madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 17 april 2012 21:27

Åh vad jag längtar tills mina hörlurar kommer.

Just nu är mina öron så illa så att jag inte kan använda dom där pluggarna alls!

Jag mår ständigt illa och känner mig jättesnurrig. Jag hoppas inte det är något farligt, för jag tror bara det har med att balans sinnet störs....

Droppar salva i dom hela tiden, så jag hoppas det blir bättre.


Med hörlurarna kommer även en keps som jag beställt, eller som baby har beställt till mig. Sååå cool! ;)


Usch, jag behöver nog lite sömn. Kanske därför jag känner mig konstig..


Av madelene - 17 april 2012 10:41

Har sovit så jävla dåligt inatt, jättestörigt. Somnade runt 2, men sen väckte baby mig när han kom in och efter det hade jag jättesvårt att somna om. Sen att jag vaknar av mig själv 3.5 timme senare är rättså irriterande!

Lär väl inte vara på det bästa humöret idag..

skönt jag inte behöver vara någonstans idag, kan låsa in mig här hemma bara ^^


Måste städa idag, vilket jag inte ser fram emot. Men jag måste verkligen. Minst dammsuga iaf!


Sitter med mitt kaffe, och ska kolla lägenheter tänkte jag. Sen är det lite samtal som måste ringas.

Har ett samtal som jag dragit mig längre för att ringa, men jag måste verkligen. Jag mår ju inte bra, och jag tror aldrig att jag kan träna mig till att de blir bra igen. Så en operation kanske ? Vi får se vad som sägs, men jag hoppas på det.


Sen blir det soffläge, är sugen på film faktiskt :)

Baby har ju tagit hem en jävla massa filmer, så det finns massor jag kan välja bland.


Nä nu ska jag snart kolla på "hjälp, vi flyttar ihop!" på svt.

Hahah mina kusiner var med, haha så roligt att se det på tv. SÅ JÄVLA FULT VI PRATAR! Jag pratar väl inte så!! haha.

Mina kusiners pappa fylttar ihop med hans nya tjej, så fina   



Jag, största kusinen och stora lillebror     


Av madelene - 16 april 2012 22:31

Vi har haft en riktigt bra dag :) Trots att lägenheten inte var något så gick vi runt mycket och så och fick se hur Landskrona såg ut :)

Faktiskt fint i landskrona tycker jag, blandning av allt ;P

Haha, kul hade vi iaf.


Ska kolla vidare efter lägenheter, vi är verkligen heta på det där nu. Vi SKA hitta något!


Var på riktigt dåligt humör imorse, skönt att inte det humöret höll i sig :)


 

Av madelene - 16 april 2012 12:33

2 atarax ner i halsen, i förebyggande syfte.

Jävla stressande känsla! Som om man inte får må bra. Det ska alltid vaara något liksom, skitstörigt.

Men med atarax så försvinner stressen och dom påhittade problemen som verkar dyka upp i huvudet.

Hoppas inte jag tog dom försent bara. För då gör dom ingenting dom där "allergi tabletterna".....


Idag ska vi åka iväg och kolla på lägenhet :)

Tror jag tar den, pallar inte bry mig mer. Den ligger inte alls i vår prisklass, men jag har större problem att bry mig om, så jag skiter nästan i.

Jag är inte rädd för skulder, som världen har skrämt upp oss med. -Det värsta är att vara skyldig staten pengar ? FUUUUUUCK YOOOU, statens pengar är dom roligaste pengarna!

Nää fan vad negativ!


Dra åt heee....


 

Av madelene - 15 april 2012 21:51

Har beställt hem ett par hörlurar :)


Jag kan verkligen inte ha såna pluggar in i öronen. Mina öron är jättekänsliga och jag får lätt exem, som doktorn jämförde med psoriasis :S

Han menade att om jag inte är försiktig med mina öron så kommer jag ha problem med mina öron hela livet, som bara blir värre och värre.

Så jag får inte pilla i öronen -inte alls! Det gula i öronen SKA vara där (uuugh,typ det värsta jag vet) Jag borde ha proppar i öronen när jag badar/ duschar och fixar håret, mössa som skyddar öronen om dete blåser eller är kallt ute.

Och jag får då absolut inte ha såna här pluggar i öronen som spelar musiken RAKT in i örat.


Missköter jag detta, vilket jag gör :/

Då påverkas balans sinnet och jag kan nog uppfattas som lite full kanske (??)

Det känns väldigt ofta som om jag ska svimma oxå, eftersom balans sinnet ständigt störs. (balans sinnet sitter inne i örat, för er som inte vet^^)


Jag måste nog kolla upp det lite mer kanske...

Doktorn menade ju ändå på att det skulle gå över,eftersom jag inte hade något virus i kroppen.


IAF! Har klickat hem ett par nya hörlurar.

Jättefina är dom ^^

Dock är jag rädd för att dom är för stora för mitt lilla huvud, att jag ska se ut som en alien...

Men vi får la se. Hoppas det inte ser dumt ut ^^


 

Av madelene - 15 april 2012 21:28

Hahaha Kasoo in the house! Haha så kul hon är.

"så vaknar du upp smaalast i världen" hahah skitkul!


Haft ännu en underbar kväll på jobbet. så skönt. Mår jättebra och det är nog tack vare kvällen på jobbet.

gud så underbar människa!

Mår så bra av henne, hon utstrålar sån trygghet.


Är ledig imorgon, men vi ska ta en liten tripp och kolla på lägenhet :D

Hoppas på det  bästa, vill verkligen!

Och har baby med mig denna gången. Han är bättre på beslut än vad jag är.

Jag velar hela tiden, fram och tillbaka och det slutar med att jag inte kommer någonstans.


 


Av madelene - 15 april 2012 14:00


 

Har letat i evigheter efter denna låten.

Det har hänt på riktigt det där...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards