madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2015

Av madelene - 30 maj 2015 02:30

Sitter här mitt i natten, råkade somna tidigare ikväll och sov tre timmar.. Inte bra alls!


Har haft en toppen dag! Umgåts med kärleken och en vän+ hans lille son. Var meningen att kvällen skulle fortsätta på topp, men jag somnade... så typiskt mig!

Skulle dricka vin och piggelindrinkar med min älskade väninna L, snacka skit hela natten.

Men istället sitter jag här helt själv med krypande ångest över att jag sviket min vän, åter igen.


Igår var hon här för att kidnappa mig tillsammans med sina tvillingar. Dock hade jag Dinny på besök, så det blev bara en lite snack och en liten runda med Haidi hunden. Min underbara fina L   


Får sikta in mig på en bra dag imorgon, gå direkt till fröken L och överraska henne, en dag för sent...

På söndag blir det lite jobb :) Jätteskönt!


Jag har ju ändrat inriktning, och jag trivs väldigt bra! Mycket bättre för mig! :)

Vården kan vara underbar om man får jobba med sunt förnuft, men all skit och orättvisa man får så är det inte värt det. 10år inom vården så tackar jag för mig. Det har varit mest skit faktiskt,och då menar jag inte mina patienter,brukare,eller kunder. Utan dom där högre upp, och dom där som valt helt fel inriktning från början- vissa SKA INTE få jobba inom vården, eller med människor överhuvudtaget.


Nu längtar jag tills jag kommer igång på riktigt :) Fast att jag kan mitt arbete så känner man alltid sig lite osäker i början. Har jobbat med det här tidigare i tonåren väldigt mycket :) superkul men nervöst! ^^


Jag får väl lägga mig och kolla på en film eller serie så jag somnar någon gång inatt, så jag kan njuta av dagen imorgon!

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards