madelenee -I do it my way

Alla inlägg under augusti 2012

Av madelene - 2 augusti 2012 11:30

         



Jag tycker iaf att jag är jättekul :P haha

Av madelene - 1 augusti 2012 22:38

Cyklat idag oxå, så duktig ^^

Skitjobbigt är det, verkligen.


kom in på en ny blogg. så kul när killar skriver blogg, jag är verkligen imponerad av dom som vågar det.

Han jag kom in på var även rätt heet ;)

Det är kul att killar har fattat det här med att bara ha en blogg. Det är chill att skriva av sig om absolut ingenting, eller om massor -beror ju på hur man ser det.

Alla har vi våra problem, vissa rinner av en bara man får prata/skriva ut om det...

Do it for yourself...


Jobb imorgon oxå, och det ser ut som om att jag får cykla. Det är skönt att jag blir tvingad till det. Heela tiden försöker jag tänka "åh så skönt det är.cykla Inte stödja någon med en enda krona, bara vara för mig själv. VAD SKÖNT!!! motion,ÅH vad SKÖNT" Hahaha..

Men duktig är jag,riktigt duktig :)



Det gör så att jag kan käka godis nu ;) Hahahhaha!


Så störig! jag får inte usb att funka. Vill bara kasta skiten i marken och bara sluta bry mig om tekniskt SKIT!

Så irriternade med grejer dom uppfunnit för att underlätta för människan och så är skiten trögare än något annat!

HATAR sånt!


 


Av madelene - 1 augusti 2012 13:22

Snart fixa mig för att dra till jobbet.

Hade en jättebra ledig dag igår. Var och käkade i malmö,såå gott ^^

Sen bara chillade runt i stan,malmö alltså :P


Turade över till danmark. Helt sjukt, någon hade trillat ner över spåret på flyplatsen i kastrup.

Man kan tydligen stå någonstans där uppe och kolla ner över spåren, och någon hade lutat sig över och trillat ner.... Helt ofattbart.

Personen dog direkt. Så hemskt..

Så hela tågtrafiken stannade upp, folket blev helt förvirrade.

Ersättnignsbussar skulle gå men det kom EN buss till typ 1000 personer. När den bussen gick stod typ 900 människor och inte visste vart dom skulle ta vägen...Förvirrade människor överallt.

Sån kaos för att kollektiv trafiken stannar. Helt sjukt.

Vi sprang runder där inne på kastrup och till sist när vi sprungit fram och tillbaka så kom vi med ett tåg som gick på ett annat spår.

Sån kaos!


Men vi kom hem, och vi hade rätt kul :p haha!



Av madelene - 1 augusti 2012 11:42

en gammal kompis skrev och frågade om jag var på Helsingborgs festivalen..
haha.

A:hej. Är du i festivalen
jag: jag ÄR festivalen A!
A:va? Var då någonstans?

hahaha..
var tvungen att ringa honom och förklara jag skojade :P "lär dig rätt svenska blatte annars kommer jag alltid flippa med dig"

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards