madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 8 april 2012 12:38

   

2012 · 2013
Av madelene - 8 april 2012 10:45



Det här tycker jag är skit coola! Det är fotoramar :)

finns i andra modeller oxå, jag gillar alla.

gillar den gamla stilen, så mysigt och coolt på samma gång -som jag ;)  haaaah!


 


Klicka på bilderna för att komma till sidan där man kan klicka hem såna.

27% rea på dom där :)



2012 · 2013
Av madelene - 7 april 2012 23:41

HA-HA-HA-HAHahahahaaaa




Av madelene - 7 april 2012 18:53

Försov mig imorse. Vaknade av att mamma ringde 10 i 7!!

Tror inte jag hann vakna riktigt förrän jag var på jobbet. Bara upp, snabbt på med kläder,packa ihop grejer + lite smink och sen iväg. 5minuter max, sen satt jag i bilen påväg till jobbet. Utan panikattack! Så jävla nice ^^

Måste sett ut som ett spöke när jag kom in på jobbet :p Men men, min "favorit" tyckte jag var söt som vanligt. Såå göööllig..


Baby står och lagar mat. jag är trött som ett lejon och risken finns att jag somnar efter maten. och det vill jag inte, det är ju LÖÖÖÖRDAG -tjooohoooooe!


Nej, lördag är inget speciellt för mig. jag menar - 24 år, inget fast jobb - vad ska jag tycka är roligt ? Bara wiie det är helg, som dom flesta dagar -.-

Hade jag varit 18 eller nåt så kanske jag hade känt pressen, DET ÄR LÖRDAG! Men näe ^^


Blir nog ett eller 2,eller kanske 3 glas vin och en film ikväll.

kanske skulle vår vän och hans brud komma förbi, men inget bestämt. Så vi får la se...


Nu kallar baby att maten är klar...mmmmh :)

Av madelene - 6 april 2012 22:35

Luktar fortfarande bullar i hela lägenheten, det luktar såå gott :)

Dom blev jättegoda! Gick hem till mamma och bjöd dom på fika och spelade lite spel. haha VI VANN! Svider som fan för min pappa :P

Det var kul :)


Min stora lillebror är ju hemma oxå :D Han pluggar i jönköping annars.

Äälskar att ha honom hemma, trots att vi inte ses kanske, så är det tryggt att ha honom nära mig.



Jobb imorgon. Ser inte alls fram emot det -eller jag ser inte fram emot att gå upp tidigt. Att vara där är roligt, stressigt men roligt :)

Tycker om dom sååå mycket!


Ska kolla en film nu i sängen. Så jag somnar.


Hoppas alla haft en bra långfredag.

och tänkt rätta tankar idag..Något gott offrade sig just denna dag  



Min stora lillebror. Asså han är 3 år yngre än mig,

men kan tyckas vara mycket mognare. Dessutom SER han äldre ut än mig.

(eftersom jag räknas som dvärg, som en kille jag dejtade skämtade om hahaha)

Love to look like a seventeen ;)  Hahaha 


Av madelene - 6 april 2012 14:00

Nu har Members.com erbjudanden från Nelly igen :)

Skor - 79% rea!





i loooove




Man måste alltså göra sina köp igenom members.com för att få rabatten.

Och av någon konstig anledning så tar det 3 dagar att bli  godkänd medlem, och det är så länge som dessa 3 erbjudanden varar.

Så vill ni ta del av det så kan jag skicka en inbjudan till er email.

Eran mail raderar jag sedan så ingen annan kan få tag i den :)





Och dom har 30% hos Meybelline oxå :)

och hos L'Oréal Paris

Skitbra! Smink behövs alltid!


Men skynda! det är som sagt bara 3 dagar kvar, 2 dagar kvar på sminket!

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards