madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 15 april 2012 12:14

Chill



Asså, jag är så dålig på det här med kollage.

Jag har en bild i huvudet, men får aldrig ut det riktigt. Det blir inte riktigt som jag tänkt mig...

men men ^^

Av madelene - 15 april 2012 11:45

 Haha är det inte så kissies linnen oxå ska se ut ?


   




 

Haha, asså nej -en kul grej bara som jag tvingade min pojkvän att göra.

Har följt henne sen hon började - sen jag själv örjade för första gången. Då var hon jätteliten ^^

Av madelene - 14 april 2012 23:44

Trots att det livet var heeeeeelt fucked, så kan jag inte ljuga och säga att jag inte hade jäääävligt roligt!

Det var ju helt sjukt vissa gånger, jag mådde så bra! Njöt av tillvaron, eller jag trodde väl det, inbillade mig det väldigt bra.


Jag minns sommaren, alla kvällar men framför allt dagarna med mycket sol. Jag älskade alla människor, för jag brydde inte mig om någon än mig själv (på gott och ont)

För mycket av vad som helst är destruktivt liskom. Man får inte ha för kul, eller tänka FÖR mycket på sig själv eller ja, vad som helst - inget får vara FÖR mycket.


Jag kommer ihåg hur jag tyckte att människorna i mitt liv förgyllade mina dagar, hur glad jag var tack vare dom många gånger.


Vad fan fick fel ? 

Jag försökte ju rätta till allt. Göra som alla ville att jag skulle göra.

Jag slutade med det som jag älskade mest.

Jag vet det var farligt, jag vet att ingenting av det var bra.

Men jag kan sakna gemenskapen,alla som verkligen brydde sig.

Är det jag som sabbar det ? är jag för krävande när jag börjar bry mig ?

Jag vill ju bara gott....


Skitsamma. Jag är lycklig för att jag varit där, och för allt jag lärde mig under den resan.

Trots att jag blev sårad och besviken så är jag glad över alla stunder jag mådde så jävla bra så ingen kunde ta ner mig!

Den självkänslan önskar jag alla, verkligen ALLA! Världen hade varit sååå mycket bättre då  


fast ärlig självkänsla då........aa,skitsamma. Det blev för mycket av något antagligen ingen förstår sig på ^^



Denna låten iaf, refrängen kunde jag heelt utantill. Skitstolt sådär :P hahah!


Av madelene - 14 april 2012 23:42

Av madelene - 14 april 2012 22:30

Jättehärlig kväll på jobbet har det varit :)

Skönt att ha varit två och kunnat dela upp jobbet jämt och ordentligt. Så alla fick sin tid med en personal, man är verkligen nöjd efter ett sånt pass :)


Blir  jobb imorgon kväll oxå, vilket jag verkligen ser fram emot :)

älskar stället,verkligen.


Baby kollar film, som vanligt, jag pallar inte. Så tråkigt!


Längtar tills jag ska ut till mellbystrand! Så skönt. Dra till Barbella och ta en cider. Hoppas på bra väder, riktigt nice.

Blir precis som förr, men med sundare inställning till mycket, dock lika galna och roliga hahahah ;P


   Äsch, vad tråkigt.

Ha de

  

 

Naaaw liiten då ^^ :P


Av madelene - 13 april 2012 23:37


I don’t wanna be left
In this war tonight
Am I alone in this fight?
Is anybody out there?

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards