madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2012

Av madelene - 19 augusti 2012 18:36





Åh, jag hittade min favorit! :D
Jag älskar den här hårprodukten. jag har använd den sen jag var 14 kanske.

Den luktar såå gott och gör håret jättelent och fint.

klick klick!


Tigi - Tigi Bed Head After Party Smoothing Cream 100ml hos Mylovebasket




Av madelene - 19 augusti 2012 18:20

 

Karnevals drottningen på ingång. Först i tåget..

 

Och där sätt min kusin och log :) Dock blev hon inte drottning.



 

Minsta kusinen var smurf ^^




   

Mamma&pappa med deras 2 vänner. Parodi på "älskling du har blivit en tjockis" eller vad serien hette.




 

Bilden säger väl allat :P För dom som sett mästarnas mästare iaf. Han som hänger där är så packad på riktigt! haha



 

Byns nya tallanger ;)

Duktiga är dom :)



 

Lite kul pga att alla tåg har blivit inställda i hässleholm. man kommer varken härifrån eller hit typ.



 

Lillebror tyckte att han förtjänade tronen.



   

Robin & Molly.



Sååå atteeh, aa.

Av madelene - 19 augusti 2012 17:38

Det har varit karneval i byyyn! :)
Det förvanldades till heeeelt underbart väder igår och karnevalen var väldigt bra detta året faktiskt.

Hela byn var helt taggade och jag tror faktiskt att folk ville motbevisa detta hemska påhopp vi fick om vår by förra veckan :P hahaha. (jag tycker fortfarande att det stämmer,folk pratar mer skit här och byn är nedgången och tråkig!Såå eeee dee :P)

 

men bra drag var det, och jag förstår hur roligt alla måste ha haft.

Robin stjärnberg var och uppträdde, och hade med sig Molly Sandén. Så det blev ett väldigt ståhej :)


Efter vi varit i folkets park så drog min mamma med mig till några vänner, och vi svalkades oss i poolen.

Efter det gick jag hem, jag var nöjd så ^^
Hade inte ätit på hela dagen heller och bara druckit alkohol i den värmen, så mådde sådär!

Men alla festade vidare och vad jag har förstått så var det galet där fram till imorse någon gång :P

Det var detta årets Karneval - kan vi vara taggade över påhoppet ett år till och slå tjejen som skrev inlägget ännu hårdare på näsan ? -nej, nu blev bjärnum trötta ett helt år framåt och byn stängs igen. och vi får se om någon överhuvudtaget orkar nästa Karneval.... :P


Idag har jag och baby varit vid sjön och solat. Varit helt sjukt varmt, och jag har säkert svettats ut flera kilo!! smal som en pinne :P haha!

Efter några timmar gick vi hem och har nu ätit lite.

Ska nog snart ut en runda - man får fan ta vara på vädret!


Har ändrat alla mina turer till natt i veckan oxå. Jobbigt men bra :)


Av madelene - 18 augusti 2012 10:46

Möts av regn utanför mitt fönster...VA FAN... !! det är ju Karneval i byn! Och man behöver SOL för att det ska lyckas någerlunda :P
Men vi får hoppas solen dyker upp inom två timmar.. annars dissar jag nog byns festligheter :P


ska till Malmö idag. Kolla på Alexandras systers fotoutställning :) det är hennes första. Hon är riktigt duktig faktiskt. Så tänkte åka ner och stötta henne :) jag vet hur nervös hon är :P fast hon inte behöver vara det ^^


sådär,då har morgon tåget börjat. Några som kör rundor och skriker i hela byn som några andra jävla insest-skadade barn, om Karnevalen.


 

Av madelene - 17 augusti 2012 20:15

 


Av madelene - 16 augusti 2012 21:40

Har färgat mitt hår idag. Jag hjälpte blomman och blomman , eeh nej just det jag gjorde mitt själv :P
haha men hon skjutsa mig så jag kunde köpa färg :)

i sin nya coola bil ;) Bra ljud i en bil är livet för oss två ^^ haha

Sen bjöd hon på mat med kvinnan. vääldigt gott var det, åt så jag höll på att spricka...

Så har haft en väldigt bra dag med mina kära vän och sen har jag även gjort det jag gillar bäst - ligga på balkongen och sooola ^^


Så bra dag! Skönt det är att vara ledig. imorgon kan jag oxå göra precis vad jag vill ^^


Skönt att sitta och det är helt tyst, helt för sig själv.

I love it


   

 

Av madelene - 16 augusti 2012 12:43

Jaha, direkt när jag gick upp idag så tog jag på mig bikini. Det såg ut att vara jättehärligt väder.

Men nooo, inte på min balkong. Så nu sitter jag här och fryser!


Solen kommer ibland och värmer mig, men jag hade fan hoppats på mer än såhär!

Aja, det kommer väl. Tålamod, not my best friend.



       

Av madelene - 15 augusti 2012 14:00

Jag älskar verkligen mylovebasket, att kunna samla allt man tycker är fint på din egna sida, så man gå och kolla på det som om det vore ens eget, som om man har köpt allt man gillat :)


Det botar faktiskt mitt shopping begär. Man sitter där och klickar på massa grejer man tycker är fina och som man vill ha - sen när man uppnått sitt begär så går man bara ut igen ^^ Superbra! ;)

Klaga nu inte på mina kollage, jag älskar att göra det - men jag tänker för mycket så det blir bara kaos av allt.

Men övning ger färdighet, dock övar jag inte så mycket ;P



wear just that





bullbullbull


klickar man på bilderna så kommer man till webb-shoppen där allt finns.
Så bra att allt är samlat på ett ställe,och inte så värst dyrt heller. eller mja, det finns både oxh, det finns ALLT!   

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards