madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 22 april 2017

Evighetsväntan

Av madelene - 22 april 2017 17:21

  Dagen då han var beräknad



När vattnet hade gått så åkte jag och min mamma in till Kristianstad för att jag ville mest :P

Jag förstod ju inte att ungen inte kom bara för att vattnet gick. Så påväg in till Kstad när jag pratat med CSK och fått förklarat för mig att jag ska vänta så åkte vi inom Max och käkade, eller mamma åt- Jag kunde inte pga att jag legat sjuk dom sista 3 dagarna,spydde så fort jag fick något i mig.

Jag ville få igång mig så vi kunde åka till BB,men det gick ju sådär :P
Så vi åkte vidare hemåt efter att ha snurrat i kristanstad lite grann. Drog inom maxi stormarknad och vandrade runt för att få igång värkarna men nope!
Så det blev upp till akuten i Hlm och satte drop på mig eftersom min energi var totalt bortblåst efter tre dagars kräkandes, sen hem och vila mig.


Var jättesvårt att sova den natten, jag låg liksom och väntade på värkarna.

Pappa bara; du behöver inte vänta, du lär känna de! haha, och ja jo den smärtan går inte att ta miste på.


Så dagen efter åkte vi in och jag fick första medicinen för att bli igångsatt runt kl16-17 på kvällen.

Värkanara kom runt kl22 och kl 23.26 var han ute :)


 

 
 
Ingen bild

MR P (you know Who)

31 maj 2017 22:52

Grattis gumman. Nu kan livet börja! Hoppas du har en bra snubbe som hjälper till med allt mvh MR P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards