madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 7 maj 2012 16:34

Försökte sitta och sola lite ute på balkongen efter jag städat och hållt på.

Men usch vad det blåser kallt, ingen sommarvärme direkt.

Så satt bara en stund. Ska snart fixa lite mat tänkte jag.


Igår förresten, lillebror ringde och bjöd hem oss på middag. Vi möttes på ica och bestämde oss för att göra köttbullar.

Fixade väääärsta middagen till mamma när hon kom hem från jobbet. Så det var bara för henne att sätta sig och äta hemmagjorda stooooora köttbullar,potatis och sås. En av hennes favoriter.

Jättegott var det :)

Och mamma kunde sen bara lägga sig på soffan och kolla på Bigbrother. Helt mätt och nöjd - med en liten godis skål framför henne. vaardagslyx ;)


Hon förtjänar verkligen att bli uppvaktad och omhändertagen, min lilla mamma   


Ska hem där senare en runda.

Pappa och stora lillebror kom hem från England idag :)

Dom skrev innan att dom var påväg hem och att dom hade haft det jättebra :)


Min lilla mamma som tagit ego pix :P

haha sååååå söt ^^     

Det är roligt för att min mamma hon är känd för att inte bli bra på bild,

och nu har hon verkligen försöökt. haha såå söt, och det är bättre än någonsin ;)

Av madelene - 7 maj 2012 16:15

Älskade denna videon när den kom ut, gillade inte låten speciellt mycket. Eller jag gillar den, fast ändå inte...

Kommer ihåg att jag ville ha varit med på den festen :P

haha typ 14-15 år med höga förväntningar på party livet :P Inte bra :P

Men jag tyckte det var fett, dock tror jag det var färgerna och allt fint som fick mig att älska videon ..haha som ett litet barn - färg och ljud är braaaaa  


 



Av madelene - 7 maj 2012 13:34

Shuuu lady and hängslemen!


Bloggplatsen kommer tydligen stänga ner inatt, för att fixa lite.

Men man vet aldrig, dom har lovat en blogg app i snart ett år. Först sa dom att den skulle komma om någon månad, det var typ i oktober. Och nu har det stått sen i januari tror jag att blogg appen är påväg och kommer inom 2-3 veckor.

Yea, den har fortfarande inte dykt upp!!! Daauuligt!

Dom är lite dåliga på att hålla vad dom lovar.

Men så ni vet, nattugglan kan inte uppdatera inatt ^^


Vaknade idag och städade undan, behövs verkligen dammsugas idag! Vilket jag hatar! Var jag inte förbannad och irriterad innan så blir jag det garanterat under tiden jag dammsugar!

Skiten är större än hela mig, följer inte fter mig och fastnar precis överallt! Hatar det!

Så överlämnar det till baby ^^ Han fick diska igår oxå, så han borde vara "uppvärmd" liksom :P


Ska försöka ta mig till min moster idag, hon behöver hjälp imorgon på sitt café.

Jag har egentligen inte ork i min lilla kropp eller i mitt huvud, men samtidigt så behöver hon hjälp.

Så jag känner lite att jag måste ställa upp, det är jobbigt -med måsten. Kväver en lite.

Men jag vill ju inte det ska gå ut över min moster, jag vill hjälpa henne men det känns som om jag inte kan - fast jag kan. (väldigt likt ett annat större problem jag har, det här med att ta ett beslut och följa det)

Jag blir stressad av att ta beslut tror jag. så det blir bara kaos och jag sitter helt still, i hopp om att jag är osynlig och att allt ska lösa sig. scared of nothing..


Vi får se hur jag löser det här med mig själv idag.....


Längtar till fredag! Sååå roligt det kommer bli! :D


Blomman och jag 09 eller 08 :P

Av madelene - 6 maj 2012 17:12

Vaknade vid halv 3 idag, lagom tid.

Har suttit och kollat på O-zone battles ett bra tag. Haha jag kan tycka det är så pinsamt, jag skäms på deras bekostnad- att man gör något sånt. Förnedrar sig själv på det där sättet, det kan bli så fel,så hårt och såå ärligt så att det bara gör ont att titta på.

Men riktigt feta dissar imellan åt, riktigt kul ibland hahaha.



Ska hem till mamma senare ikväll och käka middag, med henne och lilla lillebror.

Pappa och stora lillebror är i England och kollar på fotboll, coolt :)

Hoppas verkligen dom har jätteroligt!


Fyfan vad jag längtar till fredag! :D Ska bli så kul att åka upp till stockholm! Stor stad, massa affärer, massa ute serveringar, uteställen, annat folk. Nej, det ska bli jätteroligt :)

Ska ha massor med skor med mig ^^


Är ledig nu i några dagar, vilket är jätteskönt. Jag hoppas det blir fint väder, jag vill verkligen sola.

Känner mig mycket frächare och finare när jag är brun :)

och glaaadare ^^


          

Av madelene - 6 maj 2012 07:30

Sådär. då har man jobbat klart för denna helgen. Skönt! 

Ska bara ta det lugnt idag, sen när jag vaknar.


Fick fin besök inatt av lilla Sabina :) det var trevligt eftersom vi inte träffats på evigheter!!

Så det blev mycket snack om allt och ingenting. skönt att kunna dela med sig av sina tankar till någon som förstår, som fattar varför jag är som jag är ibland.

och the "big secret" delade jag oxå med mig av, typ den enda som vet förutom jag själv. Dock gick jag väl inte in på allt det där, men hon vet känslorna bakom alla handlingar, känslan av att inte förstå sig på sig själv.... 


Aja, det var roligt att se henne, fina bina  


Nu ska jag sova några timmar. och sen bara ta det lugnt resten av den här dagen...

Datorn lär jag väl inte sitta vid¨något mer idag, då blir pojkvännen grinig som ett barn - och det undviker jag helst idag!


Hoppas alla får en bra söndag :)

Jag hoppas på regn så jag slippper ha ångest över att jag ska kolla film och sova hela dagen :P


 

 

Av madelene - 6 maj 2012 04:46















I really love you, please be mine!






To die for

Av madelene - 6 maj 2012 03:30


Så otroligt skön fram tills clownerna trainspotters,som tror dom är något kommer fram.

JA ni är bra! Sluta sök uppmärksamhet, vi seeer! - det blir bara piinsamt.


Jag älskar Trainspotters lite sådär halvt ändå, så för att visa att dom inte är skämmiga egentligen så får jag väl lägga ut något bra oxå ^^






Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards