madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2011

Av madelene - 1 september 2011 11:39

 


Det är ny månad idag, shit vad tiden går fort. Synd man inte fick någon sommar, agusti blev ju rena rama hösten. Tack som fan.

aja, det löser sig. Jag har något att se fram emot, sååååatte :)


Jag försöker koppla bort alla dåliga tankar, med tanke på nattens sms. Hon kände efter för min skull och var ärlig,trots att hon var helt känslokall som hon sa.

Jag vet att hon finns där inne, den riktiga hon -jag hör hennes röst. men det är så svårt, jag förstår det.

Jag vet inte vad jag ska göra mer än att stå stadigt, så stadigt så jag nästan smälter fast i marken. som när jag såg henne förra veckan. Jag bara vände på klacken och gick, jag ville inte se. Det gjorde för ont....

Tiden och hon själv avgör... så det måste bli. Ingen annan tvingar henne denna gången, ingen kan det.



Får se vart dagen tar oss idag. Tror jag ska rensa min gardrob, då mina nya kläder kommer snart. eller snart och snart, dom brukar vara rätt sega med det där, på Hm.

Men rensa gardroben är ett måste! Och jag måste vara hård mot mig själv! Tänka på att nya kläder kommer, så dom gamla kan lika gärna åka ut! Go strong Mads!

Av madelene - 1 september 2011 11:08


Det gör så ont att se en fin människa förstöra sig själv - det gör ont att inte kunna göra någonting utan bara stå och se på. Försöka påverka lite då och då men försiktigt försiktigt, få henne att inse. Men allt det andra är så mycket starkare, trots att min kärlek är så stor så den skakar i hela kroppen på mig.

jag vet ju att hon är så mycket bättre, hon vet så mycket bättre.

jag kan inte göra något, mer än se på. Och då blir det lätt att man vänder ryggen bort,eftersom man inte vill se det där,allt det där du inte är! Usch, det är så hjärtekrossande och sorgligt.

Jag vill vara här för henne, men vet inte om jag är tillräckligt stark, om jag verkligen kan ändra hela ungen ? Jag tror det har gått för långt......


Snälla dö inte ifrån mig  

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards