madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 15 maj 2012 00:31

Så kul så vi kollar igen :D


Hahahaha!

Sååå sant! brudar!! kan räkna upp minst 200 på min facebook, och jag har typ 280 fans hrm, jag menar vänner.

Haha såååatte...

Av madelene - 14 maj 2012 23:30

Har verkligen 2 jobbiga veckor med jobb. Känner mig stressad över det, eller inte så. Men jag stänger av när jag jobbar - gör det jag ska, försöker vara en god och skön medmänniska, lätt att ha med att göra. -och just nu har jag mycket att tänka på.


Så stänger av allt, går och jobbar och sköter det så bra jag bara kan.

Sen är jag helt slut, därför jag aldrig orkar prata med någon- vet inte vad jag ska säga,orkar inte tänka eller så tänker jag och så blir det för mycket och jag får inte ut ett ord pga det.


Sen blir det kaos när jag väl slappnar av -stressen blir kvävande och det känns som om jag ska trilla av och slå mig för att allt har gått för fort- och det är helt nollställt i mitt huvud.

pressande konstig känsla, svår att förmedla - allt känns bara jättejobbigt.


Skulle ju inte vara mer negativ, men aa. Så är det bara..


   


Av madelene - 14 maj 2012 11:27



Går sådär med att ladda upp bilder. Fick upp några nu, men helt plötsligt bara slutar det fungera.

Så aa, tar det bit för bit :P



Vår lilla lilla hytt :P





   

"stoooora" svampen. dock ser den ju stor ut på bild, men löjligt liten för att få uppmärksamhet.



       

Utanför vårt föönster ^^ myysigt :)

Av madelene - 14 maj 2012 10:48

Ny låt från Marke Musik :)


Lyssna och njut.

Leva och dö i Skåne ,  det enda rätta! ;)



 



Av madelene - 13 maj 2012 23:48

om man bara hade kunnat spola tillbaka tiden, valt om sina val.

Jag tog vara på tiden, men fick ingenting för det då, av någon - jag försökte verkligen, trots att jag visste att jag gjorde bort mig som höll kvar så länge. jag fick till och med slängt i huvudet att jag bara var där for fun,en gång.

Ändå varit helt lugn, alltid helt lugn.


Jag sa ju att du var för kräsen, att du var som jag -det skulle se ut på ett visst sätt för att vara "bra".

Jag var inte den bilden - fast du visste jag var bra, men bilden sabbade det. Så du kunde inte.


När tiden kom ifatt och du sen stod helt ensam, då när ytan absolut inte hade någon betydelse längre, utan vem man var som spelade någon roll. Då insåg du vad du hade förlorat.

och försökte lägga över allt på mig, som om det var mitt fel.

Det var inte ditt fel då att du aldrig tog mig på allvar - det är inte ditt fel nu när du inser vad du gick miste om. Det har hela tiden varit mig det varit fel på,alltid jag... enligt dig. Jag som försökt och bett i flera år.

Varit vaken om nätterna för att jag på riktigt oroade mig för dig, försökt få tag i dig, väntat på dig eller dina svar -rädd för att missa dina tider. Ringt utan svar, skrivit utan svar, lögner jag bara svalt trots jag vetat, blivit lämnad helt förvirrad och förtvivlad. allt har alltid varit på dina vilkor - jag ska vara där när du vill, när du ville. För du vet innersinne att jag är bra, och du älskar nästan allt jag är - men ytan var aldrig som du hade tänkt dig.


Det gör ont, för jag visste varför jag aldrig var no1 på riktigt.


Jag gör fel idag, hela jag är fel idag. jag har förlorat för mycket som var jag....



 

Av madelene - 13 maj 2012 23:38

  


Sometimes it's easier to pretend that you don't care, than to admit it's killing you ??

Av madelene - 13 maj 2012 22:05

Varit lite sur och bitter den senaste tiden. Ska försöka ändra det- bara tänka på mig själv.

Om en vecka fyller jag 25. Det är överbulll, verkligen skittråkigt! Jag vill inte det!

Många kanske ser fram emot att bli vuxna och tycker det är jättespännande, men inte jag! Inte än!

man ska vara vuxen så länge. Kanske är jag rädd för allt man måste ha bestämt sig för när man är 25, var man ska vara. Jag är inte riktigt där. Förvirrat litet barn...


Men denna veckan ska jag verkligen försöka se saker lite annorlunda. Verkligen se på saker and made up my messy mind.


Längtar till helgen ändå,för jag ska träffa min älskade Jo  

Kommer knappt ihåg när jag såg henne sist :(

Jag hoppas allt har ändrat och att allt blir bra. Jag saknar allt det vi representerade -fyfan vad bra vi var!

Behöver henne mer än någonsin, fast det har jag gjort i några år..


Imorgon blir det jobb ,även på tisdag då det först blir servitris några timmar och sen habiliterings assistent. Lång dag.


Var hemma hos mamma innan och lämnade en grej jag köpt till henne. Hon blev jätteglad :)

Så det var ju kul, hon både behövde och ville ha ett nytt skall till sin iphone.


Sitter och lyssnar på musik och snackar med en vän på msn, fast han är rätt tråkigt för han kollar film samtidigt. neerd!

Måste åka och hälsa på honom oxå, saknar VÅR hund ;)

min vän bodde här i hålan innan och då umgicks vi typ minst 3-4 gånger i veckan. Passade hans hund en gång. Sååååå söt! En amstaff, han ser ut som en valp, jätteliten men musklelös.

Hunden tror den är en katt / bäbis. Tror han får plats öööverallt.

Han älskade mig, som om jag var hans tjej eller nåt.

Iaf, när han sov här (hunden pratar vi alltså om) så låg han med mig i sängen, tätt intill mig, UNDER mitt täcke och helst på min kudde. Och så låg han hela natten med mig.

Min pojkvän kunde FET glömma mig!

Såå fin och söt, så mysig.

Första gången jag träffade honom var jag jätterädd,helt seriöst. Han utstrålade sån kaxighet. Jag trodde direkt att han var farlig och argsint. Men när han väl fått hälsa och se vem man var så har jag aldrig träffat en bättre hund. Världens snällaste,lydigaste och skönaste hund. Riktig chill.

Undra om han känner igen mig när han ser mig igen ? ^^





   



Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards