madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2012

Av madelene - 15 augusti 2012 11:45

jag kan störa mig på en rätt oväsentlig sak :P
Men jag är sån, man behöver inte lägga så stor vikt i det, det gör knappt jag själv :P Haha.


Iaf, när jag började sola solarium, typ när jag gick i 8an, då solade man solarium just för att man inte skulle få dom här fula linjerna man får från bikinin. Visst man solade ju för att vara brun under vinter halvåret oxå, men jag fick för mig att det främst var för att man slapp linjerna, det var vad det snackades om iaf. string linjerna fick synas men inget annat (man ansåg det var lite sexigt om man hade streck efter sting, det var ju bevis på att man faktiskt använde STING, som var såååååå sexigt och vuxet :P haha)


Men idag, asså folk ligger och solar med värsta hel täckade trosorna (eller så gör dom bara det för att kunna ta kort på sig själva där i solariet, med svanken svankad)


Men jag fattar inte.. okej om man inte tycker om att ligga naken där inne, som jag gör. Sprita skiten och sen är det bara att lägga sig ;)

Men att ta på sig heltäckande spetstrosor förstår jag inte. En string med väldigt lite tyg hade ju funkat, om man nu tycker om att se skillnaden på brun och icke brun..


Sen förstår jag inte, det har ju kommit stå solarium. Dom har funnits ett bra tag, typ 3-4-5 år. 8 minuter och du ser ut som en kräfta när du kommer ut om du inte är MYCKET van solare. 4-6 minuter 3 gånger i veckan och man är meeeega brun. Varför slösar man 20-25 minuter, allt annat ska ju gå så fort som möjligt.

Kanske tycker folk det är skönt att ligga dom 20 minuterna och koppla av ??

Men iaf, ta av trosorna och bh!


Eller jag har ju inte med det att göra, alla får ju sola som dom vill.

Men jag har svårt att förstå varför man har bh och trosor på sig där inne. Det finns ju inget fulare med vita fläckar på kroppen efter kläderna- jag giiillar det inte.


 


    

min nya bikini förresten :) Som jag fick av min mamma för ett tag sedan ^^
Bästa bikinin någonsin alltså!
Beställde en jättefin bikini från Hm, super snygg är den. Men den sitter inte så bra som denna - men denna är ju lite mer faaansyyy, alla har ju sån. Trend in my ass low life suckers! haaaah ...

Av madelene - 15 augusti 2012 06:00

 

Sånt lugn, medans himlen skriker liv och lycka ^^  

Av madelene - 15 augusti 2012 05:09

Det är riktigt kallt ute, fryser ihjäl nästan. Heeeelloo hösten............................................
.............ingen ser fram emot dig!


2 timmar kvar, sen slutar jag och är lååång ledig :D Ska bli så skönt!


Ögonen är rätt tunga nu faaktiskt.

over and out!



Av madelene - 14 augusti 2012 22:25

Vääskor <3


Bara klickat på massor av väskor som jag tycker är fina, på ett eller annat sett ;P
ALLT är snyggt till rätt kläder, det är så jag tänker.


klicka på bilden om ni vill komma till där man hittar väskorna - man är bara ett klick ifrån affären  :P


Av madelene - 14 augusti 2012 22:07

Sådär, så sitter jag på jobbet och är redo för ett natt pass. Är suuuper duuuper trött, men det får gå ändå - tur jag har datorn, annars hade jag antagligen somnat boms,redan nu.


Har haft en underbar dag för mig själv, brukar vara så nu faktiskt - är oftast hel själv.

Har suttit på min balkong och läst i min bok, jättebra är den.

jag har både varit arg,ledsen,lycklig och lättad av boken.

Alla borde läsa den, just för att se hur Sverige egetnligen fungerar. Som han i boken skriver "sverige vet hur man tar saker i media, men i verkligheten har dom ingen aning om hur man gör - i verkligheten där det betyder någonting är dom helt odugliga i sina arbeten- myndigheter!"

Väldigt känslomässig bok, upp och ner -antagligen precis så som han kände när han skrev boken. Han har fått med många känslor, delat med sig av så mycket som man verkligen har blivit berörd av.

Man vill bara skrika och slå på alla myndigheter, inte bara för hans skull utan för människans skull. som dom lurar oss och drar oss bakom ljuset - det är helt sjukt!


Aa iaf, haft det bra idag :)

Älskar att vi har det fina vädret hos oss :) Bara det gör mig lycklig, jag behöver faktiskt inte mycket annat ^^ (en strand  oxå möjligvis)

 

Har städat av lite oxå, man blir inte så stressad som man har det städat hemma vettni... :P

Ska söka jobb och lite sådär inatt tänkte jag, när det finns tid såklart.

Halsa en kanna kaffe var det jaaaa!


  

hahah såååå söt!

Halv dör av skratt varje gång jag kolla på den. Hahaha, SÅÅ min humor! 

Av madelene - 14 augusti 2012 00:35

Jag är så lycklig.

Jag var ju inne 2 minuter innan rean på members gick loss.

Klickade hem mina älskade skor.800 kr gick dom på, kostar egentligen,helt sjuka 1800 annars.

Så jag är suuuuupernöjd :)


Nu väntar jag bara på mina älsklingar, så dom kan pryda min lilla fot.

Åååh som jag längar ^^


 

Av madelene - 13 augusti 2012 15:26

...vissa är klokare än andra.

Denna åsikten har väckt hela bjärnum till liv och dom är riktigt upprörda :P

Min åsikt vet ni säkert redan. jag fascineras över att någon utomstående har reflerkterat över allt det här- haha, och att folk blir upprörda över något som faktiskt stämmer - för det gör faktiskt det mesta, allt typ :P



Här skriver en bloggerska om min uuuuuuunderbara hemort, däär jag tyvärr bor.



 



Av madelene - 13 augusti 2012 11:44

Om en kvart börjar rean på jeffery skorna inne på members :)

Jag viill ju verkligen ha ett par såna - men är för snååål för att betala det priset. Så det är ju perfekt för mig med 50% off ;)


Bli inbjuden av mig och ta del av kampanjen du oxå :)

Man lär ju få snabba sig...


Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Str8up hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Spike Shoes hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket    Jeffrey Campbell - Lita-Mesh Shoes hos Mylovebasket




2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards