madelenee -I do it my way

Alla inlägg under mars 2017

Av madelene - 4 mars 2017 22:02

Att vara gravid är inte alls sådär mysigt och "gulligt" som det ser ut. Det är mysigt väldigt få gånger om dagen faktiskt! :P


Idag har varit en sån dag då det inte alls varit gulligt eller mysigt, eller dagen började skit!

Grät som ett litet barn för ingenting! Kunde inte sluta, tyckte hemskt synd om mig själv och jag var ensamast i världen!


Typ hela dagen gick med det här fruktansvärda humöret och uppgivenheten, sen bestämde jag och mamma oss för att ändra om i mitt vardagsrum, så det gjorde vi! :) Jag demostrerade och hon flyttade, bra deal :P

Blev ganska bra :) Ska få in vaggan i vardagsrummet också, fixa lill killens hörna   

I veckan blir det att fixa sovrummet, jag demonstrerar och andra flyttar :)

En ganska mysig grej med att va gravid får jag väl erkönna haha!




Annars så känns det väl rätt bra. Är väldigt trött, får ont i ryggen om jag rör mig för mycket-eller sitter still för länge, och då dom här humörsvägningarna...

För övrig rör bebis på sig i vanlig ordning (vilket också är något som är mindre mysigt! Slår ju ihjäl halva inredningen där inne) Han växer också på som han ska, så allt är perfekt :) Och snart får jag träffa honom. Det är helt sjukt, att något levande ska komma ut ur min lilla muff, sinnesjukt- men spännande :)

jag ser fram emot det och är helt cool lugn ang förlossningen. Det får liksom gå som det går, jag har aldrig gjort det-dom som är där har gjort sin grej tusen gånger, så jag följer dom men framför allt min kropp.

Det är så olika för alla kvinnor också så det känns onödigt att lyssna för mycket på hur andras var. Absolut kul att och spännade att få höra och läsa om, men inget jag tar åt mig direkt. Jag läser det, önskar ibland att det blir som vissa har haft det, men är helt open minded ^^


    

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Skapa flashcards