madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2012

Av madelene - 21 augusti 2012 13:45

inte alls som jag tänkt mig idag -eller jag vet nog inte ens vad jag vill göra.

Blir så stressad i mig själv när jag har en tid att passa. Även om tiden är 21 IKVÄLL, så blir jag stressad.

tänk om jag får upp ett humör som inte hinner varvas ner innan jag ska gå och jobba - tänk om jag är någon annanstans när jag egentligen ska vara på jobbet - tänk om jag glömmer bort tiden och missar allt.

Så kan det gå runt i huvudet, för ingenting, bara jag själv som stressar upp mig i onödan -losing myself...


Aja. Har städat undan lite, ska snart ta tag i disken -för den sket jag i igår.

Sen blir det kanske en runda hem till mamma, som är ledig idag för en gång skull!


Hoppas på att mina skor ska komma, vill ha dom på mina små fötter nu nu NU! Sova med dom ^^

Men dom lär väl inte komma förrän nästa vecka....


Att det ska vara så tråkigt att ta tag i grejen - det händer ju inget, och då blir jag lätt uttråkad och skiter i.

Jag vill ha en annan lägenhet NU! och ett fast jobb NU!



 

Av madelene - 21 augusti 2012 12:30

Converse - Converse All Star High Top Trainers hos Mylovebasket


jag vill ha ett par såna här! 

Har aldrig fastnat för dom innan, men nu vill jag ha dom.

Ett par skor till kan ju aldrig skada....

Av madelene - 21 augusti 2012 02:16

Jag kan inte sova, lite halv irriterande sådär.


Har sökt massa lägenheter istället, gjort sådär 3-4 intresseanmälningar.

FAN, nu MÅSTE jag flytta! Jag pallar inte det här mer... (not so dramtiskt som det låter :P)


Men jag längtar verkligen till jag flyttar till en ny lägenhet. jag trivs inte alls i denna längre, den är så tråkig och så kall. jag har tröttnat på den helt enkelt, från att ha älskat den så är jag heelt mätt och trött på den.


Så jag hoppas verkligen någon hör av sig nu då!


Imorgon ska jag in till stan en runda. Måste lämna in min lur. Den är totalt fucked! Skärmen helt sprucken och sen är den helt dum i huvudet när jag ska svara i den. Typ stänger av sig själv och sånt onödigt.

Så den måste jag lämna!


Sen blir det jobb imorgon natt. Så det gör egetnligen itne så mycket att jag är vaken denna natten. Övar för imorgon liksom ^^


Har varit ledig en vecka nu. Det känns helt underbart :) behövde verkligen det efter dessa tuffa veckorna.
Och eftersom man varit ledig en vecka så har jag knappt rört cyklen, så imorgon är det bara på det igen.


Nej, ska göra lite varm oboy och ta en cigg. Sen bädda ner mig i sängen igen :)



 

Av madelene - 20 augusti 2012 18:45

Eylure - Eylure Brow Palette hos Mylovebasket

sån här kan man besällla från asos för 120 kr.  Man får malar så det blir lättare att få till sina ögonbryn.

Jag brukar iaf ha skitsvårt med det, blir helt ojämna och fula ibland. Fasar varje gång för att fixa ögonbrynen.

Sen är jag för snål för att gå och beta för att få dom fixade.


Nu hittade jag den här. Den kommer underlätta som fan för hoppningsvis :)

Plus man får perfekta färger om man nu gillar att fylla i sina ögonbryn :)
jag ska mest ha den för att få till mina ordentligt :P


Av madelene - 20 augusti 2012 13:51

sådär ja!

Då håller vi tummarna för mig, snälla ni ^^


Jag har sökt tjänsten som min chef tyckte jag skulle göra.

Jag hoppas bara nu att allt faller rätt och att jag blir en av dom lyckliga som får jobbet, fast jobb.

Jag hade verklgien älskat det! Jag vill verkligen utvecklas inom det här och denn atjänsten hade varit sååå KUL att få...


Så hoppas på mig :)


 



Nej nu ska jag ut och soooooola! :)

Av madelene - 20 augusti 2012 13:17

Don´t you worry your little mind, people throw rocks at things that shine


Av madelene - 20 augusti 2012 10:10

Ligger i min säng och är irriterad! Men men,har mig själv att skylla, så det är inget att gnälla över.

ska städa idag,lr ta golven och diska. Tänkte göra det nu innan det blir varmare,så att jag sen kan njuta i solen utan ångest.

mina tankar är inte för trevliga och det är tur dom håller sig där inne i huvudet...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards