madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 3 maj 2012 01:16

Somnade innan, vilket resulterar i att jag inte kan sova nu.

Var ute och träffade en vän en snabb runda, snackade och lite så - tog en cigg.


ÄLSKA hur vädret har varit idag! jag har verkligen njutit!

Skulle ju träffa en vän, men det dök upp problem tydligen så det blev inget med det.

Så åkte upp till min moster och hjälpte henne på hennes café och fikade med mig själv.


Fyfan vad härligt där är! Vid vattnet och när det är såhär fint väder som det varit idag!

Jag var där mycket när jag var liten, då några ingifta i min släkt hade det. Våfflorna är from HEAVEN!

Lika goda fortfarande :)

Så det var jättemysigt att vara där och hjälpa min moster lite och sen fika i solen vid vattnet.


 


 


När jag kom hem så satt jag på min balkong, typ till klockan 19! Såå underbart att kunna sola fram tills dess såhär tidigt på året.


jag hoppas verkligen min födelsedag blir lika fin! Hade ju varit över nice med 22 grader varmt hela helgen där ute :)


men tydligen ska det bli kallare nu några dagar, dock hoppas jag att det inte gäller över delen där jag bor ^^  ;)


imorgon är min sista lediga dag, sen blir det jobb hela helgen - natt. Rätt chill ändå.

Dock ska jag upp på kalas på lördagen, vilket jag ser väldigt mycket fram emot! Saknar min gravida Slyna!   


Hoppas alla haft en lika underbar dag som jag :)

och godnatt på er.



 

Av madelene - 3 maj 2012 00:24

Beautynet



Vill beställa både hår och hårprodukter!

Det kliar i fingrarna som fan!


Fast jag vet inte, grejen är att jag nog bara vill ha det för att HA det liksom. Och det är ju lite onödigt.

Men visst är det fiiint ^^

Jag vill ha lite mer fyllnad i håret, lite slingor liksom. Och knall röda slingor kan vara coolt, även om jag färgar mitt hår mörkt igen.

Aa så vi får la se. Skitbilligt ju.

Så jag är dum om jag inte köper det - samtidigt är jag dum som köper det bara för att. Tycker ju inte ens om löshår!

Måste verkligen bestämma över mitt huvud!!



 

2012 · 2013
Av madelene - 1 maj 2012 20:01

Jag hatar det! 25 ser jag inte alls fram emot att bli! Eller jag överdriver nog lite, för jag tänker på vad alla tycker att man ska vara och hur man ska leva livet vid 25. jag är inte aaalls där!

Jag är 20år, utan spänningen inför festandet -been there, done that! (åh vad tråkig jag lät nu. klart jag festar men inte som när jag var 20 år då det nästan var det bästa som fanns!)


Har iaf planerat min 25års dag ute i Mellbystrand med mina närmaste. Hela helgen spenderas där ute, och jag ser verkligen fram emot det!

Pratade med Jo idag och hon verkade redan övertaggad för att jag valt att fira min helg där hos henne :)



Älskar vädret ute i dag. Så underbart och jag har ett leende på läpparna hela tiden. Jag vill BO där det är såhär alltid, I loove it sooo much!

Har suttit och solat, men kvinnan som man är så blev jag rastlös och började städa hela balkongen. Skrubba och hade mig, så nu är där super fint ^^


fixade lite mat och satt sen där ute och åt,jääättemysigt! jag vill flytta till värmen!


Nu ska jag bara ta det lugnt. imorgon ska jag fika med en vän som jag inte träffat på länge, då hon flyttade.

Så det ska bli kul! :)


Tror jag har fått färg idag faktiskt, ööööverlycklig :D


 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards