madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2012

Av madelene - 23 augusti 2012 15:44





Fick mina skor idag :) Så glad man kan bli, så fina dom är <3

Mina fina älskade Jeffrey Campbell skor- och för endast 800kr!! Iam good ;)



Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket


Dom är mycket finare i verkligheten ^^







Har sovit helt underbart inatt oxå. Köpte en ny madrass igår, vääldigt skön ^^
Skönt att ha en ny madrass oxå. Den andra var.....mja usch. För mycket som hänt, för mycket folk... (och då menar jag inte att jag tvunget måste legat med alla och att det är därför den var äcklig.)

Nu är det bara resten som ska bytas ut och sen kan jag känna mig som hemma igen.

jag är fruktansvärt trött och äcklad av mina möbler -dom är ett gammal liv....



Har kanske en soffa på G oxå, behövs verkligen!

Soffan,som min gammel farmor har gjort helt själv på hennes första jobb på en möbel-fabrik någon gång 1800-frös-ihjäl, den är liksom inte så skön... Jag tog den mest för att få bort den andra jävla soffan,som oxå var "äcklig" pga sin historia.

soffan har sin charm, eftersom gammel farmor har gjort den.

Men på den tiden så gjordes nog soffor mer för att liksom bara SITTA i. Dom liksom klädde upp sig och satte sig fint framför tven för att hälsa på gubben som pratade en gång om dagen vid ett speciellt klockslag :P (så har min farfar berättat att dom gjorde när han var ung. det var liksom väldigt stort och fint det där med tv. Så jag kan ju tänka mig på gammel farmors tid)


Ja, det var helt enkelt inte en "häng" möbel som det är idag -vissa BOR ju i sina soffor!

Så den är obekväm, och jag måste ha en ny!



Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Blir så när man vet man har en hel helg framför sig med natt jobb.

Imorgon dock, så blir det nog en tur till malmö. Festival där ju.

Har varit riiiiiktigt feta artister, så man är lite halv bitter över att man är fattig så man inte kan ha åkt ner och kollat. Eller det har jag kunnat, men jag har helt enkelt varit dum och valt bort det.

Näästa år, nästa är ;)


Nästa vecka blir roligare :)



     hade ju varit bra



Av madelene - 22 augusti 2012 22:06

Av madelene - 22 augusti 2012 18:00
2012 · 2013
Av madelene - 22 augusti 2012 14:15

Av madelene - 22 augusti 2012 03:11

Det är så roligt, det är verkligen såååå kul! hahaha.

Så sant dessutom, det står jag för att jag tycker.

Lyssna på det där - killen är ironisk för dom som inte förstår. men faktumet kvarstår!


"Alla droger borde vara lagliga"


Moralen är så stor så det blir dubbelmoral :P

Av madelene - 22 augusti 2012 02:06

Det är jobbigt när man känner i hela kroppen att man vill göra något, bara få utlopp för något- men där finns inget att få utlopp över..... ingen att vara arg på, ingen att skälla på, inget att klaga på eftersom jag gör mina egna val...


Jag vill skrika och slåss, bara kunnda räcka fingret och sen gå! -fuck off! jag vill inte behöva någon!

jag har så konstiga tankar i huvudet så jag nästan är rädd för mig själv. Det är så sjuka tankar....


varför finner jag ingen mening. varför försår jag inte detta ? vaför vill inte jag det alla andra strävar efter ? Varför orkar jag inte ? Varför kan jag inte ?

Hela jag skakar av alla gånger jag försökt... jag vill, jag vill, jag vill - men jag kommer ingenstans. hur kan det vara mitt fel när jag kämpar varje dag ?

Är jag så fel ?



 


    

Av madelene - 21 augusti 2012 22:38

Dagen blev lite bättre ändå -tur man inte ger upp! :P
Tog på mig en lång-klänning och gick hem till mamma och hjälpte henne lite. Svettades som en gris då jag fick klättra och kämpa som fan med allt hon bad mig :P haha. Inte det lättaste med lång-klänning heller.

Flyttade in hela sängen igen eftersom hon fått för sig hon har djur i sovrummet (smådjur alltså, inte stora djur :P)

Så hon hade burit ut allt på trädgråden och sen torkat överallt - utan att hitta några djur. Så hon var nog bara nojig.

Men MUSKLER har både  hon och jag fått idag ;)


Sitter nu på jobbet och ska arbeta av 10 timmar. Datorn får man fortfarande inte ha med sig- men tro mig, jag sköter mitt jobb :)

Datorn har jag för att inte somna ifrån alltihop, tv somnar jag av. Dator håller igång huvudet. Ni vet själv hur timmarna springer iväg när man sitter på en dator :)
Så det är inget konstigt där här.... jag sköter mig! ^^


Mår jättekonstigt. Känns som om jag behöver gråta i massor. jag hatar när det är såhär, jag pallar inte.

Hoppas allt faller på plats för mig, och att jag kan känna lugnet då - jag behöver lugn,och trygghet.


 




Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards