madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 15 maj 2012

oh funny you ^^

Av madelene - 15 maj 2012 23:51

Det börjar med en joint å går över till hasch.

Hahaha!

Det är så roligt när folk som inte vet vad dom pratar om väljer att prata ändå :P


 
 

madelene

21 maj 2012 18:16

Tyvärr kan jag inte gilla på fb då jag känner massor som absolut INTE gillar det. Synd man ska behöva bli kategoriserad HASCH rökare för att man har en egen åsikt och uppfattning om en grej. men det är så -vänd människan emot männsikan -DROGkriget! så överdrivet, över en växt :P
Nämn ett dödsfall av cannabis, bara ett -eller bara någon som åkt in på sjukhuset och haft riktiga problem med sina organ för att den använt cannabis. nämn en bara ? Det finns ingen som inte åkt ifrån sjukhuset med beskedet att det inte är något fel någonstans mer än ren inbillning -som kan ske när man röker cannbis, oftast är det en rolig inbillning som man skattar åt ^^ men joe, vissa tål ju inte det av någon konstig anledning och sen har vi dom andra som aaaaldrig har testat det men jämför det ungefär som heroin,skitfarligt. Blir så trött på dom.
det roliga med allt är att dom hela tiden försöker ta fram en "annan form" av marijuana. Spray som man sprayar i munnen finns att få utskrivet i sverige tex. Dock är det ju inte alls samma effekt som den VANLIGA formen ;P Allt handlar om pengar. Det är så sjukt, att en medicin som faktiskt hjälper människor är olaglig, medan amfetamin i små mängder delas ut till barn. Det rimmar så dåligt så det är konstigt att fler folk inte reagerar.
Den vanligaste medicinen alvedon/panodil,ibumitin/all that crap är den lättaste tabletten att ta sitt liv på. Käkar man FÖR många såna så dör man om man inte får vård snabbt. Det är det inte många som vet.
när ja var 14is festade folk på alvedon! helt sjukt!
och så har dom ett DROGkrig om en växt i huvudfokus ?!
Att inte fler reagerar är jättekonstigt för mig. haha

Tänkte jag skriver min åsikt här, så får jag det förklarat oxå och inte bara en stämpel i pannan för att jag Gillade en grej på fejjan ;P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards