madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2011

Av madelene - 22 september 2011 04:24

'har inte varit någon bra dag idag, hela anledningen till att jag sitter vaken nu.

Har typ bara suttit och kollat in i en vägg hela dagen, hela kvällen.

Var och träffade min lillasyster en stund, hon bjöd på käk och sånt :) Så vi snackade ut om massa grejer, eller det blev mest massa flippiga minnnen. HAHA så sjuka!

Man pallar inte prata seriöst med henne, man förstår att det mesta är en stor lögn ändå. Så aaa


När jag sen kom hem igen,pissblöt av regnet och väldigt liiiten av kylan -såja, var allt precis lika dant igen.

JAG HATAR det här stället, man kan inte vara annat än deprimerad, eller totalt sjuk i huvudet så man inte ser hur trråååååååkigt det är, hur störda dom flesta är här. ÅH!

knäpp med fingrarna någon, så blundar jag hårt så ser vi om jag kommer någonstans ? Försådär lätt vill jag ha det. jag tar mig inte upp ur det här skitet, och alltså kommer jag ALDRIG härifrån, och det gör mig så jävla ledsen. Hoppet är helt borta från mig...


Vi satt och kolla på en film innan vi skulle gå och lägga oss. Rätt bra, men synd bara att inte jag kunde somna......


Förresten,en annan grej än lillasyster har varit bra idag :)

När baby kom hem från jobbet hade han en stor överraskning till mig ^^ Jag älskar överraskningar!

Han kom hem med en stor stor chockladask, med massa goda chocklad i :)

Han vet att jag älskar chocklad + så är jag i röda veckan, så mitt chocklad begär är inte litet. går lätt upp 2-4kg denna veckan. Men det kan det vara värt, nu när jag ändå blev tjej liksom. Något måste jag trösta mig med......

Så det var gulligt av honom :) det var sån fin chocklad oxå, jääättemuumsig :)


 









'








Nää, nu ska jag kolla lite på internet shoppingen ;)

Av madelene - 21 september 2011 14:17

 

Jag önskar du kunde vara min bästa vän,för du är så bra!

jag saknar tiden med dig. Jag är arg för att jag inte får vara med dig ifred. för jag är 24 och du är 18 - det får inte gå.... jag vill vara den som gör allt med dig,som vet allt.... men jag är 24 och du är 18, det är förbjudet och nästan lite sjukt.

jag vill vara på samma nivå som dig, för alltid - för det är bäst! men jag är 24 och du 18.....

Är det någon jag vill fly med så är det med dig. bara du och jag,ifrån ALLA här. för du får mig att må bra, med dig är jag hel och bra och bara mig själv.

jag vill ha dig för mig själv.... <3 jag vill va din bästa vän...

Av madelene - 21 september 2011 14:03

Får sätta mig och shoppa lite.... har ju länge velat ha en tröja,som jag såg nu var på rean. så ska roffa åt mig  den snabbt som fan!


    

Jättefin är den :)



Min sparkdreckt kom i måndags :) Bästa köpet jag gjort. Gud så skön.
så nu är jag lika mobbad som alla andra. och jag som hade bestämt mig för att ALDRIIG köpa mig en sån här :P Men okejdå, den är skitsoft att chilla med. riktigt varm och skön.

Så till ALLA, köp en sån! Det är faktiskt värt det och ni lär inte ångra det.'Tänk er sitta med den nu i höst och vinter mörkret ^^

och nej, den är inte snygg - den sitter inte snyggt - men vad gör det när den är sååååååå otroligt skön ? :)


Och ni ska oxå tänka på att man inte behöver lägga ut flera 1000 på en, för dom från Hm och Gina tricot är MINST lika sköna och kostar mindre än halva priset,som en "riktig" gör. Så tro inte er och gå och köp den dyraste och försök vara fancey i den, för det är bara dumt. eftersom dom varken är så snygga att kolla på eller ha på sig så är det onödigt att köpa i olika färger och grejer - för dom är fula precis så som dom är. det ska bara vara mysigt, så det spelar ingen roll om du har en riktigt eller fake -its the same thing ;)





Hata livet idag, jag sitter bara och gråter.

så shop,shop,shooopaholic!

Av madelene - 21 september 2011 13:34

Its not me, it you!
Låten har inget med inlägget att göra. låten är bara bra ^^


Idag vaknade jag inte alls på rätt sida. Så jag sitter och försöker få in i huvudet att det faktiskt är okej att ha dåliga dagar. Jag behöver inte stressa upp mig eller göra värsta av det. Nu har jag en dålig dag - fine, live whit it!

som jag brukar tänka att oftast så är inte den där dåliga dagen en hel dag, ibland inte ens en timme. men idag är jag sur, så låt mig vara det. Rör man inte mig så går det säkert över om en stund, annars så hoppas vi på att det blir bättre imorgon :)


Eftersom jag sket i arbetsförmedlingen idag så får jag väl sätta mig och ringa massa viktiga människor istället. Hade jag gått till Af idag,som jag egentligen skulle, så hade jag antagligen rivit stället, för på det där stället är dom inte friska,ingen verklighets förankring överhuvudtaget- Jobba GRATIS ? FUCK YOU!

Enda sedan barn har man fått lära sig att, jobbar dufår du pengar.

Men heej and hello välkommen till 2011 här jobbar vi för staten och inte för oss själva. Så jobba och ge mer till företaget medans du själv står helt tomhänt- fuck det!

jag kommer aldirg gå med på någon dum praktik. Praktisera gör man i skolan, för att lära sig. Vuxna människors tid driver man inte med så, utan pengar. Nej nej nej!

säljer mig hellre på gatan för en 20:a i timmen! sådeså...!


Obama har ju lagt till miljonskatten i Usa... Den skatten som sverige tog bort, för att rika så förbli rika och medelklassen ska bli fattiga som dom på gatan.

Men den skatten sattes in igen i usa, för att landet var så långt ner i botten - precis som sverige kommer oxå kommer bli om vi inte tar bort dom som str landet på det sjukaste sättet... folk bölar efter sverigedemokraterna, att dom kom in i riksdagen! Men männsikor vakna för helevte! Överdriv inte sverige demokraterna! koncentrera er på vad dom som verkligen styr och gör förändring, vad dom håller på och dra ner människan och landet - komcentrera er på dom! Usa är redan beviset på vad som händer med ett land som styr på det här sättet!

Sverige demokraterna gör ingen skada! Dom hjälper bara landet på fötter, innan vi tar in fler utifrån- det är smart. för landet är inte bra som det är nu. Sättet som landets styrdes på innan var kanske inte heller så bra, då dom fattiga fick lika mycket som dom som jobbade HÅRT varje dag - det är oxå fel! Men detta sättet vi har nu är mycket mycket värre. För nu har bara en folk grupp det bra, medans resten av medel svensson och dom fattiga på gatan bara bli ännu mer fattiga, och får ingen hjälp någonstans. Det är EN folkgrupp som har det bra, inte landet eller folket - utan EN folk grupp.....



Nu ska jag sluta waina, och göra någon nytta...

Av madelene - 20 september 2011 15:56

   


kommer fler bilder från mallorca.

Men nu ska jag gå hem. Har laddat ner lite bra filmer tills ikväll hemma hos mamma.

Av madelene - 20 september 2011 15:40

ShuuuuuuuuU!


Har varit utomlands, i mallorca närmare bestämt. Skitskönt! Njöt jättemycket. Har ju jobbat hela sommaren så tyckte jag förtjänade den där resan, som mamma bjöd på ^^

Tack vi så mycket för, jag och mina 8 personligheter ;)


men nu är jag hemma igen, brun och fin :)

Behövde tiden för mig själv, utan vänner eller pojkvän. Bara helt själv, med familjen. Jag hade hoppats på att jag skulle få tankarna på plats, och det har jag väl fått kanske. Jag vet inte.... jag är lika förvirrad som när jag åkte.

Det enda jag kommit fram till, ÅTER IGEN, är att jag behöver komma häifrån. Just nu flyttar jag gärna utomlands. jag hatar sverige och vädret här! Tycker inte alls om det, människorna eller nåt. Fan.

Men vi får la se. har väl sagt så länge jag kan komma ihåg att jag måste ta mig härifrån.

men nu fick jag min vecka iaf :) Välbehövlig vecka!


Återgick direkt till jobbet när jag kom hem, men är ledig idag.  Vilket är jätteskönt.

Så idag har jag bara tagit det jävlit lugnt och ska fortsätta att chilla sönder hela kvällen oxå..


Peace out!


Av madelene - 11 september 2011 22:17

Jag sitter just nu i Mallorca och väntar på att min lillebror ska prata färdigt med sin brud. jag kunde inte berätta något om resan eftersom min far läser min blogg,och hela den här resan har min mamma fixat och planerat som en födelsedag present till pappa :)Han blev minst sagt överraskad haha,aldrig sett honom så chockad.nu ska jag upp och sova,ska upp tidigt och iväg på någon tripp.hörs en annan dag. hörde om ovädret i Sverige,haha Bull för er ;):P

Av madelene - 11 september 2011 22:17

Jag sitter just nu i Mallorca och väntar på att min lillebror ska prata färdigt med sin brud. jag kunde inte berätta något om resan eftersom min far läser min blogg,och hela den här resan har min mamma fixat och planerat som en födelsedag present till pappa :)Han blev minst sagt överraskad haha,aldrig sett honom så chockad.nu ska jag upp och sova,ska upp tidigt och iväg på någon tripp.hörs en annan dag. hörde om ovädret i Sverige,haha Bull för er ;):P

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards