madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2016

Av madelene - 11 augusti 2016 23:33

Hösten kom med rasande fart, det sa klick så var den här.

Tråkigt, sommarn är ju bäst- då mår jag dom bäst iaf :) 

Ska utomlands om mindre än en månad så jag ska väl inte klaga allt för mycket.


Har bott in mig i mitt hus. Trivs otroligt bra! Nu börjar till och med fundera på att göra större och mer. Innan var det bara det "lilla" jag ville ha fixat. Nu vill jag bygga ut mer, fixa mer :p roligt är det med hus.

Det är så bra att min Haidi hund oxå trivs i huset, skönt för henne att kunna springa på trädgården.

Hon är så duktig oxå, lärt sig att man inte får gå utanför trädgården om jag skulle ha henne läs på gården någon gång. Kan till och med gå hundar förbi :) superstolt är jag över henne :)


Annars om dagarna nu så jobbar jag ganska mycket, eller så hänger jag med min pusher :) Han får mig att göra saker waaaay tidigare än om jag själv fått bestämma. Min ADD ställer till det med sånt där. Göra färdigt och inte bara stressa och slarva igenom det utan göra allt färdigt innan man börjar på nästa projekt.

Jag är nog lite svår att bestämma över så har några halvfärdiga grejer ändå där hemma. Trots min duktiga pusher 😜


Sen är jag mycket med min familj, eller mja när vi har tid till varandra :) ikväll åt vi tex middag tillsammans :) det var längesen. Var bara pappa som saknades.


Sitter på jobb nu och ska vänta ut en natt 😝

Så blir det jobb hela helgen och 25års kalas hos barndsomsvännen-vänner till familjen :)

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards