madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 30 april 2012 21:40

Kommit hem från jobbet, var ett tag sedan men men. Har öppnat en cider, som förde mig tillbaka till när jag var 20år och VILD! haaaahaa

Såå god ^^


Baby som skulle festa, som inte brukar festa har tackat för sig och vill hem :p haha.Stackarn hahahah.

Nu menar jag inte att han är jättefull, nej han har andra problem hahah! (snäll flickvän)

Så han är påväg hem, och vi ska fira valborg tillsammans - dom håller på att smälla utanför, men jag hoppas inte att valborg är ÖVER efter vår-sången,brasan och raketerna. För racketerna skjuter dom utanför just nu...

Aja, vi firar in våren ändå - på vår tid på dygnet ^^


Flummigt.... -.-


Är ledig imorgon, vilket jag är väldigt glad över :)

Vet inte vad jag ska hitta på men det får bli något. kanske kan jag få Mojo att köra hit! (mojo är inte vad vissa kanske kan tro-detta är mitt sammanhang med ordet)

Det hade varit kanon!

Först kanske jag måste ringa henne, har lovat henne en vecka :P Bad friend!



 


Av madelene - 30 april 2012 12:40

Hur kan man irritera sig så mycket på när någon annan nyser ?

jag verkligen kokar innobords, men inser oxå att jag inte kan ge utbrott för något - det är ju nysningar...


Missade bussen, så klantigt. Tur dom är så sköna på jobbet, så det gjorde inget jag tar nästa buss istället.

Så ska springa iväg nu.

spendera heeeela dagen/kvällen på jobbet.

Kul!


ikväll är jag själv hemma. ska dricka någon god cider och bara ta det lugnt, helt själv.

Baby kommer vara iväg, vilket är roligt för honom :) och jag ser faktiskt fram emot att ha en kväll för mig själv.

Det är så jag kommer fira valborg :)

Ska ringa min älskling Mojo oxå  


Älskar vädret idag :D


måste springa nu.

Ses.

hoppas alla får en bra valborg!


 

Av madelene - 29 april 2012 18:20

Såå coola! klickade hem en sån oxå, när jag ändå är igång.

36% off så för 140kr är dom mina! :)


     


"Trots sin lilla kropp innehåller Headphonies en himla massa personlighet. Och framförallt bra ljud! Dessa små bärbara högtalare är formgivna av brittiska designers som kombinerat cool design med teknik som ger grym ljudkvalitet. Koppla in din telefon, dator eller mp3-spelare och rocka loss tillsammans med Inked, Koko eller någon av de andra karaktärerna!"

2012 · 2013
Av madelene - 29 april 2012 18:07

Gick in på members och såg att dom hade 72% reahumanity armband.

Jag tycker dom är så snygga och fina! Älskar att det står massa fina ord på dom och att dom i finns i massor av olika färger.

För 149 kr klickande jag hem 2 st armband, ett till mig och ett till min mamma :)

Tycker hon förtjänar ett sånt av mig. Hon är världens bästa!   


   




      

      



2012 · 2013
Av madelene - 29 april 2012 17:38

Satte på hög jävla musik, gick in i sovrummet och klädde upp mig i olika outfits framför speglen och pojkvännen.

pallade inte tänka negativt mer.


Det gjorde baby glad, och jag tycker ju om att göra människor glada, så jag blev oxå glad :)

Lätt match ;)

Nu sitter vi och kollar på trav på tv. Pappas häst är med och springer uppe i Göteborg.

Hoppas det går bra för den :) Whatlovecando ^^


Blir film i kväll. Imorgon är det jobb. Tråkigt, ser inte alls fram emot det. Men men, det blir roligt när jag väl kommer dit :)


Ska ringa min bästis ikväll oxå, har lovat henne det länge nu. jag är utvecklingstörd!


 

Av madelene - 29 april 2012 15:24

Hatar när dessa tankar styr mig, för jag kan verkligen inte göra något,jag vet inte hur jag stoppar dom - och sen att vi bor i denna hålan gör ju inte saken bättre. Man känner sig dubbelt värdelös! För man har ingen mening med sitt liv när man bor här... Vad ska man göra liksom ?

Gå ut ? Och göra vad ? Prata med vilka människor ? usch, jag haaaatar det här!


Ser på facebook att det är fint väder. Det ser inte så ut, men det kanske är varmt.

Hade velat gå ut, men som sagt - vad ska man göra ? Sätta mig på en bänk någonstans ? och göra vad ?

Hade en tanke att åka in till stan - men sen kom jag på att det var söndag och att vår stora stad stänger klockan 13-14 på söndagar.

Så vad skulle jag göra i stan då? Sätta mig på en bänk ? och göra vaddå ? ha intresse för vilka människor ?


Fattar ni vilket värdelöst ställe jag kommer ifrån ? Med värdelösa människor

inte konstigt att allt känns meningslöst här. Dont get the point of life ???


Snart kväll, så man kan sätta på tven och självdö till den tills det är dax att gå och sova igen.

Inlåst i sitt eget hem.


Men man får ju välja själv, säger dom som kan.



 

Av madelene - 29 april 2012 14:59

Helt tom, orkar inte bry mig. Var är människan inom mig ?

För jag har verkligen slutat bry mig... om mig själv.

Jag ser inte vad det skulle tjäna till att bli ännu hårdare. Sätta ner foten ännu mer - jag bli ju bara mer och mer ensam.


Trampa på mig, var rolig på min bekostnad, prata skit bakom min rygg - att vara medgörlig är enda chansen att få se glimten av vad dom andra kallar lycka,trots att jag aldrig får känna den.


Det är så mycket i mitt huvud, så jag får inte fram allt - jag är bara ledsen och ensam.

jag vet vad som är fel men är för svag för att rätta till det - det hade varit lättare om jag bara försvann.


 

Av madelene - 28 april 2012 18:45

Åh vilka fina och roliga grejer och erbjudanden dom har på bamarang! :)


Jag tänkte jag skulle beställa hem ett sällskapspel.

Jag tycker det är jätteavkoplande och roligt att spela spel.

Kommer ihåg alla dom gamla spelen dom hade på dagis och förskolan, jag spelade alltid :)


 







På söndag börjar andra kampanjer, bla på väskor och,

sen en grej som jag tycker är AScoolt är telefonerna!

Så fett! jag älskar allt sånt där gammal. Inte gammal-gammalt, utan gammal nymodighet. Förstår ni hur jag menar ?! :P haha

Tror jag kommer klicka hem en telefon oxå. Bara för att ha :P haha





   

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards