madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 19 april 2012 02:10

Jävla skit! jag kan inte sova....uppstressad som vanligt, för mycket i huvudet - jag hatar att vara brud!


Saknar min vän så otroligt mycket. Trots att det är så jävla patetiskt så man vill spy, men jag saknar på riktigt.

Det gör ont inom mig.

Jag tror inte peronen någonsin har förstått vad den har betytt för mig, den har varit mitt allt.

Fortfarande så är det den personen jag tänker på det första och sista jag gör varje dag. jag kan inte förstå hur kärleken kan vara så stor och så stark, vår relation har inte varit bra på åååår!

Det är så jobbiga tankar, för jag får inte grepp om dom - dom gör mig bara ledsen.

Att vi tillät allt det här, när det vi hade var det bästa,tryggaste och underbaraste i mitt liv... :(


Jag vet inte vad jag ska göra, eller säga.


       

Av madelene - 18 april 2012 23:16

blää



Haha asså nej, jag är inget duktig på det där :P

men grejerna är ju sååååå snygga!


Älskar såna där T-shirts, har själv massor med olika coola tryck på.

En sån t-shirt kan ju göra hela outfiten,tycker jag ;)


Och keps, har börjat få någon fetish för det.

Tycker verkligen det är skitcoolt med keps, tänk att ha en hel vägg med olika kepsar! :O

En vägg med väskor, en med skor och en med kepsar ;) jag hade ääääälskat det! ^^

Av madelene - 18 april 2012 20:19

Jag och baby gör en kaka :P haha det brukar vi göra när vi inte har något att göra, då bakar vi :P haha.

Sist bakade vi utan att palla äta den,rätt onödigt men men. Kuuul att baka :D

Fast jag inte kan, det är Dinny som sköter det, jag hjälper bara till.

Laga mat är jag KUNG på men bakning misslckas jag helt med. Gjorde bullar som vägde ungefär ett TON en gång.

Vet inte vad som gick fel, jag tyckte jag gjorde som man skulle - men tydligen inte, haaah :P


Har kollat film och sådär, baby kollade två! Jag tröttnade efter första, som var rätt kul ändå hahah. The sitter heter den, skrattade rätt hysteriskt där ett tag haha.


Tror jag ska åka in till Hässleholm imorgon, shoppa lite, i väntan på mitt paket...Så jävla tråkigt att det inte kommer förrän efter helgen. vill ha min keps och hörlurar NU!


Hoppas alla haft en bra dag!

PeaCe!


 


Av madelene - 18 april 2012 10:31

Äntligen är vaktis här och fixar fönsterna! Har väntat i sådär 3 månader på att mina fönster ska bli tätade.

Har frösit som fan här! ringt och ringt och NU kommer dom, lagom till våren.Bra där.

Aja, nu blir det gjort iaf.


Vet inte vad jag ska göra idag. Kanske höra av mig till min nästkuisin och umgås lite med henne...

Var ju jävligt längesen så vi behöver nog prata om vissa grejer. Båda två har nog varit med om ett och annat.


haha aspackade någongång 2008  

Av madelene - 17 april 2012 23:15


2009 och 2012.


Helt sjukt det där ju.

Det sitter verkligen i huvudet det där om vad man tycker om sig själv.. Jag gillade mig själv mycket mer 2009 än vad jag gör nu, ändå så ser jag skillanden på bilderna och gillar 2012 mycket mer.

Aa, det är sjukt det där. Man ska helt enkelt inte bry sig om vad andra tycker, utan istället koncentrera sig på vad man tycker om sig själv, på riktigt-utan andras åsikter.



Dock gillar jag hur brun jag var på bilden till vänster. ååh!

Nu är jag jätteblek! Och jag hatar det verkligen. men asså, sola är såååå ansträngande ifrån den här lilla hålan. Gå,Buss,gå,buss,gå --buuuh!


Och mina älsklingar tutti och frutti är nästan heeeelt borta ju :(

lika snabbt som dom dök upp lika snabbt försvann dom. men det är väl det man får betala för att ha varit sexobjekt igenom hela skolan (NEJ, jag låg inte med alla! Men många fick ta mig på mina stora äkta  bröst ;) Hahaha)


trots denna tröjan

Min favorit-tröja i 7an hahah ;)  


Av madelene - 17 april 2012 22:49


Sååå gulliga ringar ^^

Skulle kunna köpa massor med såna till min kusin. Hon hade blivit överlycklig ^^





Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards