madelenee -I do it my way

Alla inlägg under november 2011

Av madelene - 27 november 2011 23:30

Eller är jag för gammal för det ? Skitsamma, vare sig jag själv köper en present till mig eller om någon annan gör det.

Här kommer en liten lita, på vad lilla jag önskar att mina paket innehåller på julafton ^^


  • Kaffemasin


  • Astrid Lindgrens dvd box

  • Dvd filmer (suprice me)

  • Smink förvarings boxar

 

 
  • Ögonskuggs platta

 
  • Skor

   


  • Sällskaps spel


Marry Christmas,,,lite sådär nu första advänt :)

Av madelene - 27 november 2011 23:28

Har inte sovit ordentligt på två dagar nu. Det bli så. lillasyster var här fredag till lördag. När hon är här kan jag inte riktigt sova, vet inte varför. Jag har någon sorts oro. Att jag inte ska kunna ha kontroll när hon är så nära tror jag. Äh jag vet inte, men sovit dåligt det har jag.

Vet inte varför jag inte kunde sova inatt, vaknade 4 och sen 7.30


Skulle pyntat och städat idag hade jag tänkt, men det får bli i veckan istället. Jag vill åka till ikea eller nåt för att handa lite nya jul grejer. Det ville jag förra julen oxå, men denna julen har jag pengar till det :)


Har varit ute i stormen idag, men min jacka är bäst! Frös inte eller blev blöt alls! Skitnice! :DÄlskar den, lite kär sådär ^^


Tar och uppdaterar om något intressant en annan dag.


Saknar min Slyna!    <3


Av madelene - 27 november 2011 10:49

 
     


Left for dead in this street
By somebody I thought was my friend

Av madelene - 27 november 2011 10:13

Visst är det så, vi känner inte varandra längre - fast det känns sådär äkta och nära det bara kan bli.

Men nej, vi känner ju inte varandra.....


Jag visste att den här dagen skulle komma, innerst inne,fast jag inte ville tro det. För det är såhär det alltid blir. Jag har redan gjort allt jag kunnat för personen men personen bad mig gå ändå -bad mig att inte finnas där.

När jag tillslut ger upp,fullständigt uttmattad och skadad med djupa sår i hela mig,då inser personen åter igen att JAG är det viktigaste i hela världen.

Och nu visar det sig dessutom att personen inte kämpar lika hårt för mig som jag alltid gjort för den. - personen vänder helt om och struntar helt i mig. Fast jag ber om stöd,fast jag visar mig jättesvag, så bestämmer personen sig för att vända mig ryggen. Bara för det inte blev som den ville..


Jag förstår vad detta kanske säger om mig,eller jag försår det - men förstår personen vad det här egetnligen säger om den ? Om allt det som känns så äkta och nära mellan oss...Jag har blivit krossad så många gånger,för att jag trott jag blivit lurad på känslan. Att du visste att du fick mig att känna såhär mycket,men njöt bara av det utan att ta det till dig på riktigt. du utnyttjade min godhet ?


Det påståts mycket, det är tecken hit och tecken dit som en annan jävla film... det har alltid känts som en film- to good to be true och really bad när det har varit på andra hållet. Det har liksom aldrig varit på riktigt.

Eller för mig har det varit så äkta ett fåtal gånger så jag nästan trott jag drömt, och allt har varit helt tyst med bara massor med känslor.


Varför står personen inte där för mig fast det är jobbigt, som jag gjort i många många år. Bara väntat på att du behövt mig, älskat när det varit äkta och nära och njutit av varje sekund du gett mig din tid -trots att det många gånger bara var någon sekund,något ord. Varför gör aldrig någon som jag ?

Never had a friend like me...


Jag har alltid haft känslan av att det alltid kommer tillbaka,vi kommer alltid tillbaka. Jag känner fortfarande den känslan. För jo, jag känner dig och om jag inte känner dig så känner jag iaf oss. Och dig&mig litar jag på, mer än något annat.

jag älskar dig och jag kommer alltid göra det. Du är hela min trygghet -på det längsta avståndet.


I think about you twice a day
When the sun comes up, and when it goes down
And you still ain't coming around
U call that love?

Av madelene - 27 november 2011 09:53

 

18 år en sommar hemma i Mellbystrand



 

19år...



 

19år.....




inte ett dugg förändrad...åker fortfarande på barnbiljett! Vafan,ser man liten ut så..!

Av madelene - 27 november 2011 09:12

FYFAN vad det blåser! Skönt jag ska sova idag, eftersom det inte gått så bra inatt...


Senare idag blir det nog till att städa och sätta upp lite jul grejer, om jag inte nu väljer att bojkotta det där. Vi får se...


Skitsamma. Musik är det bästa som finns!


Av madelene - 26 november 2011 19:08

Jag har köpt en skitfin jacka idag! Så jävla glad över den! All har sån, helt vanlig -svart lång, med päls där uppe på luvan. Men oj så glad jag är över min! Den kommer verkligen hålla mig varm i vinter,och det gör mig SÅ lycklig :P ^^

Skitsnygg tycker jag den är oxå, har alltid velat ha en sån,men har aldrig riktigt pallat lägga pengar på en. Men kom överrens med mamma om en skit bra deal, så hon betalade halva:D Lite bortskämd,men det får jag leva med ;) :P

har ÄLSKAR jackan iaf! kommer ha den överlänge! Behöver inte köpa vinter jackor på ÅR!

Harr 3 st nu,som jag anser man kan använda. ( har ju 2skidjackor,en kort "dun"-jacka och en annan tjock jacka) IAF, en parlas (sån lång jacka,ser ut som sopsäck),en snyggare figurnära jacka från Hm och nu denna som jag köpte idag :D

Lyyycklig,var ordet! :D

Nu är det bara 2 par vinterskor som ska köpas :)

Jag önskar jag var skitrik! Detta håller liksom inte,tur man har en sån BRA och snäll mamma ;) som med glädje betalar halva jackan :)

förra året köpte jag ju faktiskt själv....


Töntigt, men så är det när man har tråkigt.

fuck you!



 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards