madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2015

Av madelene - 22 februari 2015 07:08

Uppe med tuppen,pigg och utvilad! Gick och la mig 22.30 igår kväll. Var dödstrött!
Sov ungefär 1.5 timme förra natten. Så jag har sovit som en prinsessa! ^^

Var på 2års kalas igår hos min kusin. Jättemysigt trots att jag inte sovit något. Kul att träffa alla barnen <3

Idag ska jag bara ta det lugnt.
Stora lillebror kommer förbi lite senare.
Vädret är sjukt tråkigt i Skåneland, så att vara ute längre stunder är uteblivet! Det blir små kisserundor med doggie litoo, enbart!

Igår -totalt förstörd men redo för kalas

Av madelene - 21 februari 2015 04:19

Har svårt för att sova inatt. Det kan bero på min "lilla" nap vid sex, sov två timmar där.........

Brukar ofta få lust till att baka eller städa mitt i natten när jag inte kan sova. Eftersom det stör för mycket åt grannarna så fick jag hitta på något annat! Orkade inte ligga still!
Så jag tog hål i navlen!
Haha man ska ju göra det fort, målen snabbt igenom och sen trä smycket på och igenom. haha jag verkligen mesade mig igenom det :P Tryckte igenom nålen jätte sakta! Grät en skvätt i början och slutet när det gör mest ont. Sen fick jag inte i piercingen rätt, så satt och fumlade med den hur länge som helst. Var nära på att ge upp några gånger haha..
När jag väl var färdig ser jag det är en aning snett! Men asså ja, det får vara skitbra som det är :)
Jag blev nöjd för att vara första gången jag gjorde det.

Har haft hål i navlen en gång tidigare. När jag var 15 eller nåt. Gjorde de på en erotikmässa haha :P
Jag var så himla stolt. Dock växte den utåt,så fick ta bort den efter ett antal månader.
Minns att jag hade en piercing med rosa diamant i, jättesöt ^^

Ska väl försöka sova nu..
Godnatt!

Av madelene - 19 februari 2015 07:12

Jag orkar inte kämpa mer. Ett år, snart två har gått..och ingenting är förändrat!
Allt skulle bli bra i den här lägenheten..
Jag står fortfarande och stampar..

Av madelene - 17 februari 2015 13:43

Två timmar fick jag sova...
Mitt huvud kokar! Arg värre än ett fucking bi!

Bara till att lugna ner mig..sömn behöver jag,jag har en natt till framför mig..

Av madelene - 17 februari 2015 10:36

Har suttit och väntat på arbetsförmedlingen, att dom ska öppna. Nu sitter jag och väntar på att få hundmat levererad till dörren.. Inte så värst jobbigt, inte ens för mig.. OM det inte varit för att jag jobbat hela natten!!
Jag har fått sätta tandpetare i ögonen för att dom ska hållas någorlunda uppe.. Svintrött!
Har ingen aning om när hundmat dyker upp, innan klockan 16 iaf.... Kommer vara mer död än levande fram till 18 ikväll...
Så aa vi får la se.. Haidi hund lär väl väcka mig när det plingas på dörren..

Av madelene - 3 februari 2015 01:43

Ligger nu i sängen och ska försöka sova.
Det har blivit sent dom senaste dagarna. Från att lägga mig mellan 21-23 så har det dragit sig en bit över midnatt dom senaste dagarna. Det spökar i huvudet.

Ska slå på en film och hoppas på att jag somnar booms!
Imorgon ska det tvättas,storstädas och ut i skogen med haidi hund :)

Godnatt!

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards