madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2013

Av madelene - 18 maj 2013 00:45


  • jag låtsas ofta att jag har någon att prata med och pratar med mig själv när jag är själv hemma.


  • Jag är känslomässigt fucked up. jag gråter till allt! barnprogram, reklam-filmer, bilder, av att någon annan blir överraskad eller om  någon annan visar sin lycka. jag gråter till dom konstigaste grejerna.




  • Jag älskar att vara för mig själv, har gjort så länge jag kan minnas. Lite enstöring


  • jag har haft ätstörningar. på både ena och andra hållet.. dock ej så allvarligt. skulle mer kalla det allmänt störd.


  • Min farfars farfar var kompis med Al Capone ;) True story


  • Jag hatar att tvätta håret - men älskar att duscha. tvätta håret är för lång process. add:en kickar in och jag blir arg och irriterad :P


  • Jag är sämst på att måla naglarna! ser ut som en 5åring varit i farten. Förstår inte alls hur alla andra tjejer gör ??


  • Jag är ingen person som måste eller tycker om att stå i centrum,och kan nog uppfattas som blyg och tyst ibland.


  • Jag hatar small talk. Säg något ritkigt istället eller var tyst,small talk är mer ointresant än om man väljer att vara tyst.


  • Jag hatar skitsnack.. Vad får folk att tro att jag vill höra om vad någon annan gör,gjort eller är för något??
  • Jag kan också snacka skit, men jag kan lätt diskutera det med personen det handlar om också.



  • När jag vill veta något så frågar jag,vad det än handlar om. Hellre en fråga för mycket än för lite. Jag spricker om jag inte får fråga vad jag är nyfiken på. Det har sina för och nackdelar :P



  • Jag hatar när folk stirrar på mig, och när folk "raggar" på mig.. irriterande! "jag har förstått du tycker jag ser bra ut,försök inte göra mig till din dessert!"



 


  









Av madelene - 17 maj 2013 23:15

      

Av madelene - 17 maj 2013 01:56






Av madelene - 15 maj 2013 23:36

Tänk att det redan är mitten av veckan. jag har svårt att hålla reda på det, för det går för fort.

Jag har haft fullt upp.


Idag har jag varit med Haidan vid sjön. Såå kul hon tyckte det var. Hon badade som ingenting. lekte i vattnet som om hon inte fått busa på evigheter.

Hon kunde knappt simma men skulle ändå ut där det var djupt. haha så dum.. men hon kämpade. Hon älskade att plaska runt så hon försökte verkligen förstå tekniken med att hålla huvudet ovanför vattnet. Så sööt var hon!


Imorgon ska jag tillbaka till skolbänken. hahah det är inte så allvarligt som det låter. Jag ska bara på en dags kurs med jobbet.

haha jag skulle aldrig få för mig att plugga nu. Det är inte min grej, och då menar jag inte barnsligt "det är inge min grej". Utan på rikigt,jag är praktisk- duktig på det jag gör. visa och jag förstår. Låt mig läsa och det tar mååånader för mig.

Alla pluggar ju nu för tiden,för det är den enda säkra inkomsten man kan få now days. jag hade aldrig fixat det, så jag är innerligt tacksam över mitt jobb -och min akassa :P
för ska vi vara ärliga så är ju inte det jobbet jag har nu mitt drömjobb. 3 år där nu och jag börjar tröttna som fan. jag vill göra något nytt, där man kan förändra och se förändringar. jag trampar druvor utan att få ut vin just nu. BULL KÄNSLA!


Är lite extra lycklig idag också eftersom mina kläder som jag beställt kom. Skitfint! Allt var så perfekt,förutom ett linne som inte ALLS såg ut som det gjorde på bilden.

Men jeansen- mmmh dom satt peerfekt ;)


Ska kolla på fler lägenheter imorgon också. Spännande. Jag längtar sååå mycket efter mitt eget place, även om detta är mitt hem så känns det inte så. Det har försvunnit genom ÅREN :/



   

Så kan man ju också se det ^^

Av madelene - 15 maj 2013 21:30


Ser ut som dom överdriver :P

Av madelene - 13 maj 2013 23:27

          


 


       

Av madelene - 12 maj 2013 13:05

Kliade i mina fingrar igår imorse. Så jag klickade hem ett par byxor, ett par shorts,en skitfin stickad tröja, en klänning och lite annat för 1200. jag är verkligen bääst på att shoppa! Eller ibland iaf ;) Nätet är min bästa vän. Gäller bara att hänga med om vilka "hemliga" sidor som  gäller. Där man kan shoppa loss utan att bli deprimerad :P

Var lite sån först att jag inte ville lägga ut 1200, men efter att ha gått och tänkt på både byxorna och tröjan i flera dagar så klickade jag till slut hem det.

Hoppas jag blir nöjd. Jeans är så svårt att få rätt när man beställer på nätet. Man vet ju inte alls hur dom sitter... förhoppningsvis blir det bra :)



Pieces - Funky Genny Shorts hos Mylovebasket LTB - LTB AMMIE Tshirt med tryck Vitt hos Mylovebasket  Only - ONLY ROCK GIRLS Top / Linne Vitt hos Mylovebasket Ilwf - ILWF Green Gold Stud High Top Trainer hos Mylovebasket    

Av madelene - 11 maj 2013 22:22

Skulle egentligen festat ikväll. Meeen, jag hade inte alls någon lust till att gå ut. Ska ju ut nästa helg när jag fyller år :)

Så jag ligger hemma och ska kolla på nya säsongen av snooki och jwoww. Stora anledningen till att jag vill se den säsongen är för att snooki föder sin unge ^^


Alla föder verkligen barn runt mig nu. jag blir helt smittad av mamma feelings och sånt.

jag skulle lätt kunna ha ett barn nu, om det nu bara vara så att skaffa unge. Dock är jag inte rätt i livet för att ha en unge nu.  Jag vill själv har mer ut av livet innan dess.

Så atte hur redo jag än må känna mig så får det vänta några år till.

Men det är verkligen mysigt med alla som fått barn nu eller ligger med sina stora magar. Facebook kryllar av bebis foton och bebismagar...


Jag ser framför mig hur jag kommer bli som gravid :p haha jag sa det till Heidis gamla ägare också,som precis fått sitt första barn.

jag kommer bli en sån som gnäller hela tiden, den som visar mina humörsvängningar rakt ut i vilket sammanhang som helst. jag kommer bli en jobbig kossa, som mannen i mitt liv bara vill slippa under graviditeten. Jag kommer ha tur om NÅGON vill vara nära mig under min graviditet.


Eller så blir jag kanske precis tvärt om, lugn som en filbunke som inte förstår varför världen stressar.

Sitter typ med min mat och bara kollar på alla som stirrar runt..nästan helt rädd :P


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards