madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 24 maj 2012

buuubbleeees :)

Av madelene - 24 maj 2012 22:20

Andra dagen jag cyklar, fucking proud over myself! ^^

Då var tdet bara 4 dagar kvar. Undra om jag kommer orka ? pallar inte bestämma mig för vilket heller. Men lördag morgon lär ju bli ett måste ändå....

redan ångest.



Ringde och kollade hur det låg till med mina skulder innan idag, och jag har INGA kvar :D Gött!
Så jävla skönt när allt är avbetalt och man bara behöver vänta nu typ 2 år för att kunna handla som man vill igen.

Men jag behövde den där breaken. Hade jag kunnat handla på kredit (vilket kronofogden hindrade mig ifrån)  så hade jag lätt kunnat shoppa upp MILJONER!

Så det där med kronofogden är inte så jävla farligt och "smuttsigt" som folk målar upp det.
Vissa behöver tydligen vara hos kronofogden - livet är tråkigt hos kronogoden, iaf om man är shoppoholic som jag :P
Betalar man bara det så är det ju lugnt, och du hinner kanske tänka igenom dina misstag -om du inte är helt tappad i golvet.

Skitskönt iaf! jag är jätteglad :)

Imorgon ska jag iväg och shoppa en ny dammsugare! Och handla lite mat.
Sen blir det cykla till jobbet igen.


     

Fick såpbubble av pappa i födelsedagspresent, lite "extra" grej :P
jag är fortfarande 5 förstår ni, och desto mer presenter desto roligare ;P mina föräldrar resonerar så alltså, och ja det får vi väl hålla med om ^^
Iaf, jag ääälskade såpbubbler när jag var liten. Jag kommer ihåg hur klibbiga vi var och hur vi skvätte på hela golvet så det var SNORhalt! :P
Ja älskade det så mycket så att mamma tillslut fick göra egen blandning, såpa och vatten -varsågod unge,LEK!

Gulligt av dom att tänka så ändå -25 år och ge mig något så minnesvärt och enkelt :)
Jag är väldigt tacksam och glad för minsta lilla, trots att jag nästan alltid fått vad jag har velat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards