madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2012

Av madelene - 30 september 2012 22:12

I keep on fallin'
In and out of love
With you
Sometimes I love ya
Sometimes u make me blue
Sometimes I feel good
At times I feel used
Lovin you darlin'
Makes me so confused
 
       

Av madelene - 30 september 2012 16:45

Skööööön!
Kolla BloggeN






Gör som han säger yoo!




3år sedan.. helt sjukt tiden går så fort 

 

Av madelene - 30 september 2012 08:00

Just nu kan du få 10% på hela ditt köp hos bonprix.

dom har billiga och fina underkläder, i alla storlekar (vilket är skitbra för oss med big boobs)


Och fina accesoarer har dom oxå, och smycken :)


Ang koden 93128

 

bpc bonprix collection - Ring «Saraja» hos Mylovebasket bonprix - Ring hos Mylovebasket bonprix - Ring hos Mylovebasket

bonprix - Armband hos Mylovebasket

bonprix - Topp med paljetter hos Mylovebasket

 

 


 
Bra priser på bla underkläder, bra storlekar och både snygga,sexiga,söta och helt vanliga.
billiga väskor och accesoarer. superbra!
 
 
 
2012 · 2013
Av madelene - 30 september 2012 03:09

ääääntligen, guud så länge jag letat efter denna låten! Känslan är helt sjuk!

Hahaha, faaktistk är albans rap bra! ;P

Såna minnen det kom upp direkt när jag fick fram den, haha aaw ^^ Älskar honom så mycket mitt krääk,zemer ^^

Känner till och med dofter från den tiden, haha bara av att höra en låt.







Åh vad glad! ^^ Bara för jag hittade en av dom som jag letat efter. Ni fattar inte hur jag letat, frågat min kompis och sånt men han är ju lika hjärndöd som mig :P

Åh vad jag ska lyssna på den högt sen :D

Så bra det är,så bra!

Av madelene - 29 september 2012 21:32

jag blir bara konstigare och kontsigare. jag ser alla tecken och förstår dom alldeles utmärkt.

Så nu måste jag göra något åt allting, det kan inte vara såhär längre -jag kan inte vara såhär! jag stör mig på mig själv, och det är inte bra! Gå emot alla tankar och känslor ständigt. Jag måste take care of me!


 

Av madelene - 29 september 2012 08:15

Älskar låten som jag hittade förra veckan. Såå bra!

Lite stolt blev jag när jag hörde att den maaatas sönder på radio kanalerna, i found it ;)

Fast versionen som jag hittade är bättre enligt mig ^^

Rätt passade sådär oxå..


Everybody stands as she goes by
Cause they can see the flame that’s in her eyes
Watch her when she’s lighting up the night
Nobody knows that she’s a lonely girl
And it’s a lonely world
But she gon’ let it burn baby burn baby



Av madelene - 28 september 2012 17:48

Har varit i ullared idag :) På Gekås. Bääästa stället för mig som älskar biiilligt ju.

Hittade massa grejer, men det märks typ inte av. inte än iaf. köpte gardiner och grejer som jag ska fixa med. Men köpte mest som som inte syns direkt,utan märks mest typ -om ni föööörstår vad jag menar ?? ^^

Handlade under vad min gräns, med 400kr :P Så det var ju bra,tråkigt men bra :)


Det var skönt att ha kvalitets tid med mamma med   

Vi har verkligen jätteroligt. Vi är exakt lika dana och klagar på varandra och skrattar tillsammans när vi ser likheten i varandra. Min mamma är verkligen den bästa, helt underbar är hon.

Jag har gått över alla hennes gränser och trampat mycket på henne, och ändå så har hon alltid stått vid min sida fast jag tryckt på alla hennes nerver och sårat henne grymt!

Det är inte självklart, eller för min mamma är det nog det, att vara där för sin dotter oavsett vad. Men jag har varit med om många familjer där det inte varit så självklart. Gränsen går och föräldrarna ger upp.

Jag är så tacksam för att min mamma aldrig gett upp om mig. Hon och jag är inte alltid överens,oftast inte, hon har inte alltid lyssnat och jag har ljugit  -men hon har alltid varit där och skyddat mig med sitt liv.


När vi åkte från ullared och köpcentret mot halmstad och ut från Halland så kändes det riiiktigt tråkigt. Både jag och mamma hade den känslan.

Vi mår såå mycket bättre i Halland, jag vet inte varför. Det är sån trygghet där.

jag blir lyckligare av att åka dit, mellbystrand och göteborg - och allt där imellan, gör mig lycklig och lugn. ibland ger det lite för mycket lycka och jag blir helt flummig :P Johannas bror har väl fått stå ut med det ett par gånger, jag vet inte vad jag snackar om och sånt bara babblar.


Men det är som jag andas ut och känner mig som mig själv igen.

Och när vi sen är tillbaka till skåne så är där en tung känsla, helt jobbigt och tråkigt....

Förhasta er inte, jag ääälskar skåne, vi är roligare ;) och skiter mer i vilket än vad resten av Sverige gör.

Men där är ändå en ångest känsla...


aja. Nu är jag hemma iaf och har packat upp allt, tänt massa ljus (som jag köpte där)
Borde vila en timme eller två eftersom jag ska jobba inatt.. Har verkligen ingen lust, men men där finns inget att göra åt. arbete ger pengar. (om du inte är  korkad och går med på praktik :P)

 

Ska tillbaka till Halmstad i veckan igen :) Ska bli jätteskönt. My baby boo-joo need me   


Nää,sova en stund.... !


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards