madelenee -I do it my way

Alla inlägg under maj 2012

Av madelene - 26 maj 2012 12:22

Sååååklaaart!!!

Tror ni solen är framme ? Näe, det regnar!!

Då hade jag alltså inte behövt byta. Den stora anledningen var ju för att jag vill sola idag....(och för att dom inte fick in folk och dom litar mer på mig på natten än någon annnan)

Aja, direkt när jag vaknade ställde jag mig vid disken, lika bra tänkte jag. Och visst, hälften är klart :)

Nu har jag bara hela lägenhten kvar.

Tur ändå att det inte är så bra väder, här behövs städas. och hade det varit fint väder hade jag aaaldrig ställt mig och städat eller nåt annnat sånt onödigt. Smutts försvinner ju inte bara, som strumpor typ. Så alltså spelar det ingen roll när man tar tag i städandet :)


Måste beställa klipp tid! Ser ut som ett troll, pår riktigt.

Mina självlockar får det att se svinto ut, och när det sen är slitet på riktigt ja då ser det affro-svinto-fucked up- helt och hållet! :p hahaha


Så har det uppsatt i en stor tott på huvudet alltid.

jag pallar inte, skulle lätt kunna raka av mig det utan närmare eftertanke - men näe, jag hade ju sett skitful ut utan hår



  


         

Av madelene - 25 maj 2012 22:47

Skön kväll på jobbet :)

Fick ändrat att jobba natt imorgon istället. Neeeemas problemas mina vänner! Då kan jag alltså sola hela dagen imorgon :)
Och hela dagen på söndag :) Ingen är gladare än jag :) + det är liiiite bättre att jobba natt, det ger mer plus det är storhelg ;D


Är riktigt stolt över mig själv som har cyklat idag igen. Asså jag ville verkligen inte, sååååå varmt det varit idag. men jofan, ingen tjänar på det mer än jag själv. Och så jävla jobbigt är det faktiskt inte. När jag börjar bli trött efter typ 10 minuter :P
så har jag bara 10 minuter kvar. Så det är rätt chill, om en vecka kommer det var piece of cake ;) eller inte, leever föööör ohälsosamt.


Bubbela bubbela.


Men det är skönt faktiskt, att cykla alltså. Jag hoppas på en RÖV efter sommaren! (gud ge mig. I bring the strength, I promise then)


lutsten tog heelt plötsligt slut till att skriva.

Så vi hörs! ;)



  Haaaahahaha

Av madelene - 25 maj 2012 09:40


Skynda skynda! 3 dagar kvar! Och typ hälften är redan borta.

Jag och min bästis har redan beställt hem ett par, bara för dom är sååå fina :)






         



2012 · 2013
Av madelene - 25 maj 2012 00:30

Äntligen går det ladda upp bilder som vanligt :)

Så tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från när jag och min vän var i stockholm.

Var inte så många bilder vi tog, men men ^^


                     

Av madelene - 24 maj 2012 22:20

Andra dagen jag cyklar, fucking proud over myself! ^^

Då var tdet bara 4 dagar kvar. Undra om jag kommer orka ? pallar inte bestämma mig för vilket heller. Men lördag morgon lär ju bli ett måste ändå....

redan ångest.



Ringde och kollade hur det låg till med mina skulder innan idag, och jag har INGA kvar :D Gött!
Så jävla skönt när allt är avbetalt och man bara behöver vänta nu typ 2 år för att kunna handla som man vill igen.

Men jag behövde den där breaken. Hade jag kunnat handla på kredit (vilket kronofogden hindrade mig ifrån)  så hade jag lätt kunnat shoppa upp MILJONER!

Så det där med kronofogden är inte så jävla farligt och "smuttsigt" som folk målar upp det.
Vissa behöver tydligen vara hos kronofogden - livet är tråkigt hos kronogoden, iaf om man är shoppoholic som jag :P
Betalar man bara det så är det ju lugnt, och du hinner kanske tänka igenom dina misstag -om du inte är helt tappad i golvet.

Skitskönt iaf! jag är jätteglad :)

Imorgon ska jag iväg och shoppa en ny dammsugare! Och handla lite mat.
Sen blir det cykla till jobbet igen.


     

Fick såpbubble av pappa i födelsedagspresent, lite "extra" grej :P
jag är fortfarande 5 förstår ni, och desto mer presenter desto roligare ;P mina föräldrar resonerar så alltså, och ja det får vi väl hålla med om ^^
Iaf, jag ääälskade såpbubbler när jag var liten. Jag kommer ihåg hur klibbiga vi var och hur vi skvätte på hela golvet så det var SNORhalt! :P
Ja älskade det så mycket så att mamma tillslut fick göra egen blandning, såpa och vatten -varsågod unge,LEK!

Gulligt av dom att tänka så ändå -25 år och ge mig något så minnesvärt och enkelt :)
Jag är väldigt tacksam och glad för minsta lilla, trots att jag nästan alltid fått vad jag har velat.

Av madelene - 24 maj 2012 18:45

Nu har dom ett erbjudande på Campadre från Humanity armband :)

Lätt att jag ska köpa 2 stycken till! Dom är verkligen jättefina!


 


2012 · 2013
Av madelene - 24 maj 2012 12:04

Åh vad skönt jag har sovit inatt.

Har plockat undan lite här hemma, ska snart ut och sätta mig i solen. Önskar jag var ledig typ hela veckan ut, men men thats life. Arbeta hårt så du kan spendera pengar på dom som ger dig dom...


   

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards