madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2012

moving on

Av madelene - 21 augusti 2012 22:38

Dagen blev lite bättre ändå -tur man inte ger upp! :P
Tog på mig en lång-klänning och gick hem till mamma och hjälpte henne lite. Svettades som en gris då jag fick klättra och kämpa som fan med allt hon bad mig :P haha. Inte det lättaste med lång-klänning heller.

Flyttade in hela sängen igen eftersom hon fått för sig hon har djur i sovrummet (smådjur alltså, inte stora djur :P)

Så hon hade burit ut allt på trädgråden och sen torkat överallt - utan att hitta några djur. Så hon var nog bara nojig.

Men MUSKLER har både  hon och jag fått idag ;)


Sitter nu på jobbet och ska arbeta av 10 timmar. Datorn får man fortfarande inte ha med sig- men tro mig, jag sköter mitt jobb :)

Datorn har jag för att inte somna ifrån alltihop, tv somnar jag av. Dator håller igång huvudet. Ni vet själv hur timmarna springer iväg när man sitter på en dator :)
Så det är inget konstigt där här.... jag sköter mig! ^^


Mår jättekonstigt. Känns som om jag behöver gråta i massor. jag hatar när det är såhär, jag pallar inte.

Hoppas allt faller på plats för mig, och att jag kan känna lugnet då - jag behöver lugn,och trygghet.


 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards