madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2012

Av madelene - 4 augusti 2012 23:06

Har försökt uppdatera från mobilen hur länge som helst men det har bara strulat för mig.

Har haft en underbar ledig dag :)
legat och läst på min balkong i solen,älskar det!

sen åkte vi in till Hässleholm och jag solade en 6minutare i stå-solarium och sen gick jag och satte mig i skejtparken och sola lite till :)
jag äääälskar solen :D

ligger och kollar på film nu.
Hoppas det blir lika fint väder imorgon. Som sagt jag påverkas som fan av vädret,så atteeh SOL ska det vara!

Av madelene - 4 augusti 2012 18:31

Helt plötsligt funkar det!
Jävligt Chill har jag det nu iaf :)

Av madelene - 3 augusti 2012 13:03

Min lillebror är verkligen min största idol. Han skiter i allt och går sin egen väg.

Hon vill satsa på det här med stunt och humor, han börjar bli riktigt grym och har verkligen inga gränser alls.

Jag skrattar som fan att se hon showa i alla hans olika galna videos..

Han har haft en del emot sig, men har hela tiden gått sin väg och skitit i vad andra tycker.

Kolla in hans videos och kommentera på hans youtube kanal :)






Av madelene - 3 augusti 2012 12:09

Usch, finns det något värre ?

Typ lilla Dessie i bloggvärlden (hon är 18,storbloggerska-för er som inte vet). Hon beter sig SÅÅÅ vuxet nu, vad ska hon göra resten av åren, när hon är 35-45 kommer hon garanterat gå tillbaka till barnsligheten, eftersom hon började för tidigt att leka vuxen.

Och är det något som är värre än vuxna barn så är det vuxna människor som går tillbaka till 20-25års åldern när dom är över 40 år, för att dom var för upptagna med att vara vuxna när dom var "barn".

finns maaaassor av såna i min lilla håla.  45+ som beter sig om om dom var 20. Såååå pinsamt!

Ta allt i sin tur!


Som idag ser man knappt skillnad på en 20 åring och en 13-14 åring. Kollar man bara till utseendet så ser dom små barnen så mycket äldre ut.

Jag såg en brud för ett tag sedan. Hon såg lätt ut att vara typ 20 år. Men när jag sen såg hennes höfter och rumpa så insåg jag snabbt att flickan inte kunde vara äldre än MAX 15år.


Sen kommer dom där 40+ som klär som som 20åringar,skriker och beter sig som 14år eller står med bitch attityden i högsta hugg - just för att dom anser ha levt livet och har "erfarenhet", "trygga" med sig själva, gått igenom mycket tycker dom - så såna kan bete sig hur som helst tycker dom. När sanningen är den att dom aldrig levde livet när dom var 20, utan försökte vara 35 direkt...


Men det blir nog lätt så i Stockholm, och kanske i andra städer oxå. Men speciellt i stockholm, jag tror man blir å påverkad där.

Pengar är ju allt i den staden,vad man förstår av att läsa bloggarna där ifrån.
 Pengar,pengar,pengar. status och se så DYR ut som möjligt - då är man lyckad (pffh)


Jag kan tycka det är tragiskt, för den med mest pengar är sällan den lyckligaste. allt man har är ju pengar,man är framgångsrik med pengar, PENGAR står det i pannan. och vad drar pengar till sig ? jo människor, så i grund och botten så står man bara där med pengar. Pengar är papper! Att folk får hela sitt liv kretsa runt ett papper är ju helt sjukt egetnligen - om vi ska tänka stort nu dårra.



Varför kan man inte bara vara - det försöker jag va. inte påverkas av andra. Inte av pengar eller hur man ska vara för att vara "rätt". Sånt tar onödig energi från mig.

jag får ofta höra att jag ska växa upp. Jag har aldrig förstått det påståendet - hur man kan säga så till någon ?

Antagligen är man precis där man ska vara i utveckligen - jag lär mig nog oxå tillslut :)


Och ALLA har sina perioder -man lär sig varje dag ^^


   


   

Av madelene - 3 augusti 2012 10:58

Igår när jag cyklade hem från jobbet så hoppade min kedja av helt plötsligt, alltså trillade av,försvann fullständigt.

Så babys bror kom och hämtade upp mig, snällt som fan.

men såå störigt, för det betyder ju att jag inte kan cykla idag....

aja.


Fick en väldigt god nyhet igår oxå :D Såå glad! Hoppas bara att det blir beslutat såhär oxå.

Då lär allt flyta på för min del :)


Det börjar vända rätt på sig - och jag är hela tiden rädd för att det ska fallera vilken minut som helst.

Hatar såna människor som inte kan tro på allt bra som händer, såna som ska klaga ändå och mena på att "ja, men kommer säkert bli någon ändring så jag drabbas" - Jag är sån, har blivit sån. Det stör mig, jag vill kunna glädjas fullt ut när något bra händer.

Det är ju egentligen hemskt att vissa inte kan njuta fullt ut för att dom har varit med om för mycket dåligt för att kunna tro att något bra igen ska hända... tragiskt.

jag får väl ändra på mig...


Känns inte som fredag idag, men det är det. och jag ska bara jobba ikväll sen är jag ledig resten av helgen :) Happyme!

Vill till Halland, men jag lär väl inte ta mig dit... Så typsikt mig, vill men gör inte. så dumt!

 


Försöker få hit min kompis från malmö, men han är svårfångad alltså. Drar alltid ut på det.. haha.

kom HIT! och ta din bebis med dig! (hund)

 

   



Av madelene - 3 augusti 2012 00:53

     



just saying

Av madelene - 2 augusti 2012 16:43

Såhär blev min saft :)
mycket stolt,och alla på jobbet älskar den. En liter är redan uppdrucken :)
är sugen på att göra mer.så roligt att få fram den färgen på saften, I love color!! :)

Av madelene - 2 augusti 2012 11:57



Såå mycket bättre än den andra illuminati låten -no church in the wild (vad fan är den om liksom??)

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards