madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Some bullshit, literally

Av madelene - 16 maj 2012 13:05

Vissa människor alltså, som hittar på och tycker synd om sig själv. Ena dagen är det den sjudomen, andra dagen är det en annan sjukdom. HUR sjuk kan man vara egentligen ?


Jag lever ett sååå mycket mer ohälsosamt liv än den här peronen då. Och ändå , när alla andra drabbas av influensan då är den 1000 gånger värre på den här tjejen. Hon får problem med att andas och det blir infektion i lungorna -som om att lilla tjejen våre 70år gammal.

Hon har "anorexia" men skrirver ändå om hennes mat vanor som om det inte vore någonting - pizza,fika,kaffe och mysmiddagar är det hon skriver om. Bara HALLÅ tjejen! du glömde bort att du sagt du hade anorexia.


Du har inte funderat på att gå och kolla upp så det inte är FEL på DIG, i huvudet ?

Stör mig så mycket - hatar såna som verkligen "snyyyyyyft, tyck synd om mig. jag har faktistk något som ingen annan har, med det är negativt och alla ska tycka synd om mig" Ah nolla!


Varför inte hitta på något bra om sig själv ? Varför måste hon hela tiden vara sjuk ?

Tittar man på henne så ser hon sjuk ut, eller asså "jag-vill-vara-sjuk" -Titta på mig, jag skrattar aldrig eller ler - för jag är egentligen jättesjuk, ni skulle bara veta..... Aah nolla!





  Hoppas hon läser min blogg! kommenterade hennes blogg, men lämnade inte mitt namn- det kan bli så mycket drama för ingenting(det kompis gänget är känt för att göra värsta hönan av en fjäder,dramaqeens fo´sho!),för att jag stör mig på en stackars liten människa (för det är det ju, hon är juinte frisk i sitt lilla huvud-när hion bara ser så mycket fel överallt på sig själv)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards