madelenee -I do it my way

Alla inlägg under juni 2011

Av madelene - 28 juni 2011 12:37

Ändrade blogg adress. Borde varit det självklara från början! eftersom det är något jag alltid sagt.

Aja, känner mig berfriad :P haha jag skämtar.Eller nej, blogg namnet är ändrat. Hoppas folk kommer in här fast jag ändrat ?


Sitter och lyssnar på Öris. Borde vara ute och sola. Men jag fastade här, nörd! Fuckyeah!

Ska snart gå och jobba, trevligt! Så jävla glad för mitt schema. Trots att jag utnyttjas så är jag glad för mitt jobb. Älskar det stället,personalen och allt.

Efter sommaren lär det bli extra fett, hoppas jag :)


Okej, ute i solen dårra.

Peace!


 




Av madelene - 28 juni 2011 01:31

Har koplat bort boggen från facebook. Det jag ville med att visa mig på facebook var att visa att jag bloggade. nu läser dom som vill läsa :)


Kommer nog ha lite låste inlägg då jag känner att jag behöver skriva av mig om saker som folk egentligen inte har med att göra. Grejer jag kommer få upptryckta i ansiktet som om jag hade gjort något fel, som om jag vore något fel(??). Det är synd att det ska  hindra mig men så är det. ibland kan jag verka oseriös, beroende på vad hur mitt humör är.

jag tål att bli konfronterad, men när personen redan har skapat en åsikt om mig så är det svårt att vända den. Jag är inte dum i huvudet för att jag tycker vissa saker, som kanske inte andra tycker. Eller att jag uttrycker mig på ett sätt som kanske inte andra gör.


Jag frågade min bästa vän vad det var med mig som hade förändrats och hon sa att jag inte var lika glad och sprallig längre.

Jag svarade att jag var dum och naiv när jag var ung. Jag trodde gott om allt och alla. När man blev vuxen så slog det en i huvudet att faktiskt inte alla är så snälla eller ärliga mot varandra som jag trott. Det var väldigt hårt att inse det.Att folk högg en i ryggen och var elaka bara för att dom kunde det.

Därför är jag inte så glad längre. Jag är hårdare och jag tar verkligen ingen skit. jag ler inte om jag tycker något är fel längre. Jag blir förbannad!Det var jag aldrig innan - aldrig arg, aldrig ledsen. Därimot var iaf väldigt ärligt och det kunde tolkas som bitchig,  men jag var alltid glad och antagligen jävligt lätt eftersom jag alltid var så snäll och öppen. Vilket jag fortfarande är, men som sagt mycket hårdare.

Rätt bitter, men det jobbar jag med.


Ska snart gå och lägga mig. Har mycket att göra imorgon. Börjar jobba vid 14. Love it :)





  Bilden min baby ritade på Kissie....snygg som fan, likt ;)

Hahaha kissie love shrooms ;) humor för mig :P

Av madelene - 27 juni 2011 23:48

Midsommar var väl trevlig. Det tråkiga var att solen behagade att komma fram på söndagen då oxå blåsten avtog. Schyst ju.

men som sagt vi hade trevligt :) Vi hade mysigt. Älskade tiden med mina kusiner:) Dom är så söta ^^  


Träffade min såkallade bästa vän, det känns sådär :/ men det var kul att umgås med henne. Med lite alkohol blev allt skit bra :D

Träffade även min älskade vän I som jag inte träffat på säkert 4 år eller nåt.

Helt underbar människa, I love him 


Inte så många bilder, men några iaf. Rätt bra :P


min älskling och min älskade lillebror,LOVE


   

Pallar inte :P


 

Pallar verkligen inte...


 

Försöker nog iag...

Av madelene - 24 juni 2011 00:17

Okej, jag var lite hård i förra inlägget. Jag kan erkänna det.När jag blir irriterad så kokar det över fullständigt. Jag vet inte vad det beror på, att jag stör mig så fruktansvärt mycket på grejer som vanliga människor bara kan släppa, inte bry sig om alls.

Aa, det är väl nåt med mig då. Som vanligt.


jag borde egentligen gå och lägga mig  nu, men det är tråkigt. Det är midsommar imorgon och jag känner inte alls för det. Tråkigt men sant. Vafan är det för väder för det första ? Var tog värmen vägen ? Jag är blekare än någonsin, pga att jag är skitfattig och inte har RÅD att sola solarium. Jag får liksom vara så snäll och vänta på solen. Som inte alls verkar smarbeta.

Det ska bli skitväder även imorgon och jag har inte en, inte två utan 3 gardrober+ en klädstång med kläder (dock fattas klädstången-för tillfället, så dom kläderna ligger så härligt blandat på mitt sovrums golv) men jag vet ändå inte vad jag ska ha på mig. Lånade 3 klänningar av mamma, ingen var bra nog. Bull läge!

Jag hatar midsommar mat! Och jag får inte ens sova ut imorgon.

Yes ma´m, jag är skitbitter.


Planen är iaf den att jag ska handla piggelin - glassen, och blanda helt otrliga groggar. Det värsta är väl att jag inte tål vodka. Men det löser sig nog.

Hoppas på att få träffa bästisen och att det blir fest med folk man kan umgås med :) Usch ja, jag låter skitbitter. men jag är inte fullt så bitter som jag låter :P det är sant ^^

Jag känner bara inte för midsommar just nu, det är för tidigt- det går för fort.


Schema nästa vecka, I love it!

Positivit, läs noga! ^^ Jag blir lite halv rik denna månaden :D Inte överdrivet men BRA med pengar om man jämför med dom senaste månaderna. tur man har familjen Dom är dom bästa.

Nu ska vi se hur lång tid det tar innan någon yttrar sig om mina pengar ;)


Får väl gå och lägga mig då. Kommer antagligen sova bort midsommar, alltid skönt.


Njut av mitt liv!


    

Av madelene - 22 juni 2011 13:02

Är skitirriterad, över ingenting egentligen.

Människor som inte funkar på ett sätt som jag tycker är korekt, faan vad irriterad jag kan bli.

Nu lät det som att jag verkligen tror jag är något - "folk är inte som jag vill dom ska vara" ...

Men nej, inte så - jag tycker bara att där borde finnas vett någonstans. Man ringer inte och terrar en människa som redan sagt att den ska dyka upp och personen ska få tid med en. Man respekterar den andras tid och låter personen komma när den kommer, har personen lovat så kommer den.

Jag kan skita i personen bara för att den inte visar tillräckligt med vett, som inte ger mig min space. jag pallar inte såna människor, jag orkar inte bli stressad av dom - även om dom inte menar något illa genom att stressa mig, dom tänker bara inte,mer än på sig själv....

Har massor av såna vänner - som inte riktigt fattar att jag behöver space, så jag kan andas! Utan syre dör man, people!


Som nu. Igår pratade jag med en person och vi bestämde att vi skulle ses idag.

Direkt när personen vaknar så ringer den till mig, frågar när jag kommer. MeeN din fucking fuckface!!!!!! Du lär märka det! jag har mer än dig här i livet, jag kanske vill sitta i min soffa 2 timmar innan jag kommer, jag kanske vill äta något, behöver kanske handla, eller städa ? Whatever, låt mig bara andas!

Okej om jag inte hade hört av mig på hela dagen DÅ kan man terra sönder personen och fråga vad som händer. men inte när inte ens halva dagen har gått! man måste tänka lite själv! INGEN vuxen människa (hoppas jag) går upp ur sängen,skyndar klä på sig, äta frukost, borsta tänderna för att sen skynda iväg till en kompis eller familje medlem. jag tror (hoppas) att ingen behöver känna den stressen till något mer än sitt jobb/skola.


Aja. Nu får jag väl börja här hemma så jag sen kan skynda iväg till den som älskar mig mest - min lillebror   



Av madelene - 20 juni 2011 13:18

Är det något som gör mig irriterad så är det mobbning!

jag har själv både blivit mobbad och mobbats själv, barn är så jävla elaka när en vuxen vänder bort ryggen.


.....................

inte meningen att bryta såhär mitt i. Men jag drar iväg nu ^^

Hoppas på att turen är på min sida och att jag kanske kan få något billigt på rean! :D

Mina hm kläder kom idag btw :D Är rätt lyclig över det :)


kommer tillbaka till ämnet senare, lovar!

Av madelene - 19 juni 2011 16:58

Jag älskar verkligen kläder :D Blir överglad av allt sånt där - kläder,skor,väskor,underkläder allt allt allt sånt tjejigt. Eller jag kan även sitta och klicka hem massa gejer till min pojkvän, för jag tycker det är kul! Jag hade passat som milonär ^^ Jag borde även få ha en perfekt kropp utan att anstänga mig, typ som kenza, så ALLA kläder passar min kropp.


Jag kan sitta flera timmar och leta sidor med kläder, billiga kläder. Annars är jag inte intresserad


Jag hatar när man sitter och kollar i tidningar och det står "sno stilen" !

Vafan ska jag göra det för ? Varför skriver dom inte "inspereras av stilen" ? Vem fan vill ha nåon annans stil än sin egen ? Tycker synd om dom som tvingas eller lurar i sig själv att gå runt i någon annans stil :/


 

öronhänge


 

Fet ring!



     

Av madelene - 19 juni 2011 00:58

.... men jag kan inte sluta skatta! Hahaha ja men fan vad bra! Dumma jävel !


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards