madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2012

day-notes

Av madelene - 14 augusti 2012 22:07

Sådär, så sitter jag på jobbet och är redo för ett natt pass. Är suuuper duuuper trött, men det får gå ändå - tur jag har datorn, annars hade jag antagligen somnat boms,redan nu.


Har haft en underbar dag för mig själv, brukar vara så nu faktiskt - är oftast hel själv.

Har suttit på min balkong och läst i min bok, jättebra är den.

jag har både varit arg,ledsen,lycklig och lättad av boken.

Alla borde läsa den, just för att se hur Sverige egetnligen fungerar. Som han i boken skriver "sverige vet hur man tar saker i media, men i verkligheten har dom ingen aning om hur man gör - i verkligheten där det betyder någonting är dom helt odugliga i sina arbeten- myndigheter!"

Väldigt känslomässig bok, upp och ner -antagligen precis så som han kände när han skrev boken. Han har fått med många känslor, delat med sig av så mycket som man verkligen har blivit berörd av.

Man vill bara skrika och slå på alla myndigheter, inte bara för hans skull utan för människans skull. som dom lurar oss och drar oss bakom ljuset - det är helt sjukt!


Aa iaf, haft det bra idag :)

Älskar att vi har det fina vädret hos oss :) Bara det gör mig lycklig, jag behöver faktiskt inte mycket annat ^^ (en strand  oxå möjligvis)

 

Har städat av lite oxå, man blir inte så stressad som man har det städat hemma vettni... :P

Ska söka jobb och lite sådär inatt tänkte jag, när det finns tid såklart.

Halsa en kanna kaffe var det jaaaa!


  

hahah såååå söt!

Halv dör av skratt varje gång jag kolla på den. Hahaha, SÅÅ min humor! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards