madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Vill sola - men pallar inte gå ut!

Av madelene - 21 maj 2012 18:17

Måste först säga att jag haft en jäääättebra helg :) Såå lycklig ^^

Jag är verkligen mig själv där ute i mellbystrand, jag vet inte vad som händer med mig. Mina vänner är så underbara,jag inser verkligen hur mycket jag har saknat dom och hur lyckligt lottad jag är som har dom.

Det är tråkigt att det tar sån tid, men jag tror det var för att alla behövde komma igång med sitt liv.

Ska spendera varenda liten ledig tid ute hos dom. Midsommar kommer bli såå härlig och rolig.


Ska lägga upp bilder sen. och berätta lite mer. Fick ett blått öga under helgen tex... helt sick :P haha




Idag vaknade jag vid 10,cp trött men gick upp ändå. Cyklade hem till mamma, på min nya fina cykel ^^ Love it! Fick den när jag fyllde år, jättefin,jättecool!

Pratade lite med mamma + gav henne humanity armbandet som jag hade köpt till henne :) Jättefint. Köpte ju ett till mig och ett till henne. 300kr,superbra!


Sen ringde min nästkusin och bad mig komma upp på sjöstugan och hjälpa till lite för det var mycket att göra. Så drog dit och jobbade några timmar.

Det har verkligen varit skitvarmt hela dagen, riktig sommar :) Man blir på så bra humör, fast saker inte går som man vill... Bråkade tex med min moster,gjorde henne jätteledsen :( Break my heart. Så dum jag är ibland, bara skriker.

Men jag gjorde nog henne glad sen igen, hoppas jag  


Nu sitter jag bara hemma i min soffa och tar det lugnt. Vill ut men orkar inte. Måste äta något iaf.

Men det ska vara fint imorgon oxå tror jag, så om jag intalar mig det så kanske jag inte har så mycket ångest för att jag lägger mig och kollar på tv istället ?

Åhh. Träden har blivit så gröna så solen når inte min balkong :( Solen står fortfarande för lågt :( buuu!


Käka dårra. Sen rullar jag ner och hoppas på morgon dagen ^^


Pz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards