madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 21 september 2011

Tänk på vad jag sa....

Av madelene - 21 september 2011 13:34

Its not me, it you!
Låten har inget med inlägget att göra. låten är bara bra ^^


Idag vaknade jag inte alls på rätt sida. Så jag sitter och försöker få in i huvudet att det faktiskt är okej att ha dåliga dagar. Jag behöver inte stressa upp mig eller göra värsta av det. Nu har jag en dålig dag - fine, live whit it!

som jag brukar tänka att oftast så är inte den där dåliga dagen en hel dag, ibland inte ens en timme. men idag är jag sur, så låt mig vara det. Rör man inte mig så går det säkert över om en stund, annars så hoppas vi på att det blir bättre imorgon :)


Eftersom jag sket i arbetsförmedlingen idag så får jag väl sätta mig och ringa massa viktiga människor istället. Hade jag gått till Af idag,som jag egentligen skulle, så hade jag antagligen rivit stället, för på det där stället är dom inte friska,ingen verklighets förankring överhuvudtaget- Jobba GRATIS ? FUCK YOU!

Enda sedan barn har man fått lära sig att, jobbar dufår du pengar.

Men heej and hello välkommen till 2011 här jobbar vi för staten och inte för oss själva. Så jobba och ge mer till företaget medans du själv står helt tomhänt- fuck det!

jag kommer aldirg gå med på någon dum praktik. Praktisera gör man i skolan, för att lära sig. Vuxna människors tid driver man inte med så, utan pengar. Nej nej nej!

säljer mig hellre på gatan för en 20:a i timmen! sådeså...!


Obama har ju lagt till miljonskatten i Usa... Den skatten som sverige tog bort, för att rika så förbli rika och medelklassen ska bli fattiga som dom på gatan.

Men den skatten sattes in igen i usa, för att landet var så långt ner i botten - precis som sverige kommer oxå kommer bli om vi inte tar bort dom som str landet på det sjukaste sättet... folk bölar efter sverigedemokraterna, att dom kom in i riksdagen! Men männsikor vakna för helevte! Överdriv inte sverige demokraterna! koncentrera er på vad dom som verkligen styr och gör förändring, vad dom håller på och dra ner människan och landet - komcentrera er på dom! Usa är redan beviset på vad som händer med ett land som styr på det här sättet!

Sverige demokraterna gör ingen skada! Dom hjälper bara landet på fötter, innan vi tar in fler utifrån- det är smart. för landet är inte bra som det är nu. Sättet som landets styrdes på innan var kanske inte heller så bra, då dom fattiga fick lika mycket som dom som jobbade HÅRT varje dag - det är oxå fel! Men detta sättet vi har nu är mycket mycket värre. För nu har bara en folk grupp det bra, medans resten av medel svensson och dom fattiga på gatan bara bli ännu mer fattiga, och får ingen hjälp någonstans. Det är EN folkgrupp som har det bra, inte landet eller folket - utan EN folk grupp.....



Nu ska jag sluta waina, och göra någon nytta...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards