madelenee -I do it my way

Alla inlägg under oktober 2012

Av madelene - 31 oktober 2012 23:08


I love... - Vanilla & Ice Cream Nourishing Body Butter hos Mylovebasket


Klickade hem denna lilla sötsak :) Body butter som luktar vanilj ^^
fick 100 kr av Nelly.com så behövde bara betala 8kr för den :)

Alla i love-produkterna luktar så himla gott. I love i love ;P

Klicka på bilden och handla du oxå något litet, använd koden yJ2FEiLC4X

Så får ni 100 kr bara så som ni kan handla för på nelly



2012 · 2013
Av madelene - 31 oktober 2012 22:29

   

Efter bara 10 minuter så hade hon dödat hela bollen och repet är halv ihjäl tuggat. duuuuuuktig tjej ^^


Jag är ju på jobbet nu, och hon ligger där hemma i hallen och kollar mot dörren hela tiden ^^

Sååå söt! haha

Jag längtar hem efter henne. Detta är verkligen så rätt för mig! :)

Av madelene - 31 oktober 2012 12:11

Wiiie min jacka har kommit :D Ska snart ner och hämta ut  den. Hoppas den är så fin som jag förväntar mig, så tråkigt annars..Behövla skicka tillbaka och grejer.


Ska ut med min lilla bäbis, ut en lång runda! Det verkar som hon börjar blir lite uttråkad. Hon har ju haft sin 2åriga kompis hela tiden innan och kunnat leka med. Nu är det liksom bara vi..

men hon har anpassat sig riktigt bra.

Hon gnällde lite när ägern gick men efter att ha varit ute lite och sen fått ett ben så var ägaren bara ett minne blott :)

Igår blev hon helt överlycklig när jag kom hem från stan, roligt att hon redan fäst sig så vid en :)

Hade köpt grejer till henne och sånt, jättekul :D En leksak som hon typ käkade upp på 10 minuter.. men kul hade hon.

hon är verkligen helt underbar! ^^

Enda negativa så är väl att hon snarkar :P Som en riktig gammal gubbe! skitstörigt när man själv ska sova..



Var hos tandläkaren igår på återbesök. Så jävla duktig tandläkare och sköterska jag har! Riktigt duktiga är dom. supertrevliga och försiktiga, och roliga ;P

Supernöjd med lagningen och allt.

tog bedövning när jag skulle laga mitt hål haha.

jag har typ bara haft hål 4 gånger i hela mitt liv,och aldrig vågat känna på hur det egetnligen känns när dom lagar hålet.

igår tänkte jag på att det borde ju inte göra så ont egetnligen ?? och om det gör ont så borde det inte vara så länge ändå ju...

Det var skitstörigt att vara bedövad halva dagen i halva ansiktet typ. Haha som sagt jag kan störa mig på små grejer riktigt ritkigt mycket, bedövning i käften är sån grej. Riktigt irriterande!


Nej nu ska jag fixa mig och dra ut.

Jobb inatt........

Av madelene - 30 oktober 2012 23:52

Lilla söta :) kanske blir hon min ^^
Hon är så härlig! är verkligen kär i henne redan och hon har bara varit här i 24timmar.
Tänkte jag skulle skriva lite mer om detta imorgon, är astrött nu.

Av madelene - 28 oktober 2012 21:02

Beställde en jacka förra veckan. Har letat efter den perfekta hur länge som helst. Så beställde mamma en från Hm, som jag också kollat på men tyckt såg för fake och plastig ut på bild.

Men den var jättefin! Så jag klickade hem en nästan lika dan,fast min är finare enligt mig ;)


Såg nu att kenza hade gjort en liknande model, fast i äkta skin och därför typ 2000kr dyrare.

Eller Hm har nog kopierat, men iaf.

Så vill man inte lägga ut 2500 kr på en säsongs jacka, så kan man köpa en på Hm för 399 kr :)



Jofama by kenza - Kenza 3 hos Mylovebasket

Av madelene - 26 oktober 2012 18:47

haha sitter på min pappas ipad...så sjukt :-P

Såhär ser min lur ut förresten,funkar men är helt söndrr. Jag har formaterat om den men kan fortfarande inte installera appar för dom säger enhetennär full...
Aja,ska äta här nu.
Hoppas alla får en bra fredag :-)

Av madelene - 26 oktober 2012 14:30

Visste du att de människor som verkar starkast är oftast de mest känsliga?


Visste du att de människor som uppvisar mest vänlighet
är oftast de som blir illa behandlade?


Visste du att de som tar hand om andra hela tiden
är oftast de som behöver det mest?


Visste du att de 3 svåraste saker att säga är:
Jag älskar dig, jag är ledsen och hjälp mig .




 


Av madelene - 25 oktober 2012 14:47

.....well listen bitch, it takes a bitch to know a bitch. who’s the bitch now? bitch."



Var och bjöd familjen på frukost imorse. Var där ett par timmar, planerade thailands resan som är bokad :D Som jag längtar, jag behöver den värmen och det klimatet-tanken gör mig lycklig :)

Har varit hemma någon timme nu, ska städa undan lite och sen bara vänta på maaat som ska serveras till mig idag ^^ lyyyx.


Jag längtar till helgen,att komma bort är alltid skönt.


Det är helt sjukt hur mycket man kan sakna någon, det gör verkligen ont i hela mig...

Pratade med my lovely Jo igår. Det är så skönt att hon förstår mig eftersom hon oxå har varit där, samtidigt blir hon så arg på mig och verkligen skäller på mig för alla mina bortförklaringar och dåliga tankar. Det är skönt att ha henne, som känner efter och är hård ändå -Allt är ju fel, så fel.

Hon vet också att vi inväntar explosion egentligen, för så var det för henne. Allt har sin gräns, man står och vinglar framför den utan att egetnligen behöva det. Man lär ångra sig senare, jag vet det. men ändå är där hela tiden ett men. Värsta ordet i världen - men.....

när man säger ordet men, så är det som att säga "glöm allt jag precis sa för det är det här jag egentligen känner".

Så jävla dumt ord...

För det är inte så att jag inte menar vad jag säger, där är bara för många tankar runt alltihop...jag trasslar in mig helt i onödan.


Aa, det blev som sagt bättre igår. Jobbigt när det är sådär down..



  Pallar inte..
  


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards