madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

"Do you ever close your eyes and wish they'll never open again? I do"

Av madelene - 3 september 2011 20:12

Kunde inte sova inatt, sov hela dagen istället.

När jag vaknade såg jag att hon hade skickat meddelande klockan 8 imorse. "jag älskar dig ändå <3", hade hon skrivit. Sen har jag inte fått tag i henne. Har försökt hela dagen....

Har suttit i telefon med olika människor och pratat om hur jag ska göra. Valet är mitt, men orkar jag ?

Jag vill orka.


Jag tror jag har bestämt mig för att sätta ett ultimatum. Vi har gjort på hennes vis så många gånger, det är dax vi sätter emot det och så gör vi på mitt sätt, som vi skulle gjort från början! Nu börjar vi om, men på mitt sätt.

Jag vet hon känner tryggheten hos mig, men hon ser inte sig själv. Hon ser inte vad hon ber mig om.

Jag måste försöka visa henne att jag står vid hennes sida utan att göra som hon vill, även om hon anser att hennes vis räddar henne. Det kanske det gör, men jag klarar inte av dom problemen. Jag vill visa henne att jag stöttar henne till 200% fast jag inte är i hennes närhet. Hon är tillräckligt gammal för att kunna ta hand om sig själv. Vi har hjälpt henne förr, hon vet hur man gör. hon måste bara bestämma sig, för hennes egen skull, och då kvittar det var hon är, bara hon är ifrån allt det där kaoset.


Jag är rätt nedstämd, jag orkar inte göra något.Jag försöker inte tänka och konsentrerar mig så mycket på det så jag nästan blir matt, och så kommer tankarna ändå...

Efter helgen får jag rycka upp mig, hur det än går.

Jag backar upp men går inte med på vad som helst.


Gamla tider, gamla vaner - många misstag och minnen <3  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards