madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 1 september 2011

waow

Av madelene - 1 september 2011 11:39

 


Det är ny månad idag, shit vad tiden går fort. Synd man inte fick någon sommar, agusti blev ju rena rama hösten. Tack som fan.

aja, det löser sig. Jag har något att se fram emot, sååååatte :)


Jag försöker koppla bort alla dåliga tankar, med tanke på nattens sms. Hon kände efter för min skull och var ärlig,trots att hon var helt känslokall som hon sa.

Jag vet att hon finns där inne, den riktiga hon -jag hör hennes röst. men det är så svårt, jag förstår det.

Jag vet inte vad jag ska göra mer än att stå stadigt, så stadigt så jag nästan smälter fast i marken. som när jag såg henne förra veckan. Jag bara vände på klacken och gick, jag ville inte se. Det gjorde för ont....

Tiden och hon själv avgör... så det måste bli. Ingen annan tvingar henne denna gången, ingen kan det.



Får se vart dagen tar oss idag. Tror jag ska rensa min gardrob, då mina nya kläder kommer snart. eller snart och snart, dom brukar vara rätt sega med det där, på Hm.

Men rensa gardroben är ett måste! Och jag måste vara hård mot mig själv! Tänka på att nya kläder kommer, så dom gamla kan lika gärna åka ut! Go strong Mads!

 
 
Johanna

Johanna

1 september 2011 17:58

Mina två äldsta systrar har hållt på under min uppväxt. Ena är helt drogfri och den andra har nog börjat smyga igen, Spriten är även hennes bästa vän.. Två av min syskonbarn är fast i skiten med.. 20 och 21.. tragiskt då det ska behöva gå så långt :/ Själv vart långt ner men jag tog mig upp och insåg att livet var värt så mycket mer än att knarka/supa bort det!!

http://haltbananskal.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards