madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2011

Av madelene - 7 september 2011 00:22

Tråååkigt... borde kanske sova men pallar inte.

Träffade min lillasyster innan. hon behövde hjälp med att ta sig hem..... vilket betyder att hon bestämde sig. Lovat att kämpa sig igenom det här iaf en vecka. Thats good, det är en början som jag är skitnöjd över.

Skönt hon inte är sur på mig heller utan förstår helt och hållet. Allt kommer lösa sig, om hon vill det.


Så var ute lite med henne, fixade skjuts och pussade hennes sen godnatt.


        Gammal bild, men palla!

Av madelene - 6 september 2011 19:36

Oh vad det kliar i mina fingrar! jag vill shopp! Men jag får inte,det har ju lovat mig själv det. Men försöker komprimisa med mig själv lite genom att låta mig själv köpa grejer till lägenheten :) Det är ju oxå kul. Mem vi får se, jag kanske släpper tanken helt på att shoppa (hade varit det bästa)


Har städat lägenheten idag men annars bara legat på soffan. Jag är utmattad utan anledning. Mycket som tar på mig nu kanske då... aja.


jag saknar och jag längtar,jag längtar och jag saknar<3


 

Trött, på min egen verklighet!

Av madelene - 5 september 2011 23:47

Seprations ångest :(

Kastade min soffa idag, soffan jag har haft sen jag flyttade in. Skitful,men iaf!

Fick en annan mycket frächare. Finare vettifan, eller jo-den har sin charm ;) Färgen kunde kanske varit annorlunda,men den får duga liksom. Blir så när man inte har råd till något nytt själv :)


Försöker släppa alla tankar som jag har, det går sådär. Har hållt på hela dagen för att slippa tänka. jag pallar inte. Jag får ta itu med det efter "min tid", om det inte är för sent då. Återstår att se. Just nu försöker jag bara överleva dagen, inte bryta ihop. Stay up!


Får se vad dagen har att erbjuda mig imorgon då. Har varit mestadels själv dom senaste dagarna, eller kanske hela veckan - jag vet inte. Men jag har inte orkat vara med någon. inte ens min pojkvän, så han har fått underhålla sig själv.


Aja...Seesss!

  Let me be the one who makes you happy when you just hate your life

Av madelene - 3 september 2011 20:12

Kunde inte sova inatt, sov hela dagen istället.

När jag vaknade såg jag att hon hade skickat meddelande klockan 8 imorse. "jag älskar dig ändå <3", hade hon skrivit. Sen har jag inte fått tag i henne. Har försökt hela dagen....

Har suttit i telefon med olika människor och pratat om hur jag ska göra. Valet är mitt, men orkar jag ?

Jag vill orka.


Jag tror jag har bestämt mig för att sätta ett ultimatum. Vi har gjort på hennes vis så många gånger, det är dax vi sätter emot det och så gör vi på mitt sätt, som vi skulle gjort från början! Nu börjar vi om, men på mitt sätt.

Jag vet hon känner tryggheten hos mig, men hon ser inte sig själv. Hon ser inte vad hon ber mig om.

Jag måste försöka visa henne att jag står vid hennes sida utan att göra som hon vill, även om hon anser att hennes vis räddar henne. Det kanske det gör, men jag klarar inte av dom problemen. Jag vill visa henne att jag stöttar henne till 200% fast jag inte är i hennes närhet. Hon är tillräckligt gammal för att kunna ta hand om sig själv. Vi har hjälpt henne förr, hon vet hur man gör. hon måste bara bestämma sig, för hennes egen skull, och då kvittar det var hon är, bara hon är ifrån allt det där kaoset.


Jag är rätt nedstämd, jag orkar inte göra något.Jag försöker inte tänka och konsentrerar mig så mycket på det så jag nästan blir matt, och så kommer tankarna ändå...

Efter helgen får jag rycka upp mig, hur det än går.

Jag backar upp men går inte med på vad som helst.


Gamla tider, gamla vaner - många misstag och minnen <3  

Av madelene - 2 september 2011 18:25

Har varit och träffat min "lillasyster" idag. Det var rätt jobbigt, väldigt jobbigt.

Jag har ett svårt val framför mig. Magkänslan säger en grej och den kanske jag borde lyssna på för en gång skull (brukar aldrig lyssna på min magkänsla, och det har staffat sig många gånger) hjärtat säger något annat, och mitt huvud vet inte vad den ska lyssna på.

Klarar jag av allt det dom ber mig om ? Kan verkligen jag rädda henne som hon själv påstår ? eller är det bara en flyckt ifrån allt, hon vet hur godhjärtad jag är och utnyttjar mig för den är den tillfälliga lösningen för henne.

Jag vet inte... jag vet inte vad jag ska göra...

Vi får komma fram till det efter helgen, tyvärr.

Av madelene - 1 september 2011 19:32



Är det något jag älskar så är det coola T shirts. Så jävla snyggt och man kan ha det till allt, både som slappe kläder och till en outfit.

Tycker det är coolt, skitcooolt. Hade jag haft massor med pengasr så hade jag köpt maaaaassor med såna tröjor.

Har en hel del i gardroben, men inte så jääättecoola. Vill ha coolare


                           


Love it!

Av madelene - 1 september 2011 18:52

  Min pojkvän/sambo och jag :)

Av madelene - 1 september 2011 18:38

Sitter hemma hos mamma och laddar ner lite film. Vi har bestämt oss för film kväll ikväll :) Mysigt. M;en UTAN godis, jag har suttit inne för länge och börjar gå upp mina kg igen. Det fick ju inte hända sa jag sist! Så får bli lite frukt och nötter, och kolsyrat vatten med citron i. Jippie!

"30 minutes or less" laddade baby ner bland annat. den ska tydligen vara skitkul. Så  vi får la se...


Det är fredag imorgon... tiden går alldeles för fort och jag har inte koll på dagarna.

Blev antagligen inget Dk ihelgen utan vi drar kanske till malmö och travet istället och spelar på hästar :)


Ajja

Peace out


 

me and my brother <3

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards