tokig.


Aja. Vi får se vad dagen erbjuder. Tror det drar till malmö,men det får bli mycket senare då.

Har lite att göra här hemma. Tråkigt är det att fixa och hålla på när man inte trivs hemma. typ man pallar inte städa, man skiter i allt. Soffan är min favoritplats just för jag inte orkar vara en del av allt det där som dom andra härifrån går med på och bara sväljer. BO I VÅR BY - HUGG varandra i ryggen och skratta åt det sen. - äckel-männsikor!


Snart hämta upp tvätten. Tror jag ska lägga ut lite kläder på nätet oxå, så jag blir av med skiten.




 

      

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards