madelenee -I do it my way

Alla inlägg under oktober 2011

Av madelene - 30 oktober 2011 22:25

Åh! Min lillebror ska göra en fin header till mig :)

Har tjatat på min andra lillebror i typ 5år,sen när jag började blogga typ. Men han har aldrig tagit sig tid :(

Men nu ska den andra lillebroren fixa det till mig :) KUL!


Hatar att det är rosa, att rosa tar över. Jag älskar färgen rosam har alltid älskar rosa - rosa och rött.

Men jag vill liksom inte bli kombinerad med färgen. Typ Madde=rosa. För jag är inte direkt "rosa-personligheten". Jag tänker direkt på Paris Hilton eller någon sån jättetjejig brud. Jag är inte så Jääättetjejig,faktiskt. Gillar bara tjejiga grejer :P man är ju trots allt brud ju...


Har inte gjort så mycket idag. Bara tagit det lugnt, varit hemma hos mamma en sväng och druckit Te. Var tvungen att gå ut. Sov hela dagen igår, missade klassfesten vilket var jättetråkigt. Jag mådde inte alls bra :(

Imorgon är det ny vecka och jag har lite att ta iut med innan det blir jobb på torsdag. Sen blir det även jobb i helgen, tjänar fett med cäsh leeen ;D


 

Dampig pojkvän. Tillsammans med ett stort barn :P

Av madelene - 30 oktober 2011 16:25

Jag har mycket i huvudet, för mycket just nu. Mycket blev helt plötsligt mer....
Jag vet inte vad jag ska göra. jag har två känslor, som bollar med mig hela tiden. Ska jag - ska jag inte ?
Vad innebär det?
Jag borde göra upp en lista på "good and bad".

Det sätts så stort ultimatum på mig, dom lägger en annan människas liv i mina händer- jag som är 24 och knappt kan stå upp själv.
Dom förfinar mig och sätter helt plötslig upp mig på en pedistal, nu helt plötsligt duger jag.

För ca 4 år ca så var det precis det här jag föreslog, och då hade antagligen aldrig detta hänt! Det hade inte behövt gå såhär långt.
Men nu sitter vi i den har situationen, och då ska jag helt plötsligt ställa upp och leka hjälte ?
Åh det är så jävla svårt! För jag tror det har gått för långt, alla har misslyckats med sitt jävla arbete och detta har gått alldeles för långt. Det är för sent nu. Jag tror inte jag kan göra underverk, jag tror inte jag kan göra något. Hon sticker härifrån innan veckan är slut, det är jag helt säker på. För det har gått för långt,hon kan inte :(
Och det gör rätt ont, att ha insett det. Man vill inte tro det, man vill hoppas. Det är sorgligt när man förlorar hoppet om en människa....

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag bollar fram och tillbaka. Ska jag ge det ett försök ? Som sagt hon är borta inom en vecka, och ingen skada är skedd mer än vad hon gör emot sig själv, som ingen annan kan påverka.
Det kanske inte räcker till att jag bara finns här, inte just nu iaf. Jag måste ge lite mer.

Jag har som sagt redan gjort det här en gång, men fick alla vända emot mig och hon drogs ifrån mig. Där efter gick allt snett. + hon drog ner mig i fallet oxå och jag fick stora problem som jag inte behövde just då. Det var ett jävla helvete!
Är det värt att ta in henne i mitt liv så nära igen? Är det verkligen värt det ? och framför allt klarar jag det ?
Jag vet som såhär mycket, att jag inte orkar bry mig om hon sticker. Då får det liksom vara nock! Jag har gjort det hon bad mig om och sumpar det, ja då är jag gone!

Men jag vet inte. Jag vet helt ärligt inte. Magkänslan har försvunnit och jag har absolut ingen aning om vad jag ska göra....

Ja ville ge henne hjälp- men inte mig som verktyg...



Av madelene - 30 oktober 2011 15:00

men här är jag skitfrech iaf ;) 

En aning photofix...


 

Av madelene - 29 oktober 2011 19:29

Det kliar i fingrarna....!



      


Men har handlat vad jag ska denna månaden. Handalde grejer till lägenheten denna gången. funderar på att köpa en eller två bokhyllor oxå. Vi behöver verkligen det.


Av madelene - 28 oktober 2011 11:15

Här kommer meeeraa :)


       


       


Det var dom bilderna det. Hade ingen kamera med oss, så vi fick använda mobilen.

Inte jättemånga bilder, men som sagt. Vi befann oss mest ute....... -.-

Av madelene - 27 oktober 2011 23:09

....Asså, jag tänker för mycket på det. Vilket är skitkorkat! Jag kommer orka, vad tror jag att jag är ? 80 ?!

Har 3 dagra nästa vecka att vila upp mig på, + söndagen. Så vad bölar jag över ?! Finns dom som gör mer om dagarna än vad jag gör :P (dock förtår jag mig inte på dom människor, som orkar ställa sig i ledet och göra precis så som allt ska vara)


Balleexxx tycker jag är tråkig, att jag inte skriver något kul här. Men va fan ska jag skriva om ?

Jag orkar inte lägga energi på något här. Hade jag bott någon annanstan (nu kommer det igen), så hade jag skrivit om mycket mer. För då hade sinnet gått på högvarv. Här händer inget som stimmulerar sinnena regelbundet. Det är förpestade människor som verkar att ha som uppgift att äta upp ens energi.... på ingenting,löjligt nog.

Pallar inte med det, alltså har jag inget att skriva om. Vad finns det att skriva om som är värt att lägga den energin på ? I dont know, so you tell me ?


Äh. Ska bli kul imorgon iaf. Hoppas jag :) Är trött av bara tanken nu.

Men ska va positiv! Det är det nya jag, tänka annorlunda. Vilket verka fungera just nu.

Denn bort tappade väskan gjorde inte mig så arg som jag hade blivit innan. Jag hade hopp om att den skulle dyka upp, fast jag inte har en aning om hur sånt där fungerar med borttappade väskor på flygplatser. Och jag är stolt över att jag haft hopp!

+ det där med min pojkvänns kompis. Han fick mig att koka ordentligt 1gång. Resten av tiden så sket jag i honom och försökte ha kul med mig själv (funkade sådär,men ändå). What the fuck jag var i AMSTERDAM! Jag kunde ha tråkig på så många ställen, men jag hade det i AMSTERDAM. Jag kunde inte BRY mig mindre :)


Så det är skönt. Jag känner hur jag börjar lyssna på mig själv :) Eller att jag är på rätt väg.

Den där terapin kanske inte var så dum ändå ?

Har iaf fått ett brev om uppföljning. Där jag ska skriva om något har förändrats.

Får väl se om jag fyler i och skickar iväg det :P


Tråkigt inlägg igen :P Men såärre ^^


 

Har inte gjort någonting med håret! Duschade på kvällen och vaknade sådär. Woila!



 





Av madelene - 27 oktober 2011 22:28

Utlovade bilderna :)


Bit för bit....

       


         

   


   



Kommer fler :)

Av madelene - 27 oktober 2011 11:31

Vår resväska är påväg hit nu! Skitbra! Är jätteglad :) Och jag hoppas verkligen allt finns med. Är lite orolig för att den har öppnats, då skiten är köpt i Thailand (älskar Thailand på alla sett och vis, men grejerna hade gärna fått vara i lite bättre kvalité) Låset är alltså lite klyddigt.

Men förhoppningsvis är allt med och allt är helt :)


Ska snart hoppa in i duschen, och sen bär det av till jobb :)

Var skitjobbigt att jobba igår, då det kändes som 10 timmar istället för 6. Allt gick så långsamt. Men ikväll har jag lite mer att hinna med under kvällen, så det kommer nog gå fort :)

Sen är det jobb imorgon bitti, hela dagen. Och sen fete fest på kvällen. Har lovat Balleexxx att bli maxad! Så tequillan står och väntar ;) Kommer bli galet!


Måste käka.

Vi seeeess!

  Balleexxx,jag och Fette :P

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards