madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2011

Av madelene - 23 februari 2011 16:17

Orkar inte mer nu, nu är jag jävligt nära döden. Jag vill inte leva, min högsta önskan är att dö. På riktigt.. Allt är så jävla svart.

jag bryr mig inte om något längre, inget alls.

Kunde inte sova inatt, heller. När klockan ringde kvart över sex blev jag chockad över att jag legat i 4timmar utan att lyckas somna. Det gjorde ont i ögonen så trött jag var, det var som någon hade kastat en sandlåda i ögonen på mig.

Sitter på mobilt internet, som kostar 15kr att gå in på varje sida, bryr jag mig ? Nope. jag har inte tillräckligt med pengar för att betala räkningar och kunna leva, bryr jag mig ? Nope.. prioriterar jag räkningarna? Nope!

Rånar sverige mig på pengar så kan dom gott betala mina räkningar oxå. Bryr jag mig om att jag inte kan handla på kredit någon gång igen ? Nej! jag blir kriminell!

Let me fly or give me deth! för jag bryr mig inte längre!



Låten är jag..




Av madelene - 16 februari 2011 08:30

Så dåligt Kisse redigerar. Den bruden gör allt för uppmärksamhet, hon har tex hela tiden redigerat sig smalare, och det blir bara värre och värre och värre.

Hon vet om att små brudar ser henne som en förebild och ser upp till just kisse. Så provocerar hon genom att göra precis tvärt emot än vad verkligheten är. Hon tycker det är humor, som alla borde förstå och alla borde då antagligen ha samma humor som henne -I'd rather not.

Alexandra Nilsson har gjort kisse till ett anorexia fall, och skriver tydligt om det!

Hon spelar inte elak i rollen kisse, hon ÄR elak, Rakt igenom.

Jag menar, vem gör sig själv till ett anorexia offer och samtidigt veta att flera hundra tusen läser ens fantsy life och däribland många lättpåverkade människor. Som inte älskar sig själva utan vill vara som någon annan.

Jag ber till Gud att Alexandra vill vara si själv loch inte som kisse, och att tex "kukboken" (eller vad den heter,den hon och bella skriver i) är ett skämt, som tillhör rollen kisse. Hon har väl inte den i verkliga livet ? Och jag hoppas verkligen inte hennes matvanor är i närheten av det hon skriver i bloggen, eller att hon festar så som hon skriver om- för det är väl bara kisse?

ibland blir man lite rädd.... man har svårt att skilja på alexandra och kisse, har hon själv blandat ihop dom?

 

Jag önskar att Alexandra hade skrivit en blogg, hon kanske är cool.

jag vet en grej, som alexandra hade tjänat dubbelt så mycket på och samtidit ha kissie rollen kvar- fan vad smart jag är. ideén är för bra för att skrivas ut, jag säljer den!  

 

Peace!

Av madelene - 15 februari 2011 00:38

Baby har lagat mat till mig och vi har haft myyyyys  .

Nu,tidsfördriv


1 – 3 sanningar om dig själv, som så många nog inte vet


1. Jag kissar på mig om jag skrattar för mycket.
2. Jag har koncentrations svårigheter
3. Jag är löjligt höjdrädd.
2 – Meningen bakom ditt bloggnamn
iam famous
3 – Vad heter dina allra bästa vänner?
Sääm och min pojkvän Dinny och Johanna 
4 – En vana som du önskar att du kunde trolla bort
sluta röka, helt klart.
5 – En plats du aldrig kommer glömma
Thailand och Amsterdam :D
6 – Favoritsuperhjälten och varför?
Power puff pinglorna ? Söta små saker
7 – Den som har störst inverkan på dig.
många, men på ett dåligt sätt. Jag borde lyssna mer på mig själv.. komplicerat
8 – Mål på kort sikt för denna månad och varför?
fixa budjeten + leta ny lägenhet på riktigt
9 – Något du är stolt över
mitt sätt att påverka människor, på ett bra sätt.
10 – Låtar du lyssnar på när du är glad och när du är ledsen
Söker mig till sorglig musik när jag är ledsen och bra, uppåtpiggande musik när jag är glad -självklart ? :S
11 – En tid du saknar
sommaren 2009.
12 – Varför började du blogga?
För att rensa huvudet på massa onödigt shiit.
13 – Hur ser ditt hus ut?
rättelse-lägenhet. Rätt chill ändå. men tröttnat efter 4 år i en 2a!
14 – Vilka består din familj av?
Mamma, pappa och 2 småbrödrar 20 och 14, och en sister from another mister..and mommii på snart 18bast
15 – Sätt din iPod på shuffle – skriv de första 5 låtarna som spelas
Paller ej leta
16 – Hur har du förändrats senaste året?
Lite visare, lite klokare
17 – Någon som du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?
någon cool rik snubbe i La. Fett!
18 – När du ligger på din dödsbädd och blickar tillbaka över ditt liv, vad vill du att du ska tänka då?
det är ju omöjligt att veta, är ju inte ens halvägs in i mitt liv! stupid!
19 – Smeknamn du har, och varför du har dom
Madde,Maddish,Määds,Madison av få och Mo av bästa vännen. Kärt barn har många namn ;)
20 – En kort förklaring av hur din framtid kommer se ut
one step at the time
21 – Något som gör dig glad
Människor som är ärliga och lojala mot mig
22 – Vad gör dig annorlunda till skillnad från andra
cuz´ iam keepin it real
23 – Något du längtar efter
Sommaren och tills jag får ett fast jobb
24 – Ett brev du fått
banken......
25 – Vad man hittar i din handväska
lurar,hårband,vantar,extra tröja för det mesta, smink ibland,smycken då jag tröttnat efter halva dagen på att använda dom.
26 – Din absolut favorittid på året
Sommaren.
27 – Varför gör du det här jobbiga testet?
uttråkad
28 – Har du bra humor?
skitkul
29 – Vad har du lärt dig senaste månaden
jobba bör man annars dör man
30 – Dina favoritlåtar
demesta är bra faktiskt

Av madelene - 3 februari 2011 02:25

Idag har jag skjutit undan den där jobbiga och hemska känslan hela dagen. Grät lite i sängen imorse innan jag bestämde mig för att gå upp och fixa kaffe och börja dagen.

Jag orkade göra kaffe, sen tog det stopp. Det enda jag har kunnat koncentera mig på idag är att hålla panikångesten och depressionen borta.

Visst det har jag sluppit, med det resulterar även i att jag är vaken nu.

Jag har tankar i huvudet som jag inte borde gå djupare in på, för det är absolut ingenting att tänka på, det rör mig knappt. Det är jobbigt att inte tänka på det man tänker på, för att man vet att det man tänker på inte är rellevant överuvudtaget!

Tröttsamt. Undra hur länge jag får sitta här nu, innan jag kan gå in i sängen och BOM somna innan jag ens hunnit lägga huvudet på kudden.


Jag är så fruktansvärt desperat efter att komma ifrån den här jävla hålan nu, så att jag till och med överväger att flytta in till Hässleholm istället -det är ju en bit på vägen, en rätt bra start. Så letar lägenhet där nu. Kan lika gärna sitta där och vara fattig som här. I hässleholm finns det mer, det är öppet och "levande" längre. Här stänger allt 20.00 en liten mack har öppet till 22, WOAW. sen är allt dött, efter 22 på kvällen   

I hässleholm där har dom iaf öppet till 00    + varje fredag och lördag så rör "staden" på sig lite då alla äckel brudar och flottsnusk killar drar ut (ogillar folk härifrån,freaks ONLY!) + tåg går hela tiden i från hässleholm, så är man trött en dag och jävligt sur på skiten, ja då kan man ta sig en liten tur till göteborg kanske , bara sådär - x2000.

Såå attee, vi letar lägenhet där nu då, jag och pojkvännen   


  



My music is the seriuse shit!



Av madelene - 1 februari 2011 19:52

Vet ni vad jag verkligen behöver just nu? Hårprudukter! Och lite hudprudukter oxå faktiskt. Jag har inget för mitt hår just nu. Jag brukade ha silikondroppar, som är skitbra för mitt hår då jag har någon sorts svenne affro om jag inte fixar det, typ iaf plattar det.

Silkondropparna gör håret SÅ mycket fräschare!


    

Dessa två är mina favorit märken. Bed head och matrix. Skitbra och bed head luktar riktigt gott, och ja matrix oxå för den delen -fast på ett helt annat sätt.

Någon som vill bidra med med dessa två, hade blivit väldigt väldigt glad :D

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Skapa flashcards