madelenee -I do it my way

Alla inlägg under december 2012

Av madelene - 30 december 2012 22:24

Fick reda på att vänner från Göteborg ska komma ner över nyår :D

Det var år sedan vi sågs. Typ 4-5 år kanske. Så det ska bli riktigt kul att träffa dom :)

Jag och hon ena stod varandra jättenära där några år. Så roligt vi hade :P haha

börja supa klockan 4 på morgonen när hon tog studenten. söp hela dagen och hela kvällen. jävla svin haha :P

Har aldrig haft så kul när jag festat som jag hade då. Det var helt sjukt. Hon och jag kunde göra fest av allt.

En gång söp vi oss aspackade hemma i johannas kök,typ 15 år gamla,bara jag och A. Spelade ashög musik på en gammal radio. gick loss helt. johanna var skitsur och tyckte vi var riktigt nördiga hahah. Sen kommer johannas plast-mamma in helt plötligt och "festen" var slut.. haha.


Ritkigt kul kommer det bli :D Hon är så jävla bra! alla borde vara som hon :P

snäll,ärlig,generös,cool,rolig,ödmjuk. till och med när hon är arg låter hon snäll :P haha


Mamma har drabbats av någon allvarlig sjukdom, då hon erbjuder sig att skjutsa mig till Halland imorgon.

skitskönt hade det varit, dock har hon blivit sjuk på riktigt med feber och sådär-så vi får se hur det blir.

Tänk att det är nyår imorgon, helt överskattat och sådär egtnligen.

Men årets sista dag.

jag hoppas nästa år blir bättre ^^



       
  

Av madelene - 30 december 2012 20:35

Blev bjuden på middag igår hemma hos Mellemannen :)
charmigt

Av madelene - 30 december 2012 19:15

with my green eyes


   

Av madelene - 30 december 2012 18:40

Av madelene - 30 december 2012 13:45

Mys morgon :) Vaknade och hade mys med världens finaste doggy. Så söt! Hon pressar hela kroppen mot mig och kramas och pussas. Som en riktig människa :P Jättemysigt..

Gick sen ut och gick en lång runda, solen kom fram precis när vi var ute så det var jätteskönt.

Gick hem och fixade frukost, lunch kallas det nog för dom flesta, men för mig är det frukost :)


Nu sitter jag och chillar fram tills jag ska gå och jobba.

Det är bara en vecka kvar nu tills vi åker. Just nu lyfter vi, om precis en vecka. Helt sjukt. Dubai först 24 timmar och sen baaangkok :D Längtar så jag håller på att dö!


Drar till Halland imorgon några dagar. måste umgås med bästis innan jag åker. jag vet att hon är besviken över att hon inte får följa med till Thailand. hon hade behövt det och jag hade behövt henne med mig. Det hade blivit livets resa!

Men men. Det går fort att spara ihop, vi drar någonstans efter sommaren! :)


  


   

  

Av madelene - 29 december 2012 19:28

Kom precis hem från Blomman. Var ritkigt längesen vi träffades, men allt är alltid som vanligt när vi ses. Som om vi varit med varandra hela tiden,varje dag.

Lekte massor med mellemannen.


Annars har jag bara städat och tagit det lungt. Tvättade igår,helt sjukt mycket tvätt var det! Tvättade i 10 timmar!! Trots kilovis med smutts kläder så hade jag lätt klarat mig i 2-3 veckor till :P Förstår ni hur mycket kläder jag har?! Jag borde verkligen ta en rensning igen. Men det får nog bli efter thailand. Eller kanske jag gör det samtidigt som jag packar till Thailand, som är om en vecka! :D

Tider går så fort nu tycker jag. känns som jag ska hinna med massor innan jag åker.


Imorgon ska jag jobba, sen åker jag till Halland för att fira nyår. Sen när jag kommer hem igen är det bara dagar kvar tills vi åker. och då har jag en del att ta itu med..

Så skönt det ska bli när vi bara är där sen. Jag ska verkligen bara vara där och då.


inlägget under är inte helt sant, men mycket av det. jag pallar helt enkelt inte för det ger mig inget.

jag är trött på att vara den som tar upp personer men inte får någonting för det, som alltid kommer i andra hand,som alltid verkar vara problemet eller som har för mycket luft.

Jag har verkligen försökt att bara ta det för vad det var och vara trevlig, men när man hela tiden får förhoppningar om att man står varandra närmre än vad man egentligen gör så tröttnar jag.. Vad ska jag fortsätta ge av mig själv för ?

Nej allt har sin gräns. jag är den som väljer mina vänner- det tar för mycket av min energi att vara vän med alla och ha relationer som inte ger mig någonting. Sån är jag..

jag har försökt vara trevlig men uppfattas ändå som hård och bitchig. jag har ett leende på läpparna för jag mår bra av detta. Även om det svider och lär göra det ibland så är detta bäst för mig. Jag vill inte bara duga ibland..

jag förstår hur personen är och att den inte kan hjälpa att den behandlar folk såhär- för personen är det ingen big deal. Personen ser inte hur den själv uppfattas. och jag vill inte vara den som pekar finger längre.

jag har försökt länge nu att vara en vän-jag har funnits där men ändå bara fått tomma ord tillbaka. jag har insett att jag inte är lika viktig som förr, och att grejer har påverkat till att vi inte kommit närmare varandra igen. jag tar det, iam fine and i´m moving on :)



 

Av madelene - 29 december 2012 14:21

 I have a lot to say about you, but I know that you will never understand and everything will come out so wrong... -Who am I to correct you as a person  ???


Soo

:)   

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards