madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2011

Av madelene - 28 september 2011 18:21

idag har jag varit ute och rört på mig, waow! var och handlade och hämtade ut ett paket med min snygga trya i :) super nöjd!


Var hemma hos mamma och pappa en stund oxå, där min moster, 2 kusiner och mormor också befann sig efter en stund. Kul eftersom jag inte träffat någon av dom på ett tag :)


Nää, inget intressant, återigen en sån period. Sorry Baleexxx :p


Av madelene - 27 september 2011 09:48

Åh vad kul om mina skor kom idag :) Jag har fortfarande inte tillfälle att använda dom, men skitsamma. Jag är så lycklig för att dom ska komma.

Nu kanske jag borde tänka på vinter kläder. jackan som jag hade förra året vägrar jag detta året!


Så vi får la se, vill ha en svart.

Och skor måste jag oxå köpa, vinterskor-eller varmare skor :)


 


Av madelene - 27 september 2011 09:26

Idag vaknade jag 06.40, yheeey...... -.-

var så jävla trött igår efter trippen i Malmö, så somnade innan halv tolv, buums!

Försökte somna om när jag vaknade imorse, men hade så jävla ont i magen efter allt godis vi käkade igår :P

Så gick upp och fixade tee och kollade på The vocie, så nu känns allt bra :)

Varit rätt frestad av att ta av godiset som är kvar. Men Nej! Vi ska kolla film ikväll.. igen. välkomen till Bjärnum!


Aa iaf, fick en fråga om jag använde string ? Man bara what ? Jag vet inte var du kommer ifrån, men inte ens i den här i gropen säger man så ? om man inte är 11 bast eller nåt. Och kanske är avsändaren inte så gamal....

I vilket fall som helst så avstår jag från frågan, låtsas som jag inte fick den. det är en dum fråga, en meningslös fråga. Vad ska han med svaret till ... ?

aja...


idag ska jag försöka ta tag i städningen. Jag borde palla! Längtar till fredag, då det blir jobb :)


 

  

Av madelene - 25 september 2011 19:51

thats my cool.

Me and my brother...!


     

Av madelene - 25 september 2011 19:31

Har bara tagit det lugnt idag. Träffat lillebror en sväng. Sen mest pratat med Balleexx i telefon. Måste fan träffa henne en dag. Saknar våra stunder <3


Råkade radera alla mina kontakter igår :/ Ritkigt tråkigt!

Min telefon var fucked, så jag skulle fabrikstarta den, eller vad det heter. Så jag la över alla bilder och låtar på datorn, så inte det skulle försvinna.

Sen fixar jag och donar, fattade inte hälften av det jag gjorde. Och märker tillslut att alla meddelande var borta, och alla mina kontakter..... Bara fuck!

Så började ragga nr, fick typ inte ett enda - tjena kompisar!

Ah fuck dom, men iaf- alla bilder och musik var kvar på minnet. Så jag hade alltså suttit och fört lver grejer helt i onödan och då helt glömt bort det viktigaste-spara kontakter på sim....Störigt!


men men, snacka om att rensa bland kontakter. nu har vi dom viktiga dårra ;) :P


Mallorca :)


         

Av madelene - 24 september 2011 14:03

men när man inte tror på sig själv då ?

 

Av madelene - 24 september 2011 13:46



Dessa små sötnosarna har jag beställt hem ^^ (dom rosa)

Är så lyycklig :) läängtar tills dom kommer.

Funderar på om jag ska köpa ett par i någon annan färg oxå,eftersom dom är såå snygga!


Frågan är bara när jag ska använda dom. Eller jag vet när :) När jag väl flyttar till en stor stad. Då ska jag bli sex and the city Carrie och alltid ha high heals!

jag älskar skor, det spelar ingen roll vilken form eller färg det, jag ÄLSKAR alla! ^^




Av madelene - 24 september 2011 00:06

jag har så fruktansvärt ont i mina ben. Jag har snygga men inga bra sneakers att gå i (dom gläääänser brush;) )

Och idag har jag gått sötrre delen av dagen.

Var i malmö,på Entré. Asså jag älskar Entré, jag verkligen älskar stället. Men nu när jag har pengar att shoppa för, ja då hittar jag SJÄLVKLART ingenting! Varken på New yorker,bikbook,Gina,Hm,Monkey asså ingenstans! Jag hade beslutsångest så jag ville slå söndermig själv. velade fram och tillbaka om massa skitsaker. Och hittade INGET som jag behövde.....

Köpte lite hemma-grejer för 90 spänn på lagerhouse, och lite underkläder för 130kr,skitbra rea ^^

aa och sen medicin till miona öron.....Rätt irriterande med det där i öronen. Men nu ska det nog bli bra. Känns redan bättre.


Är rätt trött nu eftersom vi var uppe rätt tidigt imorse. Så blir väl snart sängen. Sen imorgon så ska det städas. Rätt tråkigt,men så får det bli.


Haft min lillasyster på en snabb visit här ikväll. Kollade så hon var okej, och jaa. Vad ska man säg, det är som det är och det är inte konstigt. Men det är lugn period nu,hennes lugn...på hennes sätt.

Ska inte lämna ut henne, men det är tragiskt...

som tur skulle hon hem till sin mamma igen, då hon varit där i några dagar nu. good for her.

Älskar henne med hela mitt hjärta! inget tvivel!


Grus i ögonen, såååattee - sleep tight.


bilder kommer.... imorgon!


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards