madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

That hurts...free feelings

Av madelene - 13 maj 2012 23:48

om man bara hade kunnat spola tillbaka tiden, valt om sina val.

Jag tog vara på tiden, men fick ingenting för det då, av någon - jag försökte verkligen, trots att jag visste att jag gjorde bort mig som höll kvar så länge. jag fick till och med slängt i huvudet att jag bara var där for fun,en gång.

Ändå varit helt lugn, alltid helt lugn.


Jag sa ju att du var för kräsen, att du var som jag -det skulle se ut på ett visst sätt för att vara "bra".

Jag var inte den bilden - fast du visste jag var bra, men bilden sabbade det. Så du kunde inte.


När tiden kom ifatt och du sen stod helt ensam, då när ytan absolut inte hade någon betydelse längre, utan vem man var som spelade någon roll. Då insåg du vad du hade förlorat.

och försökte lägga över allt på mig, som om det var mitt fel.

Det var inte ditt fel då att du aldrig tog mig på allvar - det är inte ditt fel nu när du inser vad du gick miste om. Det har hela tiden varit mig det varit fel på,alltid jag... enligt dig. Jag som försökt och bett i flera år.

Varit vaken om nätterna för att jag på riktigt oroade mig för dig, försökt få tag i dig, väntat på dig eller dina svar -rädd för att missa dina tider. Ringt utan svar, skrivit utan svar, lögner jag bara svalt trots jag vetat, blivit lämnad helt förvirrad och förtvivlad. allt har alltid varit på dina vilkor - jag ska vara där när du vill, när du ville. För du vet innersinne att jag är bra, och du älskar nästan allt jag är - men ytan var aldrig som du hade tänkt dig.


Det gör ont, för jag visste varför jag aldrig var no1 på riktigt.


Jag gör fel idag, hela jag är fel idag. jag har förlorat för mycket som var jag....



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards